Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
rame
Gepost door rame op vrijdag 10-02-2006 om 22:08:46
zondag 12 februari 2006

Jay-Z besloot zijn mic in de wilgen te hangen toen hij tot President van Def Jam werd benoemd. Één van de redenen voor dit besluit was dat hij niet wil concurreren met de artiesten van zijn label. De geruchten dat Jay-Z een steeds grotere drang krijgt om toch weer een album te maken worden steeds sterker en nu beweert een CEO uit de muziekindustrie dat Jay-Z backstage bij de Grammy's zou hebben gezegd dat er in juni een nieuw album van hem uitkomt. Het album zou worden geproduceerd door Dr. Dre. Dat nieuws zal in de scene inslaan als een bom omdat Dre op het rivaliserende, hoewel ze beiden onder de vlag van Universal opereren, label Interscope zit. De CEO heeft grote kritiek op het besluit van Jay-Z.

"Dit album wordt heel groot, maar, ten eerste, Jay gebruikt geen Def Jam producer en ten tweede, hij zal een flinke concurrent van zijn eigen artiesten worden. Niet cool. Hij is president van een label, hij zou zoiets niet moeten doen."

Juize.fm

wat ik me ten eerste afvraag is waarom dit bericht overmorgen geplaatst is verder lijkt me dit erg dope

(kut, ik had niet door dat die topictitel zo ging)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2006 @ 22:09:34 ]
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op vrijdag 10-02-2006 om 22:10:34
Pff gezeur ook met dat conureren. Gewoon hiphop maken, voor de mensen, recorden, bek dicht, en luisteren die handel.
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 10-02-2006 om 22:12:57
Ik ben benieuwd... En mijn favo uitspraak 'Eerst zien, dan geloven' is ook hier weer van toepassing...

(heb topictitel aangepast rame )
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2006 @ 22:13:48 ]

----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 10-02-2006 om 22:14:17
wat is dat met juize fm ik lees wel vaker een stukje daarvandaan op deze site en dan denk ik wat een zooitje onzin
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 10-02-2006 om 22:14:21
word @ relex

verder niet veel over te zeggen.
rame
Gepost door rame op vrijdag 10-02-2006 om 22:15:59
ja idd, ik zat vanmiddag die nummers te luisteren van big daddy kane - show 'n prove en heavy d - a buncha niggas, beide met een heleboel andere (goeie) rappers en dacht van: Waarom kunnen ze niet gewoon meer samenwerken en van die dope nummers maken maar moet er meteen competitie en al die bullshit zijn?
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 10-02-2006 om 22:18:37
Eh.. commercie? Doh, papies willen geld maken, zou hetzelfde doen.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
rame
Gepost door rame op vrijdag 10-02-2006 om 22:22:27
ja tuurlijk, lijkt me duidelijk maar wouden ze in die tijd niet veel geld maken dan? wie zit er nou niet te wachten op dit soort collabo's? levert ook veel geld op
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op vrijdag 10-02-2006 om 23:00:43
artiesten verkopen==> geld label


artiesten verkopen + Jay-Z ==> meer geld

logica?
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
rame
Gepost door rame op vrijdag 10-02-2006 om 23:03:13
tsja geld is dus de grote reden maar wel kut dat het zo is, die nummers zijn namelijk wel een paar van hun dopeste nummers
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 10-02-2006 om 23:33:53
Iemand gelooft dat, terwijl Dre zn eigen album tig keer uitstelt, hij eventjes een album vol beats kan maken voor Jay-Z, en dat dat ze dat ook allemaal geheim kunnen houden?

Lijkt me sterk dit...
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 11-02-2006 om 01:23:44
Ik weet het niet, inderdaad eerst zien en dan geloven
wel een beetje kinderachtige shit. Concureren met zijn eigen artiesten...whatever als die shit gewoon dopeness gaat opleveren, who cares?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op zaterdag 11-02-2006 om 04:23:16
mja kijk... tis hetzlefde als dat Philips naar Sony gaat voor een goeie beeldbuis ofzo... en die verkopen...

is niet egt professioneel... waarom wil jigga met dre samenwerken, kanye west zit op zijn eigen label!

magoed, misschien heeft die het druk... jay-z wil gewoon spitten over dre beats... ze zien er wel een leuk zakcentje in... dus wie is het record label om te bepalen met wie jay-z wel of niet shit opneemt??

als kanye west voor g-unit kan producen doet hij het ook toch?

enige punt is, omdat jay-z ceo is moet hij het goeie voorbeeld geven
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 11-02-2006 om 12:42:01
wat een onzin, alsof Jay-Z chill moet blijven en absoluut geen dope shit mag maken omdat die andere sukkeltjes als The Diplomats nu moeten opblowen ofzo??
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Wijze_uit_het_oosten
of niet...
Gepost door Wijze_uit_het_oosten op zaterdag 11-02-2006 om 14:43:07
Quote:
Thystan schreef op 11-02-2006 @ 04:23
mja kijk... tis hetzlefde als dat Philips naar Sony gaat voor een goeie beeldbuis ofzo... en die verkopen...


Klopt, want het is andersom...Philips is een van de grootste beeldbuisleveranciers en maakt de beeldbuizen voor onder andere Sony.
----------------------------------------
"Bring your girl she'll see...forgetting about you 'cause of Kubus biets."
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zaterdag 11-02-2006 om 15:42:47
jammer dat dit soort leuke collabo's niet makkelijk meer kunnen in de commercie van de amerikaanse hiphop
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zaterdag 11-02-2006 om 15:46:24
Hoeveel ceo's van recordlabels zijn er wel niet die met hun eigen artiesten concurenren... is toch niet zo'n ramp. Het is niet zo dat als jay en dre meer platen verkopen dat young jeezy er dan minder verkoopt of zo....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.