Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 02-03-2006 om 21:17:59
Dames en Heren ,

Even een expiriment hier voor jullie. Ik heb een filmpje opgenomen hoe je een bepaalde echo toevoegd in Cool Edit Pro 2.0.

Ik ben nog aan het oefenen met dit programma, helaas lopen beeld en geluid niet (altijd) samen. Sorry hiervoor, volgende keer probeer ik dit beter te krijgen.

Ik zou zeggen, oefen erop los en veel plezier.

Echo Tutorial
McGrindHustler
MGH
Gepost door McGrindHustler op donderdag 02-03-2006 om 21:35:15
met welk programma kan je hem openen, want hij geeft bij windows media player bij mij alleen geluid?
----------------------------------------
MGH
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 02-03-2006 om 21:41:05
probeer quicktime of winamp.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 02-03-2006 om 21:47:21
en mx best cool man check die shit nu , alleen het lijkt alsof je pc het cappe niet trekt, ik weet niet waar je mee capt, maar zo te zien heeft je pc te weining ram geheugen om alles te volgen wat jij doet en dat het dan syngroon loop. wel leuk id man,
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 02-03-2006 om 21:58:48
thnx pascool ,

ja dat kan kloppen. Want tijdens het opnemen loopt het vlekkeloos, maar daarna dus niet meer, en dat is toch jammer.

Kan misschien ook aan mijn beperkte videokaar liggen. Maar bedankt, ik zal kijken of ik dit kan oplossen.
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 02-03-2006 om 22:37:44
fok! bij mij doet 'ie het ook al niet, met quicktime, mediaplayer, divx, winamp allemaal niet.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 02-03-2006 om 22:38:37
ff codecpack downe ergens

http://www.codecpackguide.com/klmcodec.htm

zoiets
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2006 @ 22:39:46 ]
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 02-03-2006 om 22:39:43
heb ik.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Antwoord
Life Your Life
Gepost door Antwoord op maandag 17-04-2006 om 21:22:57
kun je niet zo iets maken voor Fl Studio voor zeg maar een basic beat
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.