Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
boris
Gepost door boris op dinsdag 07-03-2006 om 16:24:29
Laat je naam achter om duidelijk te maken dat je er voor bent dat taida pasic haar diploma in nederland kan halen. http://www.bincweb.nl/taida/

De minderjarigen onder ons mogen ook.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 07-03-2006 om 16:27:41
waarom?
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 07-03-2006 om 16:28:11
kan je ook tegen stemmen ?
boris
Gepost door boris op dinsdag 07-03-2006 om 16:28:56
Nope, wil je t niet doe je t niet
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op dinsdag 07-03-2006 om 16:34:42
"Het is te druk, probeer het later nog eens. Bedankt!"
boris
Gepost door boris op dinsdag 07-03-2006 om 16:37:02
Goed teken, naar mijn mening
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 07-03-2006 om 16:37:52
zinloos gedoe. alsof het zo'n drama is, pfff.
rame
Gepost door rame op dinsdag 07-03-2006 om 16:43:03
Veel huwelijksaanzoeken voor scholiere Taïda



Uitgegeven: 7 maart 2006 16:04
Laatst gewijzigd: 7 maart 2006 16:20
AMSTERDAM - Sinds minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) besloten heeft dat Taïda Pasic binnen vier weken het land moet verlaten, zijn er tientallen huwelijksaanzoeken voor de Kosovaarse scholiere binnengekomen via de website 'Teken voor Taïda'. Dat meldt het Parool dinsdag.

Zo schrijft iemand op de website: "Ik ben graag bereid met Taïda te trouwen zodat zij toch nog in Nederland kan blijven". Sommigen stellen een schijnhuwelijk voor. Maar ook staan er reacties op de site van mensen die Taïda de liefde verklaren.

De intitiatiefnemer van de site betwijfelt of een schijnhuwelijk Taïda in Nederland kan houden. Wie op die wijze in het bezit wil komen van een verblijfsvergunning moet kunnen aantonen dat het om een langdurige en serieuze relatie gaat. Op de website zijn inmiddels 75.000 steunbetuigingen voor Taïda binnengekomen.

Procedures

Eind februari maakte Verdonk bekend dat Taïda Nederland moet verlaten. Verdonk nam die beslissing omdat het meisje volgens haar oneigenlijk gebruik heeft gemaakt van de procedures rond de aanvraag van een verblijfsvergunning.

Maandag werd duidelijk dat een krappe kamermeerderheid het besluit van Verdonk steunt.

Examen

Overigens kan Taïda mogelijk haar vwo-examen doen in Kosovo. Rector H. Koster van De Driemark in Winterswijk, waar de 18-jarige scholiere het vwo volgt, kondigde maandag aan dat ze bij het ministerie van Onderwijs een verzoek zal indienen om Taïda staatsexamen in het buitenland te laten doen. De school had die mogelijkheid al eerder geopperd.


tsja, watdefuck moet je daar nou weer van denken?
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 07-03-2006 om 16:44:42
ohja dat is zij, dan stem ik ook even, ik vind het belachelijk dat een goede student moet vertrekken
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 07-03-2006 om 16:51:28
had ze maar niet op zo'n manier Nederland in moeten komen
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 07-03-2006 om 16:53:32
Ze heeft gefraudeerd met subsidies of zo
----------------------------------------
Days to come
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op dinsdag 07-03-2006 om 16:56:48
ze is wel lelijk, maar een slimme dame is altijd goed voor nederland, laten studeren dus..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 07-03-2006 om 16:56:53
Quote:
Petfles schreef op 07-03-2006 @ 16:34
"Het is te druk, probeer het later nog eens. Bedankt!"

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 07-03-2006 om 16:57:39
ze is illegaal het land in gekomen. Ze was uitgezet en toen op illegale wijze via Frankrijk nederland WEER in gekomen.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 07-03-2006 om 16:58:04
maar de planning van haar was toch om na haar studie weer terug naar servië te gaan toch?
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 07-03-2006 om 16:58:53
Quote:
LIL'J schreef op 07-03-2006 @ 16:56
ze is wel lelijk, maar een slimme dame is altijd goed voor nederland, laten studeren dus..


brendan
sir
Gepost door brendan op dinsdag 07-03-2006 om 17:01:32
maar taida heb wel die 8000 euro geacpeteerd en toen wou ze weer terug beetje vaag
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-03-2006 om 17:11:28
ze kan gewoon staatsexamen doen in kosovo, dus ik snap dat gezeik niet van iedereen dat ze het maar hier moet doen. Uiteindelijk komt al dit gezeik haar resultaten niet ten goede, en dit hele gezeik had na haar eerste uitzetting niet voort gezet hoeven worden.

Ze heeft zich zelf er mee, wat als ze zakt? Gaan we ons er dan met z'n allen hard voor maken dat ze nog maar een jaartje mag blijven?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 07-03-2006 om 17:17:55
Maar dit is er eentje die wel wil leren en de Nederlandse taal spreekt.
Als (Ik noem maar een voorbeeld het kan iedereen zijn) een Turk in Nederland komt, en die leert de taal niet, en begint hier een winkel en vangt een uitkering. Waarvan er hier genoeg zijn, dan mogen hun wel gewoon blijven, en een meisje wat leert, de Nederlandse taal spreekt, die moet weg. Beter gaan ze gewoon eens een keer kijken welke de rotte appels zijn die er tussen zitten die geen ene flikker aan de economie toe te voegen hebben, en als ze dan de Nederlandse taal niet spreken eruit knikkeren.
(Dat ik een turk als voorbeeld noem zegt niks natuurlijk he. Het had net zo goed een Belg of Duitser ofzo kunnen zijn)
Mijn mening
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 07-03-2006 om 17:27:36
Als mensen die achtergrond kennen van het verhaal, zal je het begrijpen. Het is wat ik gehoord heb, maar hun hadden een soort ( sorry, maar zal het onbeschoft zeggen, dus meen het niet!) oprot - premie gehad van de staat en ja.. ik geef dus verdonk gelijk.

Geld geven en dan nog eens willen profiteren, omdat ze zelf geen geld moet betalen...
+ Ze is terug gekomen vage gegevens die niet klopten en ja... zo....


Ik heb ook een andere kant. iedereen heeft recht op school, waar dan ook en dus zij ook. sluit me aan bij me voortganger zijn verhaal.

Maar ik ben iemand die gelijk behandeld en als het iemand anders was, moest die ook weg volgens de wet. dus zij ook... zo is de wet en wat jullie doen is echt zinloos..

[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2006 @ 17:28:40 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 07-03-2006 om 17:32:31
wat een opgehypt verhaal dit
terecht dat Verdonk het weigert aangezien *ELKE* willekeurige asielzoeker dan wel zo'n media hype kan krijgen en dan mag blijven

maar verder ken ik de feiten niet van dit verhaal dus hou ik me er verder buiten
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-03-2006 om 17:34:16
Als je een winkel begint vang je geen uitkering en heb je een economische meerwaarde (je runt immer een winkel), daarbij komt dat er naar verhouding nog maar erg weinig turken en marokkanen nieuw hier heen komen. Je ziet er alleen veel omdat we ooit dachten handig die gastarbeiders.

Taïda is uitgewezen en ILLEGAAL terug gekomen, ze is dus een illegaal anders dan die turk met zijn winkeltje waar jij het over had. En al zou ze wel hier examen mogen doen, dan moet ze nog het land uit. Dus in de toekomst heeft Taïda ook geen meerwaarde voor de Nederlandse staat.

Als ze wel lekker mag blijven schep dat een precedent. Oftewel in de toekomst hebben andere (illegale) studenten die uitgewezen zijn iets om naar te wijzen, toen mocht het wel, waarom bij mij niet. Wat je dan gaat krijgen is dat er nooit meer iemand uitgewezen kan worden die studeerd. En wie gaat dat allemaal betalen, want al die studentjes die kunnen hun eigen verblijf en vaste lasten echt niet zelf bekostigen. Dan betaal jij dus voor een studie, die jou later niks gaat opleveren (ze werken immers in de toekomst in het buitenland en zullen geen belastingen en zorgtoeslagen betalen aan de nederlandse staat).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 07-03-2006 om 17:40:09
Dat verhaal over die winkel was anders.. die mensen hebben teminste gewerkt voor hun levensbehoefte en niet geleeft van uitkeringen, maar ze moesten weg maar ze wouden blijven omdat ze werk hadden en hun winkel leverde niks op voor door verkoop, dus de oprot premie was een alternatief om hem toch verder goed te helpen.

en ja... als er 1tje met de buit van door gaat zonder gezien te worden, krijgen we straks echt een vol land.. maar dan letterlijk..
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 07-03-2006 om 18:06:41
Quote:
Mx Fortune schreef op 07-03-2006 @ 16:57
ze is illegaal het land in gekomen. Ze was uitgezet en toen op illegale wijze via Frankrijk nederland WEER in gekomen.


getuigt dat ze gewillig is toch?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 07-03-2006 om 18:29:31
die fraudeur moet per direct weg
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Schaapie
Vormt eigen side...
Gepost door Schaapie op dinsdag 07-03-2006 om 18:31:42
Kan iemand dit ZO uitleggen dat ik het begrijp?
----------------------------------------
Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden...
V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope!
Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 07-03-2006 om 18:32:53
Quote:
Nickert schreef op 07-03-2006 @ 16:51
had ze maar niet op zo'n manier Nederland in moeten komen


blablablabla..

zij is HET voorbeeld van goed integreren..100% voorbeeld voor n hoop mensen die hier wel mogen blijven
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 07-03-2006 om 18:34:17
Quote:
Mx Fortune schreef op 07-03-2006 @ 16:57
ze is illegaal het land in gekomen. Ze was uitgezet en toen op illegale wijze via Frankrijk nederland WEER in gekomen.


Hier de uitleg over haar..en nu willen sommige mensen die niet zo slim zijn dat ze blijft omdat ze vinden dat ze hier haar examens af moet maken.
Terwijl ze dat ook in "weet ik veel waar ze vandaan" komt kan doen.



Tegen die iemand boven mij.(ben je naam ff kwijt)

ik woon in een stad waar over het algemeen veel buitenlanders wonen omdat daar een asielzoekers centrum wonen, ik heb ook verschillende vrienden die nu hier in nederland zitten in hun eentje zonder ouders, die een baan hebben die naar school zijn die een diploma aan het halen zijn op vwo niveau en die ook binnen nu en dan een bericht kunnen krijgen dat ze het land uit moeten omdat ze niet gewild zijn.

En dan zou zij wel mogen blijven omdat ze zo nodig eenn diploma moet halen die ze ook in haar eigen land ka halen, nou dacht het niet he

[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2006 @ 18:41:50 ]

----------------------------------------
....
D-on Gepost door D-on op dinsdag 07-03-2006 om 18:35:47
Quote:
Petfles schreef op 07-03-2006 @ 16:34
"Het is te druk, probeer het later nog eens. Bedankt!"


Als we dat nou tegen haar zeggen
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 07-03-2006 om 19:27:56
Quote:
FreakyFreek schreef op 07-03-2006 @ 18:06
(...)

getuigt dat ze gewillig is toch?


nee, dat getuigd dat ze op kosten van JOUW belastingcenten dikke papieren wil halen om in haar eigen land te gebruiken, profiteurs noemt men dat.

Ze is op illegale wijze in ons land, een ilegaal dus. Probeer jij nu eens in haar land een studie te beginnen ( haha, dat lukt je al niet) om vervolgens na je uitwijzing te claimen dat je hem af wilt maken. Ze is illegaal en hoort hier dus niet. Een vwo opleiding is duur en wordt door de burger ( jouw belastingcenten) betaald.

Het feit dat ze illegaal is maakt het hele vehaal. Zoals gezegt, iemand die nederlands spreekt, hier MAG wonen en een winkel start, draagt bij aan de zorg voor het land. Dit meisje dus niet. Ze studeerd op onze kosten en daarna zie je niks meer van haar.

Ga anders een keer naar een winkel. Geef de directeur 100 euro en loop de winkel uit zonder product. Geld weg en je krijgt er niets voor terug.

Verder, dikke word @ spade die de situatie prachtig verwoord.
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 07-03-2006 om 19:31:52
Woord! En als ze nou ns lekker was ofzo, maar das ook niet het geval.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 07-03-2006 om 19:34:57
hahaha ja
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 07-03-2006 om 19:36:56
Bah, wat oppervlakkig. Alsof het alleen om uiterlijk gaat.

Misschien kan ze wel heel goed zuigen, das ook wat waard.
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 07-03-2006 om 19:38:31
Volgens mij weet 90% niet eens het hele verhaal. Maar kennen ze alleen het verhaal van een hardwerkende student die haar vwo diploma wil halen.

Eerst vond ik ook dat ze mocht blijven. Maar nu ik eigeniljk zowat het hele verhaal heb gehoord mag ze ook opzouten.
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 07-03-2006 om 19:47:02
ja idd hyreme
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 07-03-2006 om 19:48:28
ach, gewoon laten blijven

als iedereen die fraudeert uitgezet wordt zou het erg rustig zijn hier
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 07-03-2006 om 19:50:53
Dan kan men niet meer zeggen vol = vol V.I.P
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 07-03-2006 om 21:05:14
conclusie... onzinnige topic
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op dinsdag 07-03-2006 om 21:30:57
oprotten met een klomp kaas in dr strot..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 07-03-2006 om 21:47:53
Quote:
Hyreme schreef op 07-03-2006 @ 19:38
Volgens mij weet 90% niet eens het hele verhaal. Maar kennen ze alleen het verhaal van een hardwerkende student die haar vwo diploma wil halen.

Eerst vond ik ook dat ze mocht blijven. Maar nu ik eigeniljk zowat het hele verhaal heb gehoord mag ze ook opzouten.

Word.
En een dikke word @ Spade inderdaad, ik wist niet dat ze illegaal in Nederland is gekomen en de rest van het verhaal, nu ik dat zo eens gelezen heb vind ik ook dat ze haar eruit moeten knikkeren.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Nekkie
Ceremonie Meester
Gepost door Nekkie op dinsdag 07-03-2006 om 22:53:32
Ik zou ook frauderen als ik haar was. Ze spreekt vloeiend Nederlands en is vet slim. Wees blij, lopen genoeg (Nederlandse!) randdebelien rond, knikker die er maar uit !
----------------------------------------
Laat je verlichten: www.myspace.com/deverlichting
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 07-03-2006 om 23:03:46
Ja maar als ze alsnog naar verweggistan gaat om daar verder dan te wonen en dan op onze belastingcenten teert om haar vwo diploma te halen. Wat heeft dat dan voor zin voor Nederland?

@ huus Word

Lees het verhaal van Mx en Spade ff door dan snap je het
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 08-03-2006 om 00:19:10
Spade heeft alles al gezegt sluit me daar volledig bij aan.....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 08-03-2006 om 00:38:25
Quote:
Nekkie schreef op 07-03-2006 @ 22:53
Ik zou ook frauderen als ik haar was. Ze spreekt vloeiend Nederlands en is vet slim. Wees blij, lopen genoeg (Nederlandse!) randdebelien rond, knikker die er maar uit !


wat een opmerking van hoog niveau zeg. Zegt het woord "principe" je iets? fok het feit dat ze slim is, dat kind is hier illegaal en leeft/studeert op jouw kosten gast.Zodra ze dat diploma heeft gaat ze het land uit en we merken er niets meer van...behalve in onze portmonee dit deze zaken bekostigen (en niet alleen deze, er zijn honderden vergelijkbare)

ik respecteer je mening, maar je argumenten zuigen aars. Tuurlijk lopen er nederlandse randdebielen rond,maar dat zijn nederlandse staatsburgers die recht hebben om hier te wonen, omdat ze in het bezit zijn van een geldig nederlands paspoort. Dat meisje in het verhaal is dat niet, die is hier op een toeristenvisum met een smoesje het land weer in gekomen (na die 8000 euro oprotpremie).
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 08-03-2006 om 11:03:06
nee maar verdonk kan haar tijd wel beter gebruiken met uitzetten van criminelen of tuig dat geen verblijfsvergunning heeft ipv met onschuldige nette mensen die ooit uit doodsnood gefraudeerd hebben met het nederlander worden.

verdonk moet zich leren verplaatsen met dr ijzeren plaat voor dr kop.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 08-03-2006 om 13:15:20
Quote:
Prow schreef op 08-03-2006 @ 11:03
nee maar verdonk kan haar tijd wel beter gebruiken met uitzetten van criminelen of tuig dat geen verblijfsvergunning heeft ipv met onschuldige nette mensen die ooit uit doodsnood gefraudeerd hebben met het nederlander worden.

verdonk moet zich leren verplaatsen met dr ijzeren plaat voor dr kop.


dr moet eens niet zo afgegeven worden op Verdonk. Denk je dat dit het enige is wat ze doet?individuele 'schrijnende' gevallen behandelen? ALTIJD als er wat gelazer is over uitzettingen of illegalen dan prijkt dat weer onder haar naam.

taptoe opmerkingen hier maken het er niet veel beter op.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 08-03-2006 om 20:12:40
Quote:
Prow schreef op 08-03-2006 @ 11:03
nee maar verdonk kan haar tijd wel beter gebruiken met uitzetten van criminelen of tuig dat geen verblijfsvergunning heeft ipv met onschuldige nette mensen die ooit uit doodsnood gefraudeerd hebben met het nederlander worden.

verdonk moet zich leren verplaatsen met dr ijzeren plaat voor dr kop.



Dat is toch ook een strafbaar feit, frauderen?? dus ze doet der werk goed hoor
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 08-03-2006 om 20:15:45
Quote:
livio schreef op 08-03-2006 @ 13:15
(...)

dr moet eens niet zo afgegeven worden op Verdonk. Denk je dat dit het enige is wat ze doet?individuele 'schrijnende' gevallen behandelen? ALTIJD als er wat gelazer is over uitzettingen of illegalen dan prijkt dat weer onder haar naam.

taptoe opmerkingen hier maken het er niet veel beter op.


zij houdt zich hier toch ook mee bezig?
hoezo is het dan een taptoe opmerking om te zeggen dat ze het verkeerd is?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 08-03-2006 om 21:31:16
@livio, oh ik zeg niet dat ze dr werk niet goed doet, maar ze brengt het in mijn ogen zo koud en kil zodat ik vanzelf een hekel krijg aan haar manier van doen, zo haal je ook nooit begrip van je tegenstanders omhoog en onstaat er alleen maar meer haat,


@ Dopoloog ja frauderen is een strafbaar feit, maar sommige nood breekt wet, en in mijn ogen breekt doodsnood echt wel een stom nederlands wetje, ik zeg niet dat mijn mening ook waarheid is maar het is wat ik er van vind.

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 08-03-2006 om 21:40:35
owhz nee.. dat weet ik ook wel....
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.