Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
chickiesflasser
dont fuck with D.H.C. schilderswijk
Gepost door chickiesflasser op maandag 23-01-2006 om 22:04:50
ey wie komt battele ? wie heeft balle
----------------------------------------
R.I.P.
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 23-01-2006 om 22:05:33
He ik zie dat je hier nieuw bent, maar uitdagingen zetten we in het uitdagingentopic en we openen dus niet steeds een nieuw topic daarvoor. Lees nog even het FAQ topic door zodat je weet hoe het hier te werk gaat en snapje waar de moderator deze zo op slot zal doen. Voor vedere ontwikkelingen in je battles kan je de Tutorial doorlezen, Succes.

urls van de topics:

Tutorial: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=3543
FAQ: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=3541
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
RockyJ
Gepost door RockyJ op maandag 23-01-2006 om 22:08:48
The_TJ is het mannetje in nieuwelingen wegwijs maken met het kopieerbare stukje aight propz
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 23-01-2006 om 22:11:19
chickiefles ding, had je me pm ding niet ontvangen?

zo niet: Spade, de pm werkte weer niet
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-01-2006 om 22:13:00
PM werkt perfect anders had ik nu al mail, waarschijnlijk zat de inbox van de ontvanger vol of je eigen outbox. Ik zie geen lege berichten meer staan, of andere berichten die niet correct ogen...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rame
Gepost door rame op maandag 23-01-2006 om 22:13:36
pm werkt inderdaad gewoon ja
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 23-01-2006 om 22:14:24
Ja even wachten tot die fleschick reageert, want er kwam wel gewoon te staan dat ie verzonden was, maar desondanks opende ie dit topic
ik zei nl dat ie ff in het uitdagongen topic moest kijken
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-01-2006 om 22:19:20
ik gooi deze BTW maar dicht
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.