Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
verfbom Gepost door verfbom op zondag 05-03-2006 om 23:59:19
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/ikon/anderewereldzomo/200427.ra?start=00:50:51&end=00:56:00

Het leven in dit land begint steeds meer te lijken op 1 lange aflevering van The Godfather. De openbare liquidaties in onze hoofdstad volgen zich zo snel op dat de gemeente Amsterdam heeft besloten tot het openstellen van vier met houten schotten afgeschermde afrekenplekken compleet met vuilnisbakken voor de pleisters, een telefooncel voor het geval dat er nog een overlevende is en een dependance van de Schlecker om de foto’s te laten ontwikkelen. Verder komt er een permanente wachtpost waarin Koos Plooy zitting neemt die aan iedere misdadiger die het maar horen wil vertelt dat een Advocaat ze verraden heeft. Begint hij nou ook al.

Ik dacht eigenlijk dat het Dickie Bashing voorbij was. De bondscoach diende deze week zijn ontslag in en is het laatst gesignaleerd in de Ardennen waar hij kleine meisjes van de fiets sleurt en in zijn beste Frans alsnog zijn gelijk wil halen. Het is hem van harte gegund. In het geruchtencircuit gonst steeds vaker de naam van Ariel Sharon als nieuwe bondscoach. Een enorm aanvallend ingestelde man die ook nog eens als geen ander weet hoe je een muur moet neerzetten. De muur die Israël van de Palestijnen scheidt moet volgens het Internationaal Gerechtshof worden afgebroken. Ik meen me te herinneren dat in lang vervlogen tijden ook de Berlijnse Muur werd veroordeeld als zijnde een illegaal bouwwerk. En dat ook die veroordeling jarenlang niet de minste indruk maakte. En lijkt het me dat ons niets rest dan wachten op glasnost in het Midden Oosten. Of, en dat lijkt me eerder haalbaar, dat er op een dag door een dolgelukkige Sharon wordt verklaard dat het conflict de wereld uit is. Omdat de Palestijnen op zijn. Verder is het nu officieel: de Amerikanen hebben Irak op valse gronden aangevallen. Ja. En toen. Weer naar huis? Een excuusbrief? Herstelbetalingen?

Of toch nog een klein beetje je gelijk halen. Er zijn weliswaar geen massavernietigingswapens gevonden maar met de hoeveelheid gesneuvelde burgers sinds het begin van deze oorlog is toch een aardig gat te vullen. Niet dat daar ooit iemand voor veroordeeld zal worden. Internationaal geldt slechts het recht van de sterkste. Ik stap vanmiddag in de auto en begeef me naar de Franse Alpen om daar komende week Lance Armstrong van zijn fiets te rijden. Niet omdat het een onaardige man is. Of een onsportieve onder de dope zittende wielrenner. Gewoon. Omdat het een Amerikaan is. Natuurlijk zal deze laffe daad over een aantal jaren worden veroordeeld als een aanval op valse gronden. Daar moet ik dan maar mee leren leven.
verfbom Gepost door verfbom op maandag 06-03-2006 om 00:00:29
oja

zet het zelf even tussen haakjes
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 06-03-2006 om 00:01:43
Boring.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 06-03-2006 om 00:03:25
Die man leest een beetje saai voor vindik. Als je echt mensen wilt hersenspoelen zul je een wat boeiendere verteltechniek moeten hanteren.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-03-2006 om 00:30:08
dacht altijd dat dit een hiphop forum was.....
Prog
Gepost door Prog op maandag 06-03-2006 om 00:32:24
en het lijkt ook niet eens inteligent
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 06-03-2006 om 09:03:39
Quote:
Mx Fortune schreef op 06-03-2006 @ 00:30
dacht altijd dat dit een hiphop forum was.....


niet van die onzin praten he
dap
038
Gepost door dap op maandag 06-03-2006 om 09:04:18


extremistje in da house!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op maandag 06-03-2006 om 09:42:47
Quote:
livio schreef op 06-03-2006 @ 09:03
(...)

niet van die onzin praten he


Sorry, zo bedoelde ik het niet, maar ik zie zo veel van die topics over dit van hem, daarom niet van , je mag geen niet-hiphop plaatsen. Mijn excuses.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.