Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
mezelf Gepost door mezelf op maandag 20-02-2006 om 19:27:16
hallo allemaal hier,ben nieuw hier heb eens iets geschreven hmja breek af of geef goeie comments doe maar héhé

doelloos lopen in straten/
lere flowen met maten/
eurobriefjes zoals kaas met gate /
want je kunt dinge kope maar geen geluk
k'trek het zakje ope en verkruimel een pluk
kga zitted met een zucht en begin de kop aan te fikken op te hitten
kijk naar boven door me ruit en ziek een engel uit de lucht naar me snipe
naar me mikke loop naar binnen en begin deze lyric te schrijve met geslote gordijne
raak ik m'n eige noorde kwijt want kzie nu dagelijks duivelse elementen van spijt
hadk me maar late rake door d'engel twas mss geluk maar ik kan nie op me late richte
kwas nietmeer op me gemak/dacht weer direct aan plichten
waar je werk moet bij verichten zonder beloning ziek nu
al de gelukzakke meegaan me de overstroming van mensn op de roltrap naart hiernamaals d elaatste stap

want om de 2 seconden word er iemand verlost vanze zorgen
ja om de 2 seconden
je weet niet welke dag je staat te wachte voor morge
ja om de 2 seconde
2x

wat helpt klagen voort zelfde geld bestaat reincarnatie en komt er nooit een eind aan je dagen
wil jiemand belazeren doet goed laat em bezorge bij spoed kom aan dinge diek lief heb en ktoon je hoet moet
ben je overstuur
zegge ze chill chill
in je brain gatet dan meer van kill kill
haat opkomend als vuur
stajin positie bereik je wel je droom op den duuuur



K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 20-02-2006 om 19:28:54
maak je zinnen gelijk aan elkaar, en woorden zoals wachten eindigen met een N. die laat je nog weleens weg zo te lezen. die kan je er beter bij zetten anders krijg je een beetje breezer idee af en toe

zie ook niet echt een verband tussen de zinnen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2006 @ 19:29:50 ]
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 24-02-2006 om 00:03:10
netjes hoor, beetje basis.
probeer onzinnige shit weg te laten en laat je text dus ergens over gaan. dubbelzinnig zijn is een kunst maar je moet hem wel bezitten.
dikke probs verder ga zo door
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.