Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Safire
Gepost door Safire op zondag 22-01-2006 om 19:55:52
Jullie kennen wellicht de clip van Pass That Dutch. Weet iemand hoe het nummer heet dat in de intro van de clip te horen is?


----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 22-01-2006 om 19:59:17
Ze werkt veel met Timbo, dus mischien iets van hem.

Maar ik kan me nu niet bedenken welke beat dat ook alweer was, sorry
----------------------------------------
....
SpitLama
Ik spit live uit de ATN:P
Gepost door SpitLama op zondag 22-01-2006 om 20:00:44
Wake up ft jay z
----------------------------------------
Yaw Yaw Yaw
Safire
Gepost door Safire op zondag 22-01-2006 om 20:08:58
Het is niet die met Jay Z.

Het is zo'n hele vage beat met zon piano sample, waar ze bijna spoken-word achtige shit over heen doet. Volgens mij is het een track met Faith Evans en staat ie in 2delen op het album als in/uittro.

iemand?
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op maandag 23-01-2006 om 01:31:42
Gevonden, ik sluit het topic
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.