Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Erabeatz Gepost door Erabeatz op woensdag 01-02-2006 om 14:04:18
Ik dacht maak ff deze topic aan omdat ik sinds een paar maanden naar Paul Wall, Slim Thug, Mike Jones & Bun B luister. Ik wou ff kijken wat jullie van deze texas click vinden ?
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 01-02-2006 om 14:06:15
uhm... ik heb nog nooit van ze gehoord?! Misschien even een track uploaden zodat ik een idee kan krijgen van hoe ze klinken!
----------------------------------------
Days to come
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 01-02-2006 om 14:11:37
Maken af en toe wel leuke tracks, maar als ik slim thug dan weer in een beyonce clip zie......

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Erabeatz Gepost door Erabeatz op woensdag 01-02-2006 om 14:12:39
Ja ik ben nog niet zo goed in dat upload shizz, maar hier een link naar paul wall's website kan je aantal tracks luisteren

www.djpaulwall.com
Erabeatz Gepost door Erabeatz op woensdag 01-02-2006 om 14:20:22
Ja die check on it, is gewoon een promotie track netzoals de track met Mike Jones en de Ying Yang Twins Badd vind ik niet echt een geweldig nummer. Slim Thug heeft een track met Pharrell : I ain't heard of that. Kan je op Slim Thugs website luisteren, ik vind t een dope track...

www.slimthugthaboss.com
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 01-02-2006 om 14:50:21
zijn dat niet die pappies die ook met chamilionair - true kwamen ofzo ?
Erabeatz Gepost door Erabeatz op woensdag 01-02-2006 om 14:52:42
ja klopt maar die hebben ze uit het Swishahouse camp gegooid, omdat ie eigenwijs zou zijn en jaloers dat was de reden die ik heb gelezen. maarja kan van alles zijn...
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.