Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-11-2002 om 00:58:40
De Apeldoornse organisatie Madlife heeft voor vanavond een indrukwekkende line-up met als hiphoptopper niemand minder dan E-Life als hoofdact.

E-Life heeft net zijn nieuwe album "E=MC2" uit en laat hiermee horen waarom hij tot de top van de internationale hiphopscene behoort. Hij is een van de weinige Nederlandse rappers die uitermate goed uit de voeten kan met Engelse teksten. Daarnaast beschikt deze man over een geheel eigen flow. Hij scoorde een dikke top 10-hit met het nummer “More Days To Come” en maakte met collega’s Postmen de hit “In Doubt ‘99”.

Verder vanavond dj’s Freez’en Krylon met de nieuwste hiphop en breakdancecrew Come Correct.
De zaal word aangekleed met graffitikunstwerken die speciaal voor de avond worden gemaakt.

zaterdag 9 november 2002
aanvang: 22:00
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 05-11-2002 om 09:36:08
Ik weet niet wat iedereen met E-life heeft, maar ik vind het niks. Hij zal vast wel skills hebben, maar vooral de beats onder z`n nummers raken mij niet, helaas.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 05-11-2002 om 10:16:42
geheel eigen flow.. hehe als je een beetje luistert weet je gelijk van wie hij die flow heeft.. hehe..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 05-11-2002 om 12:29:14
Hmz, geen zin om dat uit te gaan zoeken, dus tell me: Van wie heeft hij die flow?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GuMMy Gepost door GuMMy op woensdag 06-11-2002 om 12:47:38
yaw yaw yaw

ik ben er ook zaterdag>woon ook in deventer.
em ik treed 15 november zelf ook op burgerweeshuis.
dus mensen uit deventer be ther!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en ook uit amsterdam enzzzz

GuMMy
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.