Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
GrieP Gepost door GrieP op woensdag 07-03-2001 om 12:55:17
Tja, wat moet ik hier van denken. StarMaker...
Big Homies, wat volgt?

Vertel jullie mening over dit programma
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 07-03-2001 om 13:24:54
Ik moest gewoon lachen toen ik voor het eerst zag dat het er kwam. Eigenlijk al die progjes na Big Brother (ook BB2) zijn zo`n onzin. Kijk, 1 keer is grappig (iedereen heeft wel eens Big Brother gezien), maar het is daarna zo`n onzin allemaal. Daarbij komt ook nog dat ze ventjes en vrouwtjes gaan 'klaarstomen' voor de harde muziekwereld...pfffffff... Ik ga het zeker een keer kijken, goed voor mijn dagelijkse portie humor!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 07-03-2001 om 13:31:43
Post ik ga deze thread verplaatsen naar Film en TV Forum. Deze thread lijkt mij meer inhoudelijk meer over het programma zelf te gaan dan over de bedoelingen van het programma (het maken van een muziek groepje oid ???)

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 07-03-2001 om 14:09:59
Post.. Njah.. Binnenkort krijgen we dus een nederlandse Ricky Martin of een Britney Spears.. Whatever :
Als ze leuke muziek maken....
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Muggz Gepost door Muggz op vrijdag 09-03-2001 om 20:38:04
Nou GrieP...hoe minder je over dit soort dingen nadenkt, hoe beter het voor je is denk ik zo...:

Groet, Muggz
dap
038
Gepost door dap op maandag 19-03-2001 om 07:59:27
Wat een klote programma zeg!! 1 aflevering weten vol te houden om het af te kijken..jeeuk!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 23-03-2001 om 14:49:02
Wat is de helebedoeling eigenlijk van dit programma ? Nog meer Jochie / Meisie groepjes te creeren oid ? Zodat ze 2 hitjes kunnen scoren en dan aan de kant kunnen worden gezet en kut baantjes als host in een klote tent op een klote feessie krijgen??

I mean what's the point als ze echt talent hebben breken ze toch wel door, is er nog iets dat niet gemaakt is??

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zondag 25-03-2001 om 22:31:51
tis een kut programma, dat wel, maar op zich, die lui wat daar zitten, ze kunnen vind ik wel mooi zinge en die ene gast kan best gitaar spelen, maar wat spade ook al zei, als ze echt talent hebben breken ze toch wel door

scrum
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 09-04-2001 om 22:12:13
OK nu gaan ze van niks naar 1 in de TOP 40, van wat ik gehoord heb (ik zette heel snel iets anders op) was het VERSCHRIKKELIJK! (net BSB BS SG troep) BAH! BAH! BAH!

Waar gaat dit heen met nederland ? Moet alles gemaakt en nep zijn.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 10-04-2001 om 21:23:34
Sterker nog> waar gaat het heen in de wereld? Dit programma is volgens mij eerst al in Amerika geweest. En hiervoor had je bij RTL4 de serie Follow That Dream waar ook zo`n gelikt groepje uit naar voren is gekomen. Het is gewoon erg triest en je kan alleen maar hopen dat op een dag de oogjes en oortjes van de ontspoorde kinderen open zullen gaan en zien dat er meer is dan de commerciele televisie en muziekzenders je doen geloven.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 10-04-2001 om 22:08:51
t is een shit programma, maar 4 maanden na t einde van t programma hoor je toch niets meer van ze.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 10-04-2001 om 23:56:02
Ok, dit klote-programma is al in Australië (Bardot heet die groep als ik het goed heb) geweest, in Groot Britannië (Popstars en daaruit kwam Hear'say) en nou ook al in Nederland. Sterker nog, die bagger uit Australië is nou al bezig Europa te "veroveren" en ze beginnen nog wel in de UK! Dadelijk komen ze ook nog hierheen, samen met die Hear'say natuurlijk.

Ik ben bang dat we dadelijk overspoeld worden met allemaal op tv-samengestelde groepjes die een cd uitbrengen (Hear'say heeft dus al een complete cd uitgebracht, eng he?). Terwijl je toch zou denken dat juist doordat iedereen ziet hoe fokking fake al die groepjes zijn het een grote flop zou moeten worden, maar nee hoor: alle identiteitsloze TMF-losertjes rennen er nog steeds gillend achteraan.

Waarom? Omdat het overal geplugd wordt en je strot in gepropt wordt of je wil of niet: je moet en zal er naar luisteren. Tegenwoordig draait de meeste muziek niet om kwaliteit, maar gewoon om hoe vaak of dat het gedraait wordt op radio en tv.
Komt hier ooit een einde aan? Nee is het onverbiddelijke antwoord voor de echte muziekliefhebber. Waarom niet? Omdat het merendeel helemaal niet zo veel om muziek geeft. Als er maar geluid is op de achtergrond bij het werken en als het maar een lekker (vooral niet te moeilijk) ritme heeft bij het uitgaan, zodat je "lekker" kan dansen.

Om nog even op Dapozza te reageren: misschien horen we naar een paar singletjes nik meer van Starmaker, maar dan staat er wel weer een nieuwe groep op. De groep gaat wel weg, maar het fenomeen niet. We zijn nou eenmaal verdoemd, probeer ermee te leven zou ik zeggen. Of het in ieder geval zo veel mogelijk te ontwijken en boycotten.

[EDIT by SpadeAce]
Paar enters toegevoegs
[/EDIT]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2001 @ 00:06:35 ]

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 11-04-2001 om 09:49:32
Ik volgde het programma niet.. nu nog steeds nie btw..

Ik hoorde die single op de radio, en von hem btw helemaal niet slecht..

Ik kwam er achter (door het refrein, hoe kan het anders) dat ie Damn! i think i love you heette en ben op napster gaan zoeken. DAAR zag ik pas dat het van Starmaker is.

Ik vinnet nog steeds een leuk nummer.. kan er ook niks aan doen.

Nu heb ik inmiddels de clip ook gezien, en die is bagger!

Al met al, ik denk dat enkelen uit Starmaker het wel kunnen gaan maken. Zeker Rachel en Anna door hun koppies en Sita door der stem. Die Bon-Jovi-Wannabe Martijn mogen ze afschaffen, want die wil zo'n zware stem opzetten dat ie niet te verstaan is

Het zal niet veel verder komen dan deze ene hit.. Kijk naar de 2e big brother single... die is niet eens verder dan de tipparade gekomen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-05-2001 @ 11:13:07 ]

----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Twiet Gepost door Twiet op maandag 07-05-2001 om 00:19:20
Starmakers is dope man !
zo zien jullie fans ook eens hoe het er aan toe gaat binnen een echt muziekgroep....................... *PROEST*
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 07-05-2001 om 12:03:44
Mja pas maar op hoor zometeen gaan ze solo en dan heb je echt pas de top 40 poppen aan het dansen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op maandag 07-05-2001 om 17:58:10
het zuigt PUNT

wie heeft er nou media training nodig
en ik hoef het zeker neit te zien
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 11-05-2001 om 16:36:36
zien en niet horen, dat mag wel
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 30-08-2001 om 18:46:52
Coole groep...ze zijn dope!!
Volgende keer lowlands hopenlijk...
Of Hague hiphopfestival als ze wat raps utbrengen...
----------------------------------------
#$%
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-11-2001 om 23:58:24
Gebeurd er eigenlijk nog wel iets omtrent starfaker ? Of is het nu al hardstikke dood ? Ik hoor er nog zelden / nooit iets van
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 07-11-2001 om 17:39:03
Elke single die ze uit brengen staat geheid in de top 10.. Ze treden dagelijks op voor een UITVERKOCHTE (?!?!) tent.. Verder weet ik er niet veel van.. Ik lees de hitkrant niet meer
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op woensdag 07-11-2001 om 21:14:07
ik ook niet .. (meer)



maar de hype is gelukkig wel over van Starmaker. Mag ook wel na een half jaar.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 08-11-2001 om 13:15:13
Gelukkig wel jah..

Ik dank de mensen die "Over-exposure" hebben uitgevonden
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 06-12-2001 om 21:13:52
SpadeAce schreef:
> Mja pas maar op hoor zometeen gaan ze solo en dan heb je echt pas de top 40 poppen aan het dansen.

Ziet er naar uit dat ik gelijk ga krijgen? Sita is al solo, hoelang zou het duren voor de rest een solo'carriere' gaat beginnen?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zaterdag 08-12-2001 om 11:55:43
Ja hoor... de enige met een beetje kwaliteit van die club gaat solo, en scoort meteen weer een nummer 1-hit..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 08-12-2001 om 12:32:16
ik vind t best een lekker nummer

joe koelt bie zoo happpieee lalala
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 12-12-2001 om 21:20:27
Sita doet et nu ook met marco borsato zag ik...
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 12-12-2001 om 23:20:55
Spam schreef:
    Quote
    Sita doet et nu ook met marco borsato zag ik...


Ik dacht dat Marco het met Leontien deed?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
spam
do not enter
Gepost door spam op vrijdag 14-12-2001 om 17:46:40
Volgens mij kan leontien helemaal niet zingen.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 14-12-2001 om 18:13:13
marco toch ook niet? zou wel een leuk koppel zijn denk, marco en leontien
----------------------------------------
Code #404: User not found
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op vrijdag 06-09-2002 om 20:24:16
Net op irc:..

*** GrieP has joined #osdorp
<RAMP-Watt> [GrieP] 'Het draait mij er niet om dat het publiek het leuk vind. Ik vind het belangrijker wat de kenners er van denken.' StarMaker....zucht
<N8> beetje out of date griep
<N8> jouw greet
<GrieP> dank voor de tip
<N8> geen probleem
<N8> ik was al helemaal vergeten wat starmaker was... totdat ik jouw greet zag
<N8> en nu komen alle nare herinneringen weer terug
<N8> dus daarvoor... ook bedankt!

Waarom kunnen we StarMaker niet gewoon vergeten? juist... omdat griep ooit fan was en nog steeds een stomme StarMaker greet heeft!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-09-2002 @ 20:26:20 ]

----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op zondag 08-09-2002 om 13:50:31
schandalig!
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 08-09-2002 om 15:00:40
WHEN...
DOES...
THE...
HURTING....




STOP????
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.