Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
lousy
2 times
Gepost door lousy op zaterdag 04-03-2006 om 20:04:50
ey gasten er komt in rotterdam een rap evenement op 23 maart. Er zijn rappers nodig die in de voorondes willen rappen.Je krijgt er natuurlijk ook voor betaald. Maar dat krijgen jullie later te horen als je je aanmeld. het mogen maximaal 2 nummers zijn. Het is een groot evenement op schouwburgplein. Je kan jezelf aanmelden via www.rotterdam.nl en dan via contact een email sturen dat je mee wil doen. In de email die je dan terug krijgt staat er dan wanneer er audities zijn en hoelaat. Voor meer informatie kan je mij een bericht sturen. Nou dan ga ik maar weer...laterz
----------------------------------------
mixtape is comming
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op zondag 05-03-2006 om 02:45:14
Ha leuk! Kan ik de vlag van Mokum doen wapperen in de beruchte havenstad... Maar eh: hoe heet het evenement? wat is het precies? Hoe kan ik het vinden op de gemeentesite?


----------------------------------------
Fok 't
lousy
2 times
Gepost door lousy op zondag 05-03-2006 om 14:35:21
haha dit was FAtoo

whaha lol
----------------------------------------
mixtape is comming
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zondag 05-03-2006 om 16:28:09
zo jij ben echt grappig


NIET!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 05-03-2006 om 16:39:07
hehehe
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.