Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op vrijdag 17-02-2006 om 11:46:59
Jiggy Djé, Ex, Klop en Skate in Tivoli gisteravond... Dat was me ut avondje wel Helaas heb ik Jiggy voor een groot deel gemist, maar 2 nummers gezien, maar was zeker dope! Ex zelf gaf wel een vette show weg, maar liet naar mijn idee veel tekst vallen en haalde ut niet helemaal... Klopdokter vond ik egt gruwelijk, vooral die freestyle (klonk hier en daar wel voorbereid, maar) was zeker dik. Sja en Skate dan, waar ik persoonlijk nie echt over te spreken ben, maar ik vond hem nie slecht.

Hoogtepunt van de avond: was voor mij zeker het Engelstalige nummer met Skate! Dopeness!

----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
brendan
sir
Gepost door brendan op vrijdag 17-02-2006 om 14:00:40
Ex zelf gaf wel een vette show weg, maar liet naar mijn idee veel tekst vallen en haalde ut niet helemaal...

kan je hier wat exacter op ingaan ex was juist lekker op dreef
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 17-02-2006 om 14:02:23
vond t ook goed gaan hoor, kloppie zijn ding was echt niet voorbereid hij is gewoon een van de beste...
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 17-02-2006 om 14:03:29
de exter is trouwens ook op tmf binnenkort. brand new live heet dat programma volgens mij. maar ik weet niet hoelaat
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Fakkelend
Gepost door Fakkelend op vrijdag 17-02-2006 om 17:48:46
mtv?
berrybleck Gepost door berrybleck op zaterdag 18-02-2006 om 01:18:34
Noujah ik vond het niet zo vet de tracks die ik wilde horen deed hij niet zoizo heeft hij spraakwater verkracht en hij had best meer van zijn ouwe shit mogen doen kijk het is wel vewtdat hij die dinge heeft gemixt en zo zeg niet dat het weck klinkt maar had leiver die ouwe shit......

en toen hij vroeg zijn jullie down met mijn engelse shit hoorde je veel mensen gille???? neeee

hij heeft ongeveer 20 minuten van zijn show saai zitte brulle.... muziek stond ook zacht trouwens

voor de rrest heb ik wel genoten ahhaha vette deekooorr hattie eigenlijk is wel strak die letters en zo die kussens
----------------------------------------
www.berrybleck.nl www.berrybleck.com
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 18-02-2006 om 14:20:00
De foto's staan hier.
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zaterdag 18-02-2006 om 15:12:49
potverdikkie ... ik ben verliefd




je hebt toch wel dr nummer gevraagd, spade?
hook me up!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 18-02-2006 om 16:29:04
sorry ben geen dating service en anders zou ik nummer wel voor mezelf houden, op sommige momenten moet je nu éénmaal egoist zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zaterdag 18-02-2006 om 17:58:48
Gelijk heb je, wat een mooie meid!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 18-02-2006 om 18:01:21
mja ik denk dat ik maar naar utrecht ga verhuizen, want 't was niet de enige daar
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 18-02-2006 om 18:08:43
utrecht.. dé vrouwelijke studentenstad.. daar worden veel talen gegeven.. weet je al hoe laat het is
berrybleck Gepost door berrybleck op zaterdag 18-02-2006 om 19:48:34

IK BEN DIE GAST MET DIE BLAUWE PET

VOLGENS MIJ WAS DA TA MERE OF NIET WARIK NA STONDTE KIJKE HAHA IK WA SAL AANT HET DENKEN.....


----------------------------------------
www.berrybleck.nl www.berrybleck.com
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op zondag 26-02-2006 om 16:46:57
Quote:
brendan schreef op 17-02-2006 @ 14:00
Ex zelf gaf wel een vette show weg, maar liet naar mijn idee veel tekst vallen en haalde ut niet helemaal...

kan je hier wat exacter op ingaan ex was juist lekker op dreef


Bedoelde gewoon dat hij hier en daar wat tekst liet vallen, vond ut verder ook een prima show
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 27-02-2006 om 07:54:08
Quote:
dap schreef op 17-02-2006 @ 14:02
vond t ook goed gaan hoor, kloppie zijn ding was echt niet voorbereid hij is gewoon een van de beste...


kloptdokter is king wat freestyle betreft..
ik ben niet geweest..laatse paar optredens die ik zag van ex konden me toch echt niet boeien..ik dacht dus laat maar zitten

utrecht baby, vet veel dope shit te doen hier..ze zijn goed bezig met hiphop!


edit: dope pics spade
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2006 @ 07:58:16 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.