Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
LayD Space
Gepost door LayD Space op vrijdag 17-02-2006 om 23:38:54
Ik als volgt: Als ik heeeeel erg opgefokt ben word ik agressief en ga ik agressie aanvallen hebben en sla, gooi en trap ik alles kapot wat op mijn pad komt

En als ik me down voel zet ik een lekkere beat op, draai ik jointje, ga ik in me vensterbank zitten met pen en papier en tekenpotloden en ga ik tekenen en schrijven..

Als ik blij ben doe ik lief en aardig tegen iedereen ga het huis opruimen voor me pa enzo allemaal gekke shit..
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 17-02-2006 om 23:41:50
Ik hoop niet dat ik op je pad kom, als je echt foktop bent

Ik ga dan altijd lekker chille muziek luisteren of spacen op hypnotiserende Drumm 'n Bass, werkt goed.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 17-02-2006 om 23:42:01
Ik ben niet zo gauw opgefokt, maar als ik het ben ga ik soms op dingen slaan enzo. Ik kwam een keer dronken thuis en ik wilde nog tv kijken op bed, maar ik kon mn afstandsbediening niet vinden. Dus ik mn hele kamer doorzoeken, alle kastjes opengedaan en shit, en op een gegeven moment stootte ik mn hoofd tegen zo'n openstaand kastdeurtje en knapte er iets van binnen (figuurlijk dan he). Toen heb ik dat kastdeurtje eraf gesmackt en had ik de rest van de week een blauwe vuist. En de afstandsbediening lag achter de verwarming. Maar meestal komt het niet zo ver en rook ik een peukje en is het over.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2006 @ 23:42:44 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 17-02-2006 om 23:44:04
ben ook niet snel opgefokt of down, maar als ik opgefokt ben sla ik vaak tegen de muur
als ik bijvoorbeeld iets moet zoeken en ik kan het niet vinden wordt ik al gauw agressief en begin ik tegen dingen te slaan.
rame
Gepost door rame op vrijdag 17-02-2006 om 23:44:56
ik hoef me nooit af te reageren eigenlijk, als ik ff moet chillen zet ik gewoon een dikke beat op

nouja oke, af en toe kan ik me niet inhouden om iemand te slaan, vooral 1 bepaald iemand uit me klas en dan kan die het krijgen ook
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 17-02-2006 om 23:45:02
Haha, dat niet kunnen vinden van iets is echt zooo fuckin frustrerend ja. Vooral als je sochtends haast hebt en al 42 keer het huis doorgelopen bent.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 17-02-2006 om 23:45:09
als ik opgefokt en boos ben (als dat al voorkomt) ren ik mezelf helemaal kapot..
gedachte op 0 en gaan maar tot je leeg bent.. works fine for me..

als ik me down voel ga ik mensen/dingen opzoeken die me opvrolijken/me gedachten van het feit
halen waardoor ik me down voel... Dan is het bezonken, en kan ik er normaal over denken zonder down te voelen

en als ik blij ben.. hoef ik dat niet af te reageren
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 17-02-2006 om 23:46:17
Quote:
Huussuh schreef op 17-02-2006 @ 23:42
Ik ben niet zo gauw opgefokt, maar als ik het ben ga ik soms op dingen slaan enzo. Ik kwam een keer dronken thuis en ik wilde nog tv kijken op bed, maar ik kon mn afstandsbediening niet vinden. Dus ik mn hele kamer doorzoeken, alle kastjes opengedaan en shit, en op een gegeven moment stootte ik mn hoofd tegen zo'n openstaand kastdeurtje en knapte er iets van binnen (figuurlijk dan he). Toen heb ik dat kastdeurtje eraf gesmackt en had ik de rest van de week een blauwe vuist. En de afstandsbediening lag achter de verwarming. Maar meestal komt het niet zo ver en rook ik een peukje en is het over.


hehe shit, zulke dingen heb ik ook af en toe. Dan is er al iets mis (bijvoorbeeld ik ben iets kwijt of slecht
cijfer gehaald ofzo) en dan stoot je nog een keer je arm of hoofd of wat dan ook...
Dan 'knapt' er iets inderdaad zoals jij al mooi verwoordde
----------------------------------------
beng!
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op zaterdag 18-02-2006 om 00:07:51
muziek luisteren van gasten als uniq big pun of kool g en dan flink meerappen of gewoon lekker gaan rennen ofzo
----------------------------------------
betta believe that
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zaterdag 18-02-2006 om 02:31:44
Dan teken ik cartoons over hallicunerende mensen die denken dat God tegen hun praat.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Thystan
Niet alles is zwart-wit.
Gepost door Thystan op zaterdag 18-02-2006 om 05:11:47
als ik vet pissed ben ga ik tegen dingen aanschoppen, werd 1 keer met zwartrijden gepakt... onderweg naar me theorie examen, lekker yo... mja hun politie erbij dit dat, zouden ze me inrekenen... toen heb ik kanker hard tegen een snoepautomaat geschopt...dikke deuk erin... 2 dagen later lag me grote teen nagel eraf...

zo doe ik als ik heel kwaad ben... als ik minder kwaad ben hangt het helemaal af van de situatie... ene keer gewoon weglopen, andere keer agressief, en soms lach ik iemand gewoon uit *die laatste vind ik zelf het leukst*

als ik blij ben dan praat ik veel
----------------------------------------
/==* I Dig ya Like the Undertaker *==\
/==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 18-02-2006 om 10:56:41
gewoon iedereen uitschelden, en later je excus aanbieden dat je het zo niet had bedoelt, slaan en schoppen enzo doe ik nooit, ik ben meer van de verbale agressie
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 18-02-2006 om 11:01:24
Ik ben altijd chill.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 18-02-2006 om 11:07:13
Veel schreeuwen en op de muur slaan, komt weinig voor, want ik ben me knokkels dierbaar.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zaterdag 18-02-2006 om 12:21:14
ik ga dan naar zolder op de boksbal meppen zet een agressief rap nummer op (meestal Eminem ofzo) op en ga ruzie zoeken op msn
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op zaterdag 18-02-2006 om 12:43:56
op de eerste de beste muur rammen die ik tegen kom, als mensen daarna nog gaan zeuren, dan krijgen die ook de volle laag, dus ja, je kan maar beter ff niet in de buurt komen dan
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 18-02-2006 om 12:43:56
Ga even GTA spelen ...
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 18-02-2006 om 12:57:08
ik ben bijna nooit meer agressief tai chi dude :p
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 18-02-2006 om 13:00:49
Vroegaaaah ging ik altijd met dingen gooien enzo, of mn klerenkast leeghalen en met alles smijten
(puberteit + Turks temperament = dodelijke combinatie), maar nu kan ik me beter beheersen,
doe alleen keihard muziek aan (meestal Smack My Bitch Up en anders een willekeurig nummer van SOAD)
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op zaterdag 18-02-2006 om 13:11:20
Toen ik nog rookte stak ik altijd een peukje op. Toen ik m'n boksbal nog kon vinden (ja, ik ben echt 'n boksbal kwijt), ging ik tegen die boksbal slaan. Nu rook ik niet meer, en ben ik die boksbal kwijt, dus rook ik een joint.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 18-02-2006 om 13:37:22
ik ga dingen kappot maken als ik boos ben
Crunx Gepost door Crunx op zaterdag 18-02-2006 om 14:06:00
ik val DGE lastig
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zaterdag 18-02-2006 om 14:09:19
hang m'n bokszak op in de tuin en ga beuken
----------------------------------------
Kiphop baby!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 18-02-2006 om 15:28:36
Ik heb mn bokszak in de woonkamer hangen en als ik opgefokt ben ga ik een kwartiertje voluit touwtje springen en een kwartiertje slaan/schoppen. Daarna ben ik meestal wel leeg.
En als ik down ben, dan ga ik naar iemand toe, want down ben ik meestal als ik alleen ben, dus gezelschap.
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 18-02-2006 om 15:32:40
uurtje naar de sportschool of inderdaad gezelschap opzoeken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Replay
...
Gepost door Replay op zaterdag 18-02-2006 om 16:00:29
ALs ik echt heel erg opgefokt ben en echt even al me frustraties kwij moet dan is de eerste de beste persoon die ik tegenkom en die ook maar 1 kleine op of aanmerking richting mij heeft de dupe van een enorme scheldpartij.
En als die er nog op in gaat met de zin "ja dat is jou probleem", kan die ook nog klappen verwachten.

Maar meestel ben ik niet zo, ik ga meestal gewoon keihard zitten janken op me kamer en dan wil ik dat niemand me stoort en dan ben ik heel de week fokking shagie totdat iemand vraagd wat er nou eigenlijk is en dan moet ik weer janken, en dan vertel ik het en is het meestal wel over.
----------------------------------------
....
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zaterdag 18-02-2006 om 17:49:44
ik heb een map op me pc met allerlei soorten metal
----------------------------------------
Jonkonize!
Ko-eN Gepost door Ko-eN op zaterdag 18-02-2006 om 17:50:16
wat een agressieve mannekes allemaal hier zeg
Ik word niet zo snel opgefokt, eerder chagrijnig,.
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zaterdag 18-02-2006 om 18:12:01
skaten, voetballen..
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 18-02-2006 om 18:17:22
ik pak altijd een vlijmscherpmes.

leg me hand op tafel, vingers uit elkaar, en ga zo snel mogelijk tussen de vingers door prikken.

4 slagen per seconde ofzo, liep vaak verkeerd af, daarom heb ik nog maar 2 vingers, dat zijn de wijswingers waar ik dan ook mee typ etc.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 18-02-2006 om 18:18:40
koel, hoe hield je dan met 3 vingers dat mes vast dan?
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 18-02-2006 om 18:19:43
duim,wijs&middel.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 18-02-2006 om 18:22:33
eh... je hebt toch 2 wijsvingers over?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 18-02-2006 om 18:23:01
Volgens mij zit je me voor het lapje te houden sluggert!
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zaterdag 18-02-2006 om 18:24:20
ik type niet vaak met me pink.. alleen voor de A en de Z en de shift
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 18-02-2006 om 20:07:35
chagrijnig worden + harde muziek
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 18-02-2006 om 20:12:11
meestal sla ik me broertje naar de klote.. of ik loop ff weg.. en moet ff een uur alleen zijn
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op zaterdag 18-02-2006 om 20:24:00
ik ga schelden en schrijfen
en soms moet ik ff ruzie maken met iemand
dan zie ik weer sow iemand die denkt dat hij stoer is ensow

----------------------------------------
overdedreven dang
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zaterdag 18-02-2006 om 20:37:07
noob afknallen op een of ander spel. of gaan basketten.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
B-Thug
Gepost door B-Thug op zaterdag 18-02-2006 om 21:42:05
weet je hoe makkelijk je een gat in een deur slaat ?? nou ik wel tot 2 keer toe voor de rest valt het wel mee
QueenBee
Rechtstreeks uit Amsterdam Oost
Gepost door QueenBee op zaterdag 18-02-2006 om 23:52:03
Als ik chagi ben negeer ik iedereen tot dat ze zelf gek worden..werkt altijd
Als ik boos ben ga ik altijd graag in discussie met mensen, dan irriteer ik de mensen ook altijd, soms niet goed maja
en anders gooi ik wel met dingen
Als ik blij ben doe ik lief tegen iedereen, of als ik dan geld heb koop ik veel dingen
----------------------------------------
't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie,
jij bent degene die zich brandt!
Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 19-02-2006 om 00:04:16
heel harde muziek en ff alleen zijn werkt meestal het beste
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 19-02-2006 om 00:05:14
i second that..

het is nu namelijk beetje laat om nog te gaan rennen.. keiharde bangers opzetten lukt nu ook aardig
hele rustige (instrumentale) muziek wilt trouwens ook lekker werken..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2006 @ 00:12:47 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 19-02-2006 om 10:12:08
Quote:
B-Thug schreef op 18-02-2006 @ 21:42
weet je hoe makkelijk je een gat in een deur slaat ?? nou ik wel tot 2 keer toe voor de rest valt het wel mee


Komt omdat je cheapass holle deurtjes hebt, je moet voor de aardigheid eens proberen een gat in een massieven deur te slaan.



ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op zondag 19-02-2006 om 14:46:24
Muziek was ik nog vergeten want die draai ik ook heel vaak als ik moet afreageren. Dan ga ik gewoon op m'n kamer zitten ofzo, plug ik m'n iPod in m'n boxen, en dan ga ik gewoon zitten knikken op de beats. Heb ook wel 's (iets te) hard tegen m'n kast geschopt...
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 19-02-2006 om 14:49:53
Muziek is de enige niet agresieve afkoel manier.

Ik ga altijd gewoon R&B luisteren beetje meezingen enzo, wordt je rustig van. Mary J. Blige lekker gevoelig enzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2006 @ 14:50:04 ]

----------------------------------------
....
EsX
Gepost door EsX op zondag 19-02-2006 om 16:33:29
Afreageren......................doe ik vaak,meestal eerst een half uurtje mn bokszak zinvol geweldadig behandelen,daarna lekker eentje draaien met een vette 'boze' cd op de speakers(bodycount,dmx of de metal-nummers van osdorp),dan gaat het meestal wel even weer...................................dit is vaste prik als ik weer eens naar een(achteraf zogenaamde) hiphop party ben geweest waar ze R&B-scheisse draaien onder de noemer;hiphop(en ik trap er steeds weer in)!!!!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 20-02-2006 om 02:17:17
door mn agressie weg te drinken.

g.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op maandag 20-02-2006 om 09:22:24
hahaha
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 20-02-2006 om 20:13:45
rukken
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.