Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op zondag 06-10-2002 om 14:05:39
Ik wilde weten hoeveel mensen jullie kennen uit het big brother huis?
Want ik ken er 2 en serieus als je mensen kent uit het huis is het geen kutprogramma dan is het zeer vermakelijk.
Ik ken moes en jeanette. Allemaal op moes stemmen mensen, ik weet dat jullie kijken/stemmen.
Als je nerd genoeg bent voor een forum ben je nerd genoeg om big brother te kijken/stemmen.

----------------------------------------
#$%
dap
038
Gepost door dap op zondag 06-10-2002 om 19:02:35
stemmen kost geld...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 06-10-2002 om 19:22:22
Is het weer op dan? Nog niks van gezien, ga dit graag zo houden. BB 1 was al niet leuk laatstaan als je het gaat uitmelken tot een deel 3 of is het 4?

is 't, mja ik ken (gelukkig ?) geen mensen die er zitten opgesloten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 07-10-2002 om 10:25:44
Deel 4 als ik het goed heb begrepen. ben er eens langsgezapt 't kon mij niet bekoren nog mijn aandacht langer vasthouden dan 5 seconden.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 14-10-2002 om 11:44:19
Quote:
Yormaster schreef op 06-10-2002 @ 14:05:39
Ik wilde weten hoeveel mensen jullie kennen uit het big brother huis?
Want ik ken er 2 en serieus als je mensen kent uit het huis is het geen kutprogramma dan is het zeer vermakelijk.
Ik ken moes en jeanette. Allemaal op moes stemmen mensen, ik weet dat jullie kijken/stemmen.
Als je nerd genoeg bent voor een forum ben je nerd genoeg om big brother te kijken/stemmen.


Ik post en lees in dit forum, maar ik kijk geen BB omdat het een zielig tv pogramma is. Dus ik ben het levende bewijs dat je theorie niet klopt
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.