Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 30-10-2002 om 12:03:38
KUTNEDERLANDERS

auteur onbekend.

Ze willen ons zwart maken door ons met hun nummers te raken.Ook al hebben ze niks crimineels gedaan ik moet ze zeker uitbraken. Ze willen ons zwart maken door liedjes te makenTijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten.Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in. Dus ik meen het als ik rap en dat is dat ding.Waardoor ik win als Pim in 2002, je mening uiten is voor de zwakkeling.Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken.Veel van ons gasten hier zo waren tevreden totdat we de Marokkanen zag feesten in Ede.Maar we waren niet te voorbarig geweest, ze vierden feest omdat Pim Fortuyn naar de hemel was geracetHet is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven.Over wat er onder Marokkanen hier leeft.Vaak terecht worden ze gehaat en gevreesdDe krant speelt er op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds.Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar de marokkanen maken graag grapjes over het tragische ongeluk in de twin towersZe kwamen hier als gastarbeiders.On the downlow wat goede hash-verspreiders.Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; vieze nederlander, dat is wat ze zeiden.

Refrein

Lijkt erop dat we weer verder kunnen, dj Acid laat de track verder runnenGrondleggers van de wis- en sterrenkunde, wie zegt dat Nederlanders niet liefhebben kunnen.Oordelen ik hoor ze velen. Ik wil er wat van zeggen door wat met woorden te spelen.Raymzter is een poëet die behoorlijk kan spreken.Maar waarom rapt hij nummers over de nederlanders en hun gebrekenJe hoorde me zeker, Ik ben door aan breken. Niet dat ik verwacht dat je weet wie ik ben.Shit ik ben een mens.God weet wie ik ben.En ik ken net zo veel marokanen als dat ik nederlanders kenOok al eten we turks brood. We rappen over marokkanen en dat word uiteindelijk ook mijn doodIk word vaak geschopt totdat ik sterren zie Klappen van Achmed komen harder aan dan die van El Moumni.De marokkanen halen alleen de negatieve zinnen eruit bang als ik een keer op wat diepere dingen stuit.Want dan zien we het beeld van de stereotype juist en willen we het liefst dat de gehele marokkaanse bevolking verhuistEn dat is tragisch ook al spreek ik geen arabisch, het ritme doet het werk voor me shit is magisch.En je hoort het werkt goed schijn als de ster die je bent op dit culturele erfgoed.

Refrein:

Shit als dit kan mijn dag bederven als ik langs een marokkaan loop en moet ik mijn geld verbergen.Maar mijn kinderen hebben het vast nog erger, Dan zijn er niet een paar marokanen maar dan zijn er bergen.Marokkanen zijn hier dan wel geboren dat kan ik ook horen.Maar als ze hun gedrag niet verbeteren vind ik dat ze hier niet thuishoren.Mijn eerlijke woorden doen zeer aan hun orenDoordat niemand wat durft te zeggen gaat de wereld verloren.Dus zal ik doorgaan of zal ik kappen ermee.Niet elke marokaan is slecht maarmet elke boot komen er wel een paar ratten mee.Wil je wat kennis neem dat dan maar mee.Best wel dapper van Pim want ik zag echt geen een persoon Die tegen de mening van de marokanen in gingLiever had ik op dit nummer nooit een parody gemaaktMaar ik wil de marokkanen duidelijk maken dat de nederlanders degene zijn die worden belaagd.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 30-10-2002 om 14:45:41
Dope
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op woensdag 30-10-2002 om 15:02:43
Tjah... beetje PC!

Ik wil zien of ze dit ook echt kunnen rappen. Ieder sukkel met DIY-sinterklaas-gedichten software kan een rapje schrijven... maar ik wil raps niet lezen... ik wil raps horen!

Wanneer komt er een Kut Nederlanders mp3?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2002 @ 19:04:30 ]

----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mip
Gepost door Mip op woensdag 30-10-2002 om 18:21:54
Ik zat er al op te wachten voordat er een reactie op kut marokkanen zou komen, kon gewoon niet anders... Niet erg origineel maarja...
GuMMy Gepost door GuMMy op woensdag 06-11-2002 om 12:45:06
hehehhe dope
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.