Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
squee
hm..
Gepost door squee op zondag 17-11-2002 om 11:16:01
Rosemoller (met puntjes op de o) heeft de politiek verlaten, vanwege de vele bedreigingen na de moord op Pim Fortuyn, aantellerij of terecht?
Mat Herbe vond het overdreven geloof ik, hij vond het zwak dat Rosemoller zich door de bedreigingen liet weg jagen...

Ik weet zelf niet hoe ernstig de bedreigingen precies waren maar als ik de media moet geloven wel vrij ernstig, en natuurlijk hoef je dan niet per se daarvoor de politiek te verlaten maar dat hangt er ook vanaf wat voor persoon je bent en hoe erg je het je persoonlijk aantrekt. Als je vrouw zelfs bedreigt wordt kan ik me er wel wat van voorstellen dat je er geen zin meer in hebt. Misschien is het wel het risico van het vak maar toen rosemolelr de politiek inging was het politieke klimaat niet zo extreem als dit jaar. Ik vind wel raar van Mat Herbe om zomaar het oordeel t geven dat het zwakte zou zijn ofzo, zelf heeft ie makkelijk praten natuurlijk..

DUS: Rosemoller weg:is het aanstellerij of terechte keuze??
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-11-2002 om 11:50:16
terecht, zijn geen grapjes meer als ze ook zijn gezin blijven bedreigen. Als zijn afweging om te stoppen groter is dan te blijven dan moet ie dat zeker doen.
teigetje Gepost door teigetje op zondag 17-11-2002 om 12:27:51
Het lijkt mij inderdaad ook niet fijn om door te gaan terwijl er zelfs een druk op je gezin staat. Kan me voorstellen dat er wel een flinke ruzie is ontstaan thuis..

En ik weet niet hoe de familiesituatie bij Matt Herben is, maar als alleenstaande zie je dit misschien eerder als een 'zwakte'. Ik vind het wel jammer (en typisch voor een LPF'er?) dat hij zich zo openbaar uitlaat over iemand anders leven, zonder zich alteveel in te leven in diens situatie.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0063 sec.