Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op woensdag 08-02-2006 om 07:33:12
op de set van busta zn nieuwe video voor het Big Bing album (onder Aftermath) is er ruzie ontstaan tussen swizz beats, g-unit en busta rhymes over wie de vocals ging doen op de remix (en er zijn al 6 remixes van)

iemand trok een pistool en schoot op busta rhymes, de bodyguard die voor busta sprong is aan zijn verwondingen overleden...

het schijnt dat de dader is ontvlucht in Tony Yayo's auto, maar dat is maar een gerucht
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 08-02-2006 om 07:40:11
Tsja.. nou zou busta wel anders over 50 enzo denken
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
RockyJ
Gepost door RockyJ op woensdag 08-02-2006 om 07:44:13
jezus,, ziek.. wie trekt er daaro nou een pistool.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 08-02-2006 om 08:30:53
het was nog een AK47 ook.. 14 kogels
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-02-2006 om 09:29:13
Like I care.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 08-02-2006 om 09:40:46
stelletje pussies jezus waar je je al niet druk om kan maken... en eigen stomme schuld van die bodyguard. Als je kogels wil vangen moet je de consequenties ook dragen.

Weet je wat nog het ergste is... de 'fans' vinden het waarschijnlijk nog stoer ook dat zoiets gebeurd...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 08-02-2006 om 09:43:31
Hmm, Busta Rhymes is toch niet zo thug?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-02-2006 om 09:43:33
Is good voor de street credibility he
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op woensdag 08-02-2006 om 09:50:03
jezus wat een onzin, en alsof busta om die street credibility geeft, damn hij zal blij zijn hoor dat die gast dood is..:S
en die gast die dat pistool trok doet het niet voor de naam fzo lijkt me, zou iig niet slim zijn

mja wel tof clipmateriaal om een nummer over te schrijven als het op tape staat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2006 @ 09:51:40 ]
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 08-02-2006 om 10:13:05
hehe ik vind het wel lachen.

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op woensdag 08-02-2006 om 10:25:42
Quote:
Xflipit schreef op 08-02-2006 @ 10:13
hehe ik vind het wel lachen.


tis idd wel weer zo da het daar moet gebeuren
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 08-02-2006 om 10:27:08
Quote:
spelbreker schreef op 08-02-2006 @ 10:25
(...)

tis idd wel weer zo da het daar moet gebeuren


Idd, lijkt wel op een reclamestunt fzow.
Alleen met die dode zou het me sterk lijken.
Al kan alles in scene zijn gezet of gewoon iemand dat een bericht heeft verspreid dat niet klopt
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 08-02-2006 om 10:30:08
http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=5341

hier kan je het nalezen
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op woensdag 08-02-2006 om 10:32:21
ait thx ouwe
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op woensdag 08-02-2006 om 10:43:34
busta heeft dit gezeik over shootings echt niet nodig. die man is zowiezo uberdope
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 08-02-2006 om 14:01:01
Er zijn zelfs geruchten dat tony yayo zelf heeft geschoten , gaat ie weer de bak in. ( kan hij in ieder geval geen kut platen meer maken) Nu gaan al die rappers natuurlijk niks tegen de poltie zeggen want het zijn geen snitches! .... Na ja tot nu toe is het enige feit dat de bodygard van busta is doodgeschoten... Maar ff afwachten tot we de echte feiten te horen krijgen
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op woensdag 08-02-2006 om 14:08:12
Dat was een goede bodyguard dan, deed zn werk klaarblijkelijk erg goed.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 08-02-2006 om 14:21:51
Quote:
die ene kerel schreef op 08-02-2006 @ 14:08
Dat was een goede bodyguard dan, deed zn werk klaarblijkelijk erg goed.


hehe wuurd
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 08-02-2006 om 14:32:47
Het is niet eens zeker dat er op busta geschoten werd, want ik hoorde weer dat die bodygard ruzie had met een gast, dus allemaal geruchten!
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op woensdag 08-02-2006 om 14:41:19
altijd geruchten
met dit soort shit komt er toch nooit uit wat er allemaal precies is gebeurd mang
wat al gezegd ik ze praten toch niet met de politie
----------------------------------------
overdedreven dang
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op woensdag 08-02-2006 om 15:09:08
Snel, bel de carepolice!
----------------------------------------
Christiangirl.
Spookvogel
Gepost door Spookvogel op woensdag 08-02-2006 om 15:40:32
In Turkmenistan heb ik eens gezien hoe een man voor de loop van een semiautomatisch geweer sprong om de dorpsverkoper van zwarte CD's te beschermen.

Het zag er zeer heroisch uit, als een van de lijfwachten van Kennedy in actie op het cruciale moment... maar bij navraag achteraf bleek de arme man slechts ongelukkig te zijn gestruikeld op het verkeerde moment tijdens een overval. Dit soort dingen kunnen gebeuren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2006 @ 15:40:51 ]
rame
Gepost door rame op woensdag 08-02-2006 om 16:46:17
SCHIETPARTIJ GEVOLG VAN BEEF G-UNIT EN SWIZZ BEATZ?

woensdag 8 februari 2006

ondervragen over de schietpartij die afgelopen weekend tijdens de videoshoot van Busta Rhymes' nieuwe clip plaatsvond. De politie wil onder andere uitzoeken of de ruzie tussen Swizz Beatz en G-Unit iets met de schietpartij te maken heeft. Cassidy, artiest uit de stal van Swizz Beatz, haalde onder andere in zijn video voor 'B-Boy Stance' uit naar G-Unit-voorman 50 Cent terwijl Cassidy zelf doelwit was in 50's 'Piggy Bank'. De beef tussen 'Ruff Ryder' Jadakiss en G-Unit is inmiddels ook geen publiek geheim meer.

De geruchten gaan dat Lloyd Banks zou hebben geweigerd zijn gedeelte van de clip op te nemen als Swizz Beatz in dezelfde kamer zou zijn. Er zou hierna een woordenwisseling zijn ontstaan waarna een aantal beveiligingsmensen de groep naar buiten heeft gestuurd. Buiten zou er flink geduwd zijn waarna iemand zijn wapen trok en minstens 8 keer schoot.

Volgens een familielid van het slachtofer was Busta wel degelijk getuige van de schietpartij en was hij helemaal niet binnen zoals hij zelf beweerd. Amelin Fernandez, de vrouw van de omgekomen bodyguard Ramirez, bevestigt in een Amerikaanse krant dat haar man is omgekomen toen hij Busta probeerde te beschermen tegen de kogelregen. De dader zou tegen Ramirez hebben gezegd; "Dit heeft niks met jou te maken, ga gewoon aan de kant." De kogels zouden bedoeld zijn geweest voor iemand die achter Busta en zijn twee bodyguards stond. Yayo en andere leden van G-Unit vluchtten na het incident weg en de politie denkt dat de dader met hen mee is gevlucht. Ironisch genoeg heeft Ramirez ooit ook voor 50 Cent gewerkt.

Overigens heeft de advocaat van Yayo gezegd dat de politie Yayo niet als verdachte beschouwd en dat zijn cliënt niet vrijwillig mee zal werken aan het onderzoek. De politie beschikt inmiddels ook over beelden van de schietpartij. Busta Rhymes heeft overigens aangeboden om alle kosten van Ramirez' begrafenis te betalen.

Juize.fm
Anxuish
Free Your Mind And Your Ass Will Follow
Gepost door Anxuish op vrijdag 10-02-2006 om 17:45:29
Quote:
spade schreef op 08-02-2006 @ 09:40
stelletje pussies jezus waar je je al niet druk om kan maken... en eigen stomme schuld van die bodyguard. Als je kogels wil vangen moet je de consequenties ook dragen.

Weet je wat nog het ergste is... de 'fans' vinden het waarschijnlijk nog stoer ook dat zoiets gebeurd...


Dat is echt bullshit gast. Een bodyguard is er voor als mensen lastig gaan doen, niet om de kogels op te vangen.
En het is niet alsof hij kogels wil vangen/
Hard voor em,m neergeschoten om een ruzie.
----------------------------------------
Because we not all come from the same tree, does not mean that we dont origine from the same ground.
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op vrijdag 10-02-2006 om 18:03:46
Wel dope van busta die begrafenis te betalen maar vind het echt kut. 50 en z'n bende zijn gewoon een bende motherfuckers.

Maar wel probz voor die bodyguard dat je een kogel vangt voor iemand anders, ik zou het niet willen doen.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.