Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 11-03-2006 om 15:15:53
Kut als dit waar is heeft ie niet eens gezeten voor zijn daden!

Quote:
BELGRADO - Slobodan Milosevic is overleden. Dit heeft een welingelichte bron bij de griffie van het Joegoslavië-Tribunaal zaterdag aan het ANP bevestigd. De ex-president van Joegoslavië is even na negen uur dood aangetroffen in zijn VN-cel in Scheveningen.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Milosevic is dood aangetroffen in zijn bed in zijn VN-cel in Scheveningen, aldus de eerste schriftelijke bevestiging die het VN-hof in Den Haag zaterdag heeft gegeven van het overlijden. De bewaker die het stoffelijk overschot heeft gevonden, heeft onmiddellijk zijn meerdere geïnformeerd en medische hulp ingeroepen. Die kon alleen nog maar constateren dat Milosevic dood was.

Kroatië

De Kroatische president Mesic liet weten het spijtig te vinden dat de Joegoslavische ex-president is gestorven voordat er een vonnis kon worden geveld over zijn rol in de oorlogen in Bosnie en Kroatie. Mesic noemt het jammer dat Milosevic niet meer "zijn verdiende straf" kan krijgen voor het Joegoslavie-Tribunaal in Den Haag.

Onderzoek

De Nederlandse politie en een Nederlandse lijkschouwer zijn begonnen aan een onderzoek. Er komt een lijkschouwing en een toxicologisch onderzoek. De president van het Joegoslavië-Tribunaal, de Italiaanse rechter Fausto Pocar, heeft een grondig onderzoek gelast.

Enkele tientallen verslaggevers, cameramensen en fotografen zijn zaterdagmiddag naar de VN-gevangenis in Scheveningen gekomen. Politiemensen zetten de weg bij de gevangenis af met dranghekken.

Natuurlijke dood

Milosevic is volgens minister Bot van Buitenlandse Zaken een natuurlijke dood gestorven. "Het is in eerste instantie een zaak van de Verenigde Naties, maar ik heb begrepen dat Milosevic een natuurlijke dood is gestorven". Dat zei Bot zaterdag vanuit Salzburg, waar hij overleg bijwoonde met zijn Europese collega's.

Bot noemt het "treurig dat het zo gelopen is voor de slachtoffers van Milosevic". "Het was beter geweest, ook vanuit historisch perspectief, als het recht zijn loop had kunnen hebben. Het is ook treurig dat het hele proces nu niet kan worden afgerond."

Genocide

Milosevic is voor het Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag aangeklaagd wegens genocide en schending van de mensenrechten voor zijn rol in de Balkanoorlogen.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 11-03-2006 om 15:18:12
niet te geloven....
----------------------------------------
beng!
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 11-03-2006 om 15:20:16
damn
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 11-03-2006 om 15:26:32
ja las het op fok.nl:
De voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic is overleden. Dat meldt de Servische radiozender B92 zaterdag. De 64-jarige Milosevic staat momenteel terecht voor het Joegoslavië-tribunaal in Den Haag. Deze wil de dood van de ex-president bevestigen noch ontkennen.

Eerder deze week pleegde de voormalig Kroatisch-Servische president Milan Babic zelfmoord in de gevangenis van de Verenigde Naties (VN) in Scheveningen. Wat de doodsoorzaak van Milosevic zou zijn is nog niet duidelijk. De politicus kampte al lange tijd met hoge bloeddruk en hartklachten. Hij is voor het Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag aangeklaagd wegens genocide en schending van de mensenrechten voor zijn rol in de Balkanoorlogen.

Een bron bij de Servische regering heeft het nieuws tegenover het persbureau AFP bevestigd. De bron wilde anoniem blijven en wijdde niet uit. Het Joegoslavië-tribunaal heeft aangekondigd weldra met een verklaring te komen.

wat een KUT zooi man.. nja god zal over hem beslissen
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 11-03-2006 om 15:27:12
Quote:
Gaucho schreef op 11-03-2006 @ 15:18
niet te geloven....

----------------------------------------
Jos de Boss
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 11-03-2006 om 15:28:46
Kankerzooi, weetje hoe fokking lang dat tribunaal geduurd heeft, in al die tijd had ie allang de doodstraf kunnen krijgen. Door die juridische rompslomp heeft ie nu gewoon niet geboet.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 11-03-2006 om 15:32:43
shit het schijnt waar te zijn... hij heeft 5 jaar in den haag maar gezeten. pfff!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zaterdag 11-03-2006 om 15:35:35
Ik weet het niet.. enige wat kut hieraan is, is dat hij zijn straf formeel is ontlopen..mahja, dat had ook wel de doodstraf geworden, dus eigenlijk heeft hij nu eerder zijn straf gekregen
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
rame
Gepost door rame op zaterdag 11-03-2006 om 15:39:13
nu zijn we in ieder geval van hem af
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 11-03-2006 om 15:41:41
Je kan hem toch niet genoeg straffen eigenlijk. De wereld weet, da's het voornaamste.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 11-03-2006 om 15:45:20
levenslang gevangenis is een stuk erger dan doodstraf vind ik zelf en helemaal als je afgezonderd bent van iedereen..
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 11-03-2006 om 16:23:47
hij was toch altijd ziek ook, als hij moest voorkomen
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zaterdag 11-03-2006 om 16:29:12
Quote:
Gaucho schreef op 11-03-2006 @ 15:18
niet te geloven....


Quote:
LIL'J schreef op 11-03-2006 @ 15:45
levenslang gevangenis is een stuk erger dan doodstraf vind ik zelf en helemaal als je afgezonderd bent van iedereen..

Word @ datte

Die gozer moest gewoon hard gestraft worden voor zijn daden, ik hoop voor hem dat het een hele lange lijdensweg was naar zijn dood toe.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2006 @ 16:31:13 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zaterdag 11-03-2006 om 16:40:18
bekijk het positief
nu is er weer 1 cel vrij
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zaterdag 11-03-2006 om 17:20:06
God zal hem straffen,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zaterdag 11-03-2006 om 17:29:44
nee ik vind het zielig voor hem
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 11-03-2006 om 17:31:39
niet grappig tony
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zaterdag 11-03-2006 om 17:32:46
Quote:
Prow schreef op 11-03-2006 @ 17:20
God zal hem straffen,

Laten we dat maar hopen inderdaad.
En @ Tony: Inderdaad niet grappig.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op zaterdag 11-03-2006 om 17:32:56
r.i.p
----------------------------------------
Whahahaha
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 11-03-2006 om 17:35:18
God zal m straffen, yeah right. En diezelfde God staat wel toe dat ie daar massa's mensen heeft laten afslachten.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zaterdag 11-03-2006 om 17:37:21
Quote:
LIL'J schreef op 11-03-2006 @ 17:31
niet grappig tony

was niet grappig bedoelt anusholte.. ga ergens anders mensen vervelen.. (* tip ook niet grappig bedoelt)


ik wil der mee zeggen dat je evengoed dat soort mensen moet respecteren.. mens is mens..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2006 @ 17:38:17 ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zaterdag 11-03-2006 om 17:38:47
Quote:
Huussuh schreef op 11-03-2006 @ 17:35
God zal m straffen, yeah right. En diezelfde God staat wel toe dat ie daar massa's mensen heeft laten afslachten.


Het is de laatste hoop die we kunne hebben,

ach en niet alles komt door God er bestaat iets van een eigen wil van de mens.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
japie
Gepost door japie op zaterdag 11-03-2006 om 17:40:11
rico: ik doe alsof er niets aan de hand is als milosovic en roll nog steeds rustug op mn verrotte fiets
tja meer kan ik er niet over zeggen
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zaterdag 11-03-2006 om 17:53:49
Quote:
Tony schreef op 11-03-2006 @ 17:37
(...)
was niet grappig bedoelt anusholte.. ga ergens anders mensen vervelen.. (* tip ook niet grappig bedoelt)


ik wil der mee zeggen dat je evengoed dat soort mensen moet respecteren.. mens is mens..

sukkel , post dat soort dingen dan gewoon niet..
melle
Gepost door melle op zaterdag 11-03-2006 om 17:54:22
God zal hem straffen vind ik altijd beetje simpel, maar respect voor mensen die wel geloven.

En het Joegoslavië tribunaal legt toch sowieso nooit de doodstraf op?

In ieder geval hij is er niet meer, Joegoslavië hoofdstuk wordt langzaam afgesloten zo.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 11-03-2006 om 18:21:48
brand in hel..
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 11-03-2006 om 18:55:04
hij is dood.Wat er nou met hem gebeurd dat boeit niet.Wat maakt het zo ie zo uit dat zo'n vent gestraft wordt als ie pas bejaard is.Heeft toch geen zin nu zijn er alleen maar nuttelose kosten bespaard en dat geld zou naar families van slachtoffers moeten gaan.Dan doe je pas wat nuttigs
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zondag 12-03-2006 om 11:34:15
gek dat god hem nu pas straft voor misdaden uit de jaren 90tig toch?
nou dan

maar inderdaad.. hij ontloopt nu zijn straf waar hij al 2 jaar voor had gewacht
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 12-03-2006 om 11:49:27
Quote:
Capone schreef op 11-03-2006 @ 16:40
bekijk het positief
nu is er weer 1 cel vrij


en het scheelt de nodige tientallen miljoenen.
Finger
Gepost door Finger op zondag 12-03-2006 om 11:51:47
Quote:
melle schreef op 11-03-2006 @ 17:54
God zal hem straffen vind ik altijd beetje simpel, maar respect voor mensen die wel geloven.

En het Joegoslavië tribunaal legt toch sowieso nooit de doodstraf op?

In ieder geval hij is er niet meer, Joegoslavië hoofdstuk wordt langzaam afgesloten zo.


Internationale rechtbanken leggen indd nooit de doodstraf op.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 12-03-2006 om 14:35:55
GOD bestaat niet

ff ontopic Ik vind het jammer dat hij overleden is, want zoals al eerder gezegt is het veel erger om 20 jaar in een cel te moeten zitten dan dood te gaan....En al het werk van het tribunaal is toch voor niks geweest.....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 12-03-2006 om 19:05:30
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 12-03-2006 @ 14:35
ff ontopic Ik vind het jammer dat hij overleden is, want zoals al eerder gezegt is het veel erger om 20 jaar in een cel te moeten zitten dan dood te gaan....En al het werk van het tribunaal is toch voor niks geweest.....


Dan had het tribunaal niet alle aanklachten tegelijk moeten willen behandelen, maar na elkaar. Als het tribunaal dat gedaan had was Milosevic waarschijnlijk al voor een paar dingen veroordeeld en anders vrijgesproken.

Dat Milosevic nu alleen maar in de gevangenis heeft gezeten als voorarrest en niet na een veroordeling vind ik op zich niet zo heel erg. Dat gebeurt namelijk veel vaker. Het jammere is vooral dat hij nu niet officieel veroordeeld is en waardoor hij een stuk beter neergezet zal worden in de geschiedenis boeken van sommige Balkan landen.

Ik hoor net op de radio dat er in het bloed van Milosevic stoffen gevonden zijn die er niet thuishoorden. Deze stoffen gingen de werking van zijn medicijnen tegen en zitten in medicijnen tegen ziektes die Milosevic niet had. Milosevic slikte medicijnen tegen een hoge bloeddruk. Deze stoffen kunnen er op duiden dat Milosevic geen natuurlijke dood gestorven is. Zoals zijn advocaat al beweerde en ook met grote letters in Yoegoslavische kranten stond. Het NFI voert momenteel een autopsie uit op Milosevic.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 12-03-2006 om 19:07:41
Zo.... niet ons probleem
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 12-03-2006 om 19:13:39
Mocht Milosevic vermoord zijn in zijn cel is dat wel een probleem vind ik. Is niet bepaald een normale rechtsgang te noemen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 12-03-2006 om 19:15:10
true
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 12-03-2006 om 19:16:21
Nee het is ook niet normaal als iemand verantwoordelijk is voor duizenden dood
Mij best dat hij dood is.. of vermoord.. I don't care.. zolang het maar pijnlijk is geweest
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 12-03-2006 om 19:19:01
Ja... recht, oke.. wel een punt.. maar toch......je moet kaas soms van 2 kanten snijden om 1 geheel te krijgen * je eet toch geen plastic
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 13-03-2006 om 11:12:14
schijnt ook dat Milo die stoffen zelf naar binnen gewerkt kan hebben. Dat hij zijn eigen gezondheid
tegenwerkte en dat soort dingen. Hij had relatief veel vrijheden, eigen werkcel, bezoeken die
niet echt streng gecontroleerd werden. Dus het zou zo kunnen zijn dat Milo de pillen via via
kreeg en zo aan de vage stoffen in zijn bloed kwam. Maar zijn advocaat zelf zegt dat zelfmoord
het niet kan zijn geweest omdat Milo wilde strijden voor zijn onschuld tot zijn veroordeling/vrijspraak/dood.
Dus het lijkt me dan ook stug dat je je eigen gezondheid tegen werkt..
RockyJ
Gepost door RockyJ op maandag 13-03-2006 om 13:03:55
Quote:
Tony schreef op 11-03-2006 @ 17:37

ik wil der mee zeggen dat je evengoed dat soort mensen moet respecteren.. mens is mens..



ehh weet jij wel wat Milosevic heeft gedaan?
ik respecteer dat niet echt , maar ok
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 13-03-2006 om 13:29:19
Ik weet denk ik als geen ander wat hij heeft gedaan en snap niet helemaal waarom sommige gasten zich zo damned betrokken voelen. Het kon mij bijvoorbeeld ook nooit schelen als Castro in het nieuws was ofzo. Maar goed. Hij is dood beter af, dat sowieso. Jammer dat ie niet heeft kunnen zitten, mja... shit happens.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 13-03-2006 om 13:38:50
Quote:
Dopoloog schreef op 12-03-2006 @ 19:19
Ja... recht, oke.. wel een punt.. maar toch......je moet kaas soms van 2 kanten snijden om 1 geheel te krijgen * je eet toch geen plastic


Ja heb je wel gelijk in met dat kaas.. het is geen fijn werk om kaas te snijden
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 13-03-2006 om 15:19:23


----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
ulTIMate
Hip Hop's Hoop
Gepost door ulTIMate op zondag 19-03-2006 om 19:39:03
agja je weet toch!! aan het leven zit een begin en een eind

----------------------------------------
Hip Hop's hoop in bange dagen/ nog nooit verslagen/
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op vrijdag 24-03-2006 om 22:57:43
Ik vind dat we milosvic niet mogen afrekenen op misdaden die (nog) niet bewezen zijn

ik vind het spijtig dat het proces nu niet door kan gaan want ik volgde het met belangstelling

we moeten alleen niet te snel zijn de man te veroordelen zonder proces hoe voor de hand het ook ligt

het is niet netjes en bovendien onnodig
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 24-03-2006 om 23:04:33
Jezus :S Ben jij nou zo erg naïef

Die gast was president of zo daar.. en is dus verantwoordelijk voor de daden van zijn leger.. Dat leger heeft duizenden mensen gedood.. hij is schuldig klaar !!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zaterdag 25-03-2006 om 00:10:54
kut.
Nu kan hem niet meer boeten.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zaterdag 25-03-2006 om 01:11:34
Ik doe alsof er niets aan de hand is als Milosevic - Rico



(een 2e hands avatar voor wie 'm wil hebben)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.