Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 21-02-2006 om 20:35:40
omg! wereldnieuws! voorprogramma van kanye....*tromgeroffel*....


PARTYSQUAD FT. GIO!

YAAAY!....

ben ik blij dat ik niet ga
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 21-02-2006 om 20:39:42
waar slaat dat nou weer op, het gaat toch niet om het voorprogamma maar om de hoofd-act en dat is Kanye.
Nou dat zou ik dus echt niet willen missen hoor.
----------------------------------------
....
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 21-02-2006 om 20:40:55
koel voor die gasten..
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 21-02-2006 om 20:42:28
Hehehe, De Jeugd van Tegenwoordig stond ook in het voorprogramma van Snoop en fokkin Kiddo Cee stond in het voorprogramma van Method Man. Sowieso zou ik niet naar Kanye West gaan, kvind het al irritant genoeg om m op tracks te horen rappen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 21-02-2006 om 20:43:51
als iemand als kanye komt dan verw8 je een support act van hetzelfde kaliber als de hoofdact. ik weet niet hoe het met jou zit maar als je het mij vraagt is the partysquad nou niet egt geweldig en die vervelende gio al he-le-maal niet. tegen de tijd dat zij klaar zijn met hun ding is de helft van de zaal al weggelopen.
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 21-02-2006 om 20:47:55
Nou, dan zijn het geen echte fans.
Als je echt fan bent dan boeit het je geen ene ruk wat of wie er in het voorprogamma staat.
Maar als je alleen maar komt omdat je even lekker een HiHop avond wil, dan snap ik best dat mensen geen zin hebben vanwege het voorprogamma, maar dan vind ik het alsnog nogal onzinnig om een beetje te haten op mensen die ook gewoon hun best doen.

Maarja, ik weet niet wat je doel is eigenlijk met dit topic, wil je weten of er nog meer haters van Gio zijn of wil je gewoon weten wat wel een goed voorprogamma inhoud

[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2006 @ 20:48:47 ]

----------------------------------------
....
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 21-02-2006 om 20:50:45
tis niet dat ik geen kanye fan ben,zn muziek vind ik dope,maar als iemand met zo'n reputatie komt verw8 je dat hij mensen van hetzelfde kaliber meeneemt zoals ik al zei.

als het aan mij lag stond common in het voorprogramma,al zou dat hem dan weer veel te weinig eer aan doen.
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 21-02-2006 om 20:51:39
de zaal boekt het voorprogramma hoor.. tis niet zo dat kanye om de PS heeft gevraagd
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 21-02-2006 om 20:55:38
normaal neemt de act zelf wel een voorprogramma mee,kijk maar naar bijv. snoop dogg(the game) en john legend(estelle). alleen bij ahoy is dit natuurlijk weer anders,erg jammer
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 21-02-2006 om 20:57:34
ja wat schaduw zegt, het is echt niet dat Kaye kan beslissen wie of wat er wel en niet in het voorprogamma komen te staan.
Dat beslist de organisatie of weet ik het wie.
Zoiezo staat het voorprogamma los van het echte concert dus maakt het ook geen ruk uit of nou kanye west of iemand k3 de hoofd-act is.

Maar ik snap jou punt opzich ook wel, maar vind het een beetje naief, het voorprogamma is alleen maar bedoelt om het pulbliek te vermaken en om een beetje in de stemming te komen van een gezellige avond.

+ ik gun het PS en Gio ook wel om te mogen optreden voor zo'n groot artiest.
----------------------------------------
....
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 21-02-2006 om 21:00:25
maar ik denk dat niemand in het publiek straks zich gaat vermaken bij gio en PS,hartstikke leuk voor ze hoor dat ze int voorprogramma staan maar toch,zoals ik al zei typisch ahoy
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 21-02-2006 om 21:00:26
ik zou ook niet blij zijn nee met PS in voorprogramma van iets...

maar hell.. kom wat later, ga alsvast naar de tap/wc om je klaar te maken voor het echte werk enzo..
de tijd van een slecht voorprogramma is altijd wel door te komen...
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op dinsdag 21-02-2006 om 21:02:04
Who gives a fuck, je komt voor de hoofd-act. Zo'n gast van een ander forum kwam ook in het voorprogramma van Yes-R en Brace, maar de echte fans zitten 't wel uit. Dan smoke je d'r toch gewoon een paar...
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 21-02-2006 om 21:02:54
Idd, voorprogramma's zijn er meer als achtergrondmuziek bij het bapen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op dinsdag 21-02-2006 om 21:04:17
Worrrd...
peanutz
vanuit het dichtbije westen
Gepost door peanutz op dinsdag 21-02-2006 om 21:05:19
ja jullie hebben ook wel deels gelijk.als ik tog een kaartje had zou ik schijt hebben en naar gare partysquad luisteren, maar van iemand als kanye verw8 je gwoon meer,klaar. ik denk dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt.

anyway,ik ga feesten,iedereen die erheengaat veel plezier. i'm out

peace!!
----------------------------------------
Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 21-02-2006 om 21:05:30
Ja dat probeer ik dus al de heletijd te zeggen @ huussuh
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2006 @ 21:06:43 ]

----------------------------------------
....
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op dinsdag 21-02-2006 om 21:05:50
Ja, je kan van Kanye best meer verwachten, maar hij boekt z'n voorprogramma niet, zoals al eerder gezegd is...
rame
Gepost door rame op dinsdag 21-02-2006 om 22:26:27
wat stel jij je nou weer aan? gio is inderdaad nep maar laat die partysquad maar lekker plaatjes draaien, blijbaar komt het vaker voor dat er mindere voorprogramma's zijn, maar daar gaat het niet eens om, het zijn opwarmertjes, het zou wel slecht zijn als de hoofd-act het voorprogramma niet kan overtreffen
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-02-2006 om 22:28:59
ik was ooit in t huis naast Gio !

tja. Gio is wack
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op dinsdag 21-02-2006 om 22:56:40
Ik was ooit naast Gio, stonden we samen Prince uit te schelden, omdat we 'm op groot scherm zagen in een maf, strak pakkie.
Maar Gio is niet dope, nee.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 21-02-2006 om 23:50:10
Kanye moet het lekker bij producties houden.... Dat rappen nee, hij is te middelmatig...
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.