Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 27-02-2006 om 21:35:20
Wat vinden jullie?

Moet Kalou een Nederlands paspoort krijgen of niet?

Ik vind van niet!
brendan
sir
Gepost door brendan op maandag 27-02-2006 om 21:42:18
Quote:
R-Gino schreef op 27-02-2006 @ 21:35
Wat vinden jullie?

Moet Kalou een Nederlands paspoort krijgen of niet?

Ik vind van niet!


ok waarom niet dan effe beargumenteren
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-02-2006 om 21:44:23
inderdaad, noem wat argumenten dan


ik vind dat hij een NL paspoort moet krijgen. Hij spreekt goed nederlands en hij heeft een goed inkomen en al die shit. zou niet weten waarom hij niet tot NL mag behoren
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 27-02-2006 om 21:45:13
Ja, je vroeg erom.. hier komt een heel verhaal

Omdat hij geen enkele band heeft met Nederland.. ja hij speelt bij Feyenoord.
Hij kan geen normale zin Nederlands, en hij woont lang genoeg in Nederland om fatsoenlijk Nederlands te leren.

Hij is een landverrader, hij moet trots zijn om voor Ivoorkust te mogen spelen.. samen met je broer voor je vaderland spelen.

En als hij een paspoort heeft gaat ie binnen de kortste keren naar Engeland of Spanje.. let maar op.

Voor Oranje moeten jongens spelen die trots zijn om dat te mogen doen, en geen landverraders.

Zo.
brendan
sir
Gepost door brendan op maandag 27-02-2006 om 21:45:53
eigenlijk geen mening maar verdonk moet niet opeens zp pim fortyun achtog gaan doen is bullshit zoals sticks zegt vorm je eiegn mening(Y)
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 27-02-2006 om 21:46:06
Quote:
K-Splendid schreef op 27-02-2006 @ 21:44
inderdaad, noem wat argumenten dan


ik vind dat hij een NL paspoort moet krijgen. Hij spreekt goed nederlands en hij heeft een goed inkomen en al die shit. zou niet weten waarom hij niet tot NL mag behoren


haha hij spreekt goed Nederlands ???
bekijk maar eens een interview van hem, dan zie je hoe goed hij Nederlands kan spreken
----------------------------------------
beng!
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 27-02-2006 om 21:46:33
ze blijft iig bij haar mening, en ze laat zich niet beinvloeden door meneer van Basten en de halve voetbalwereld
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-02-2006 om 21:46:43
Quote:
R-Gino schreef op 27-02-2006 @ 21:45
Ja, je vroeg erom.. hier komt een heel verhaal

Omdat hij geen enkele band heeft met Nederland.. ja hij speelt bij Feyenoord.
Hij kan geen normale zin Nederlands, en hij woont lang genoeg in Nederland om fatsoenlijk Nederlands te leren.

Hij is een landverrader, hij moet trots zijn om voor Ivoorkust te mogen spelen.. samen met je broer voor je vaderland spelen.

En als hij een paspoort heeft gaat ie binnen de kortste keren naar Engeland of Spanje.. let maar op.

Voor Oranje moeten jongens spelen die trots zijn om dat te mogen doen, en geen landverraders.

Zo.


volgens mij valt die shit best mee hoor, over dat niet goed Nederlands kunnen praten. maar goed heb hem al een tijdje niet meer gehoord
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 27-02-2006 om 21:46:51
eh ja van mij mag íe wel, maar dan niet versneld.
die regels zijn er niet voor niets weetje.
plus dat wanneer hij wel mag uitkomen op het wk, hij zoveel aandacht krijgt.
ik geloof niet dat hij of nederland daar beter van wordt.
daarnaast presteert hij op dit moment ook zwaar onder de maat.
dusse, nee, althans niet versneld.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 27-02-2006 om 21:48:09
Quote:
K-Splendid schreef op 27-02-2006 @ 21:46
(...)

volgens mij valt die shit best mee hoor, over dat niet goed Nederlands kunnen praten. maar goed heb hem al een tijdje niet meer gehoord


sorry maare.. als je binnekort een interview van hem hoort merk je het vanzelf
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 27-02-2006 om 21:48:16
Quote:
R-Gino schreef op 27-02-2006 @ 21:46
ze blijft iig bij haar mening, en ze laat zich niet beinvloeden door meneer van Basten en de halve voetbalwereld


thanks

ik vind het gewoon niet zo'n probleem. wat zou hij voor "last" moeten veroorzaken? je hebt ook zat mensen die hier heen komen en dan van de uitkering gaan leven. hij doet dat zeker niet!

edit: ik zal eens opletten bij een volgend interview, of het echt zo erg is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2006 @ 21:49:11 ]
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op maandag 27-02-2006 om 21:49:16
haha ja is goed

maare thanks? ik had het over rita
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op maandag 27-02-2006 om 21:51:52
hmmja dar bennik ook wel benieuwd naar

hoezo thnks
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op maandag 27-02-2006 om 22:21:41
welkom Pappie, deze rotterdamseAAp schiet nederland in de finale naar de eerste plek, dan hoor je ze allemaal niet meer klagen, like Eto O let you're feet speak



amen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2006 @ 22:22:32 ]

----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-02-2006 om 22:24:19
Tuurlijk moet ie een nederlands paspoort krijgen, hij is een dikke aanwinst. Staat in de wet ook dat als iemand een aanwinst is voor het nederlands belang met sport dat ie versnelt een NL paspoort kan krijgen. Niet zeiken, geven.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 27-02-2006 om 22:25:55
Waarom zou een voetballer daar wel op recht hebben, terwijl een intelligent meisje met een voorspoedige toekomst gewoon het land uitgezet is.
Alleen omdat hij een publiekstrekker is?
Ik vind het uitzettingsbeleid sowieso té streng, want Nederland is niet echt vol... misschien alleen in de randstad ofzo .
Consequentie is een kernwoord.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-02-2006 om 22:26:58
Omdat het in de wet staat.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 27-02-2006 om 22:28:22
Aha, sinds wanneer weegt sport zwaarder dan intelligentie.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-02-2006 om 22:31:50
niet, maar dat staat niet in de wet. In de wet staat dat sporters die een grote aanwinst zijn voor nederland versnelt een verblijfsvergunning kunnen krijgen. Punt.

kan je moeilijk over doen maar is t niet...
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 27-02-2006 om 22:49:28
oke, het gaat hem niet om het wk natuurlijk, ik hoorde gistere dat hij met een verblijfsvergunning makkelijker naar Engeland kan om daar te spelen en een echte ivoriaan speelt gewoon voor zijn eigen land toch.. van mij mag hij versnelt een verblijfsvergunning krijgen, omdat ik vind dat hij opzich wel een aanwinst is voor Nederland.
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op maandag 27-02-2006 om 23:04:18
jullie zijn mierenneukers ik zie hier argumenten als omdat hij een landverraders is, hoog niveau hoor tuurlijk moet hij een paspoort krijgen en snel ook! die gast is een aanwinst voor het nederlandse voetbal en zoals dap al aangaf staat die shit in de wet er zijn al meerdere sporters geweest die daar een beroep op hebben gedaan en ook toezegging hebben gekregen, waarom kalou niet?? omdat verdonk aan het land moet laten zien dat ze niet buigt voor zulke dingen of wat dan ook.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 27-02-2006 om 23:30:51
Ik ben het sowieso niet eens met dat gedeelte van de wet.
Ik vind dat elke allochtoon, die een verblijfsvergunning wil, op dezelfde manier behandeld moet worden.
Als Nederland zonodig 'vol' is, kunnen we beter mensen helpen die niet zo snel in een ander land een verblijfsvergunning kunnen aanvragen en die vluchtelingen zijn.
Ik vind dus niet dat hij versneld zijn verblijfsvergunning moet krijgen. Maar even lang erop kan wachten als elk ander.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Nekkie
Ceremonie Meester
Gepost door Nekkie op maandag 27-02-2006 om 23:31:53
Klopt helemaal mee eens. Verdonk wil laten zien wat voor harde tante ze is, en Kalou is daar de dupe van.

Het staat in de wet, en verdonk houd zich er niet aan, laten we die dus het land maar uitzetten

plus dat landverraderverhaal is helemaal onzin. In Ivoorkust word je zowat gemarteld als je verliest, zou ik ook niet graag voor spelen
----------------------------------------
Laat je verlichten: www.myspace.com/deverlichting
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 28-02-2006 om 00:46:43
Geef hem maar versneld een paspoort.. deze gast is tenminste een aanwinst voor de nederlandse maatschappij en het voetbal. In tegenstelling tot !!sommige!! anderen die hier komen en eigenlijk alleen maar criminele shit doen.. of zoals hans teeuwen het mooi zei..
Op hun luie reet komen zitten en maar wachten tot we hun het geld komen brengen..

Ik heb niks tegen buitenlanders.. totaal niet.. maar dan moeten ze wel wat doen als ze hier willen wonen.. en niet niks zitten doen
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 28-02-2006 om 01:00:46
ik vind wel een Nederlands paspoort om zelfde reden als hyreme, maar zeker niet speelgerechtigd voor NL 11tal want in zn hart was/is/blijft hij geen Nederlander
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 28-02-2006 om 01:11:41
het is een aanwinst voor de sport, er zijn een aantal andere buitenlanders ook nederlander geworden voor een of andere sport die weinig betekenis heeft voor het volk.
Voetbal is en blijft volkssport nummer 1 denk ik.
mevrouw verdonk wil gewoon de kranten halen met oog op de volgende verkiezingen.
en over dat hij slecht nederlands spreekt, hij is vast niet de enige in Nederland.
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 28-02-2006 om 01:28:33
Nee duidelijk niet versneld nederlander worden die gast.
Spreekt inderdaad slecht nederlands.
Ik vind ook niet dat hij belangrijker is als andere mensen die wachten op naturalisatie.
Het lijkt me ook inderdaad een beetje een zakelijke aangelegenheid, als hij nederlander wordt is het makkelijker op de transfermarkt.
Dus kan feyenoord snel geld vangen.
Ik ben er ook sowieso tegen dat nationale elftallen genaturaliseerde spelers gebruiken.
Gewoon alleen echte nederlanders en andere nationaliteiten, anders is er ook geen scheiding meer tussen clubvoetbal en landenteams.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 28-02-2006 om 01:42:42
word @ BC

ik zit ook telkens met walging te kijken als 100% geintegreerde gezinnen uitgezet worden
en omdat zo'n jongen door alleen maar goed te voetballen, want dat is dus echt het 'enige'
wat hij kan, dan wel een paspoort krijgt.. bullshit
hij heeft minder recht dan die gezinnen vind ik, want wie vertelt mij nou eindelijk eens
wat hij in godsnaam kan betekenen voor Nederland
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op dinsdag 28-02-2006 om 02:12:53
of wouden jullie zeggen dat jullie op het gebied van ''voetbal'' meer weten dan johan cruijf alleen om die reden lach ik jullie al uit.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 28-02-2006 om 02:22:44
dus omdat johan cruyff meer van voetbal weet moeten wij onze nationale trots
verloochenen net zoals portugal al eerder heeft gedaan met deco.. pure schande vind ik
het.. alles draait om geld en niet meer om de spirit. het enige wat kalou wil is er zelf
(finacieel) beter van worden, alles voor 'zijn' carriere..
PLUS..
als ze met kalou beginnen hoe eindigt het dan.. ik wil niet op mn 50e een NL 11tal zien
met namen uit alle windstreken. het Nederlands elftal dient spelers te hebben met
namen als: de boer, jansen, de vries, van der sar, enz enz
khalid boularouz, ugur yildirim zijn kalou 'soort van' voorgegaan, maar deze heren zijn
wel in Nederland geboren.. toch zie ik liever echte oerhollandse namen in het veld
dan heb je pas een 'Nederlands' elftal
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2006 @ 02:23:04 ]

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op dinsdag 28-02-2006 om 02:26:13
ach ontwaak eens uit je winterslaap van 100 jaar geleden we leven nu in de 21ste eeuw kom jij aanzetten met zulke bullshit, achternamen zoals de boer en al die andere flikker toch op man idioot.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 28-02-2006 om 08:20:44
zijn tenminste echte oranje spelers
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op dinsdag 28-02-2006 om 17:31:16
davids, seedorf, kluivert, hasselbaink, gullit, rijkaard. die komen allemaal uit suriname, maar zij hadden een band met nederland.. de grootste deel is ook gewoon in nederland geboren (of allemaal kan ook)

maar kalou jah en nee, het mag.. maar niet versneld.. dan maar geen 2e ronde WK
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 28-02-2006 om 17:33:54
las in de krant vandaag dat het ook andere redenen had..

Namelijk dat zijn broer heeft mee gemaakt dat hij na een verloren wedstrijd in/van Ivoorkust
in een kamp werd opgesloten. Soms dagenlang. Dat hij en zijn familie daar dingen gezien/mee gemaakt
hebben die ze liever niet meer meemaken.. Dus dat zijn ook redenen..

maar het financiele plaatje zal ook wel meetellen. Maar het is kennelijk niet alleen de reden.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 28-02-2006 om 17:54:49
hij wil gewoon een NL paspoort om een transfer makkelijker tot stand te brengen...
spelers buiten de EU (dit geval KAlou) zijn tegenwoordig 'minder in belangstelling' omdat elke club in de EU er maar 5 van die spelers mag hebben..
ik zeg eerlijk ik vind dat hij geen NL paspoort hoeft te hebben... dan moeten al die andere duizenden in de wachtrij ook 'versneld' mogen of zo... natuurlijk de gast is goed maar je kan altijd wel in NL zelf spelers vinden (vraag niet om voorbeelde, maar ze zijn er)
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op dinsdag 28-02-2006 om 18:01:28
ik hoor net dus dat verdonk heeft besloten het niet te versnellen
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 28-02-2006 om 18:19:14
FLikker op, netjes op je beurt wachten... gelijke rechten heet dat.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 28-02-2006 om 19:08:25
Quote:
Dopoloog schreef op 28-02-2006 @ 18:19
FLikker op, netjes op je beurt wachten... gelijke rechten heet dat.


waarom zijn er dan anderen die er net zoveel recht of zelfs minder recht op hadden die wel gelijk versneld Nederlander zijn geworden.
Verdonk meet met 2 maten.
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 28-02-2006 om 19:11:41
Quote:
Darnold schreef op 28-02-2006 @ 19:08
(...)

waarom zijn er dan anderen die er net zoveel recht of zelfs minder recht op hadden die wel gelijk versneld Nederlander zijn geworden.
Verdonk meet met 2 maten.


Je bedoelt bv die hardloopster Kiplagat en die badmintonster Audina en zo? Dat was wel voor de tijd van Verdonk.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 28-02-2006 om 19:13:50
Verdonk: nee tegen Kalou en Taïda

De Feyenoord-voetballer Salomon Kalou mag niet versneld Nederlander worden, heeft minister Verdonk bepaald. Daardoor is de kans dat hij voor Nederland mag meedoen aan het WK voetbal, zeer klein.

Alleen als Kalou op 10 mei slaagt voor zijn naturalisatietoets, kan de Raad van State beslissen dat alsnog de versnelde procedure wordt gevolgd. Anders moet hij tot volgend jaar wachten. Kalou is dan vijf jaar in Nederland.

De bewindsvrouw geeft ook de Kosovaarse scholiere Taïda Pasic geen toestemming om haar vwo-opleiding af te maken. Het meisje, dat hier volgens de IND illegaal was, moet per direct Nederland verlaten.
----------------------------------------
Days to come
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-02-2006 om 19:15:30
DEN HAAG - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) wil het verzoek tot een versnelde naturalisatie van Feyenoorder Salomon Kalou opnieuw afwijzen. Dat heeft de bewindsvrouw dinsdag in Den Haag laten weten. Op 9 maart volgt nog een hoorzitting voor de diverse partijen, waarna Verdonk haar definitieve beslissing neemt.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 28-02-2006 om 19:16:23
Ik was lekker eerder
----------------------------------------
Days to come
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 28-02-2006 om 19:17:15
ja maar Dap komt met een ander bericht
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-02-2006 om 19:18:11
er is nog hoop.
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 28-02-2006 om 19:22:28
Quote:
strijker schreef op 28-02-2006 @ 19:11
(...)

Je bedoelt bv die hardloopster Kiplagat en die badmintonster Audina en zo? Dat was wel voor de tijd van Verdonk.


mm ik dacht dat er nog een of andere tafeltennister was. maar anders my bad
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 01-03-2006 om 13:14:28
En voor degene die willen weten waarom mensen liever niet in Ivoorkust wonen danwel voor dat land uitkomen...

De kans bestaat dat Ivoorkust dit jaar, ondanks dat het land zich geplaatst heeft, niet mee zal doen aan het WK Voetbal in Duitsland. Dat heeft voorzitter Jacques Angouma van de Ivoriaanse voetbalbond verklaard. De reden is de burgeroorlog die al jaren woedt in het Afrikaanse land, dat in de groep van Nederland is ingedeeld.

Het noorden van Ivoorkust is in handen van de rebellen, terwijl het zuiden onder leiding van de regering staat. Angouma is deze oorlog zat en dreigt de voetbalploeg deze zomer niet naar Duitsland te sturen als er voor die tijd nog geen vrede is. "Zonder vrede geen glorie", aldus Angouma. "We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon. (...) Zonder vrede heeft het geen enkele zin om aan het WK in Duitsland deel te nemen."

Ivoorkust heeft zich voor het eerst geplaatst voor het WK en is in de poulefase in Duitsland gekoppeld aan het Nederlands Elftal, Servië/Montenegro en Argentinië. Op de afgelopen Afrika Cup verloor het land in de finale van Egypte en eindigde het als tweede. Onder meer Arouna Koné (PSV), Bonaventure Kalou (Paris St-Germain en vroeger Feyenoord) en Didier Drogba (Chelsea) spelen voor de Ivoriaanse ploeg.

&

,,Ik weet echter wel dat één van de redenen om voor Oranje te kiezen een incident met zijn broer is geweest. Die werd na een verloren wedstrijd enkele dagen in een kamp opgesloten. Dat zijn dingen die hij heeft meegemaakt in zijn familie en die hem aan het denken hebben gezet van 'nou, dit wil ik niet'. Wij kunnen hem nu nog slechts steunen.''

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 16-05-2006 om 16:25:49
haha check, ik ging stuk.

http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 16-05-2006 om 16:49:10
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 16-05-2006 om 16:51:53
Quote:
Rem schreef op 16-05-2006 @ 16:25
haha check, ik ging stuk.

http://www.burorenkema.nl/2006/05/kalou.php
Droooooooog.


----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0151 sec.