Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
squee
hm..
Gepost door squee op donderdag 17-10-2002 om 10:59:21
nu komen er dus nieuwe verkiezingen (ja), en nu vraag ik me af: zal ik weer op hetzelfde gaan stemmen, of juist niet? Ik had eerst groenlinks gestemt maar denk nu toch meer in de richting van sp...maar eigenlijk heeft die eerste stem niet gegolden want de partijen hebben nog nauwelijks de kans gehad iets van zichzelf te laten zien (behalve LPF dan .

Gaan jullie hetzelfde stemmen of (juist) iets anders?
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 17-10-2002 om 11:32:31
Tsja, ik ga nog steeds hetzelfde kiezen (SP, probably P. de Ruiter). Ik neem aan dat het partijprogramma immers weinig gewijzigd is, en ze hebben nog niets fout gedaan in mijn ogen. Nog steeds een stabiele partij. De LPF stemmers daarentegen hebben wel het een en ander om over na te denken.
----------------------------------------
Code #404: User not found
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op donderdag 17-10-2002 om 11:38:05
Ik ga van GL naar de SP, die partij ben ik de laatste tijd erg gaan waarderen.... GL ook nog steeds, maar de SP nog net iets meer....
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
araphor Gepost door araphor op donderdag 17-10-2002 om 12:00:57
Ik blijf bij Rosenmoller. Ik zie absoluut geen reden om ineens een andere partij te gaan stemmen. Rosenmoller vind ik altijd erg krachtig uit de hoek komen in debatten met goede argumenten.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 17-10-2002 om 13:48:59
Ik heb de vorige keer al de switch gemaakt van Rosenmuller naar Marijnissen (SP), die laatste is nog steeds mijn held , dus daar stem ik natuurlijk weer op.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 17-10-2002 om 18:22:13
Ik wil voor stellen in dit topic: Verkiezingen ole ole... verder te gaan. Sluit wel mooi op elkaar aan toch

Voorlopig kan daar de verkiezingen meuk in. Voorkomt de wildgroei van topic's over 1 onderwerp.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.