Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
infino
Utreg
Gepost door infino op zondag 12-02-2006 om 01:11:11
Ik ben nu al een tijdje bezig met het kloten op FL Studio en kan er nu redelijk mee overweg, in de zin dat ik hier en daar er wel een lekker geluidje uitpers. Ik had een idee om een stukje klassieke muziek die ik had gehoord te mixen met hiphop drums en shit, ik had al bepaalde dingen in gedachten. Maar ik moet alleen weten, hoe kan ik dat klassieke stukje, dat ik in mp3 formaat heb, met fruity loops openen om vervolgens er wat mee te gaan doen? Ik heb geprobeerd om met cool edit hem om te zetten in wav, en dat dan te laden als "sliced beat" maar dan loopt me pc vast. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet aanpakken? Het liefst een beetje gedetailleerde beschrijving van wat ik moet doen want ik ben nog maar een groentje.

alvast bedankt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2006 @ 01:18:04 ]

----------------------------------------
ik ben recht voor je raap, wat dus recht voor je bek is
ik pak de mic in me hand, en zet je voor blok net als tetris
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 12-02-2006 om 01:16:15
Eyo, mx ofzo, zullen we hier een centraal probleemmetproducen topic van maken ofzo? Dit soort shit wordt steeds vaker geopend.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zondag 12-02-2006 om 01:23:39
ja dek , je hebt wel een punt. Veelal dezelfde vragen ! ik ga er even over denken ( moet het wel netjes blijven ).

Edit:
Er is nu een centraal topic ( bedankt voor het goede mee denken dek ! ) gelieve deze vraag nog even daar te plaatsen, dan kan deze dicht
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2006 @ 01:42:32 ]
Nkingzy
Noem me je meester
Gepost door Nkingzy op donderdag 02-03-2006 om 09:58:01
Quote:
Er is nu een centraal topic ( bedankt voor het goede mee denken dek ! ) gelieve deze vraag nog even daar te plaatsen, dan kan deze dicht


Ik ben nieuw hier, dus ik heb nog niet helemaal door hoe dit forum precies ingedeeld is. Waar kan ik dat centraal topic dan vinden?


Oeps, ik heb 'm nu gevonden. Hmm.. sorry voor het kicken van dit oude topic.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2006 @ 09:59:10 ]

----------------------------------------
Laatste keer dat ik Nederhop hoorde was toen Ex' z'n laatste uitbracht.
Maus Gepost door Maus op vrijdag 03-03-2006 om 17:04:00
Je kan in fruity verschillende tracks toevoegen.
een paar synths etc , maar ook een sampler.
voeg Sampler toe als track. klik met rechter muisknop op
de track button Sampler , dan zie je load sample...doen...
en dan dat sampletje van je er in douwen. succes
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 03-03-2006 om 17:06:52
maus, gelieve dit in het centrale topic te plaatsen.

dankje , dan kan deze dicht.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2006 @ 17:07:13 ]
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.