Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 01-02-2006 om 22:21:57
Ik wou jullie graag even laten weten dat het spel Trackmania Nations nu gratis te downloaden is! Zal even kort vertellen wat de bedoeling is:

Racen op rare tracks met gaten loopings jumps enz. Er zijn zo een 100 single player levels. Maar de game richt zich meer op de multyplayer. In totaal zullen namelijk 54 verschillende landen mee doen aan een grote Trackmania Nations competitie.De beste 3 spelers van elk land zullen daarna meedoen aan Electronic Sports World Cup in Parijs (27 Juni en 2 Juli)



Verder bevat het spel een uitgebreide editor mode waarbij je zelf je track kan maken. Die kan je dan later uploaden naar het net en tegen andere spelers spelen. Ook bevat het spel ook een editor voor je auto maar die is verder niet echt uitgebreid.

ik heb het spel net gedownd en heb er een aantal minuten mee gespeeld. Vind het een erg leuk spel en het is zeker de moeite waard om het een keer te proberen.


N.b. Bij het inloggen via de server kunnen wat problemen voordoen. Probeer het echter een aantal keren achter elkaar. Daarna zul je gewoon kunnen inloggen.




Hoop jullie te zien op je own made tracks!

Interesse? Hier valt de game direct/gratis/legaal te downen.

systeemeisen:
Windows 98/Me/2000/XP,
Pentium 500 MHz,
128 MB RAM,
32 MB 3D Accelerator,
16-bit sound card,
4x CD-ROM,
900 MB HDD
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-02-2006 @ 22:27:38 ]

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 01-02-2006 om 22:29:37
Hehe die systeemeisen lijken mij een btje aan de lage kant gezien de graphics, of die graphics zijn alles voluit en je kan met lager systeem die shit ook goed draaien.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 01-02-2006 om 22:37:11
hou niet van race spellen
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 01-02-2006 om 22:38:23
@Dadre, tis gewoon een simpel spel. maar wel leuk.

het proberen waard. gaat ook best wel snel enzo.

mijn naam is btw cml.exe^
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 01-02-2006 om 22:39:53
ja dope spel is dat echt leuke gameplay mijn naam daar is reimpeit maar ik ben nog niet veel online te vinden
----------------------------------------
Jonkonize!
T-Rip
Zwolle..
Gepost door T-Rip op zondag 19-02-2006 om 23:27:01
T-Rip zo heet ik..

Heb nu 700 punten ofzo... erg verslavend
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 20-02-2006 om 02:26:23
NOooooooooiit van gehoord, maar klinkt erg vet hoor.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.