Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op zondag 06-10-2002 om 14:13:34
Meer blauw op straat blablabla
Is Nederland gevaarlijker geworden en zo ja hoezo merk je dat?
Wat is jouw oplossing ervoor?
----------------------------------------
#$%
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 06-10-2002 om 17:35:50
Edit:
Bij deze een waarschuwing en een 2de note. Ga niet off-topic, help geen topic's omzeep en hou onzin in onzin.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-10-2002 @ 17:39:38 ]

----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mip
Gepost door Mip op zondag 06-10-2002 om 18:42:11
Tja, met meer blauw op straat zou het in ieder geval *iets* veiliger zijn hier in Nederland, vooral in de grote steden, en jah ik denk dat Nederlander gevaarlijker word...
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op dinsdag 08-10-2002 om 01:22:18
ik ga mezelf replyen
Ja yormaster het is gevaarlijker geworden
voorbeelden:
Ik zit in de trein naar Rijswijk, krijgt een marokkaanse jongen en nee het was geen turk maar echt een marokkaanse jongen ruzie met een andere gast omdat deze niet ver genoeg achteruit stapte zodat meneer er langs kon.
Gelijk gescheld en een duw...lekker dan. Gelukkig was die andere gast iets van 50 of zo en bleef rustig.

Rotterdam CS 0:15 of zo
Junkie vraagt geld, meneer yormaster zegt netjes nee sorry ik heb niks, junkie wordt boos en loopt te schreeuwen gore klootzak ik zou je moeten dood steken, meneer yormaster vraagt zich af of het nog waard is om junkies vriendelijk toe te spreken.

Rotterdam Centrum, Koopgoot
Ik loop gewoon rustig in de koopgoot met een vriendin en we zijn beetje aan het kloten en kijken niet echt goed uit.
Bots ik per ongeluk en niet te hard tegen een groepje (ja sorry weer) marokkanen, die meteen beginnen met kan je niet uitkijken kankerlijer blablabla Duwen,schelden spugen en we mogen weer doorlopen

Een vriend van mij loopt over de statenweg(achter rotterdam CS) naar zijn kamer(statenflat) en wordt onderweg beroofd door groepje jongeren van ongeveer 15 jaar. Voel je je best lullig als ze zo jong zijn maar deze ventjes hebben wel mes mee.

ik beloof nooit meer zo'n zinloze topic neer te zetten, Nederland is fucking gevaarlijker geworden.



----------------------------------------
#$%
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 08-10-2002 om 12:10:37
ja idd die junkies in rotterdam zijn echt t ergste van allemaal
ze komen zelfs de trein in om te bedelen en als je zegt dat je geen geld geeft blijven ze bij je staan zeuren dat is echt zo aso!
maaruh ik weet niet of het echt zin heeft als er meer blauw komt want ja wat doen die gasten nou eigenlijk?
ze moeten dan wel met goeie plannen komen maar ja t zal dan vast alleen maar beetje rondlopen zijn.
ik denk dat er al genoeg zijn alleen voeren ze hun functie beetje slap uit
----------------------------------------
www.serife.nl
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 08-10-2002 om 16:35:04
Yormaster heb wel gelijk, als je Rdam CS uitloopt loop je zo tegen de junkies, zwervers en groepen marokanen aan, ze staan letterlijk voor de deur daar!

Hier (Gouda) is t ook niet al te best, ik geloof dat Gouda op plaats 3 ofzo staat van steden met de hoogste criminaliteit, niet echt iets om blij mee te zijn

Dit bedoel ik niet discriminerend maar het meeste dat hier gebeurd word door marokanen tussen de 12 en 17 ongeveer uitgehaald, als ze die nou eens aanpakken...!!!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 08-10-2002 om 18:09:40
gouda is zeker weten erg ja ik heb er is een paar uur moeten wachten, damn echt irri
----------------------------------------
www.serife.nl
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 08-10-2002 om 18:48:38
kheb nog nooit met iemand last gehad behlave met een zatte bitch die t optreden van SINT ANDRIES MC's wou verpesten en nee ze had geen hoofddoek op
misschien is minder kankeren over de probleempjes en wat meer oplossingen zoeken kan helpen
tja als iemand tegen mij aanloopt ben ik meestal ook ni echt blij hoor! en tja Zuiderse types zijn nogal vlug kwaad sowat?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 08-10-2002 om 23:08:51
Nederland is niet gevaarlijker dan het een paar eeuwen geleden was.
We hebben alleen momenteel ff een slecht functionerend politie en justitie-apparaat. Dus in vergelijking met een tweetal decennia terug zal het wel ietsje gevaarlijer zijn. Maar dat lost zich vanzelf wel weer op denk ik. Meer blauw op straat alleen werkt niet. Zolang die gevangenissen "vol" zitten omdat we niet meer dan 1 gevangene in een veel te ruime cel willen stoppen, heeft meer blauw ook geen nut. En we moeten weer eens zelf meer opletten en er iets aan doen. Het gewoon niet meer pikken als zo'n snotjong een grote bek opzet omdat je per ongeluk iets te dicht in zijn buurt komt, maar hem met zijn allen de trein uit flikkeren ofzo...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.