Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
RBullit
Bullit
Gepost door RBullit op vrijdag 17-03-2006 om 23:29:01
je mag dan wel mijn vader zijn maar je doet me telkens weer pijn klaarstaan voor mij stond je wel..luister dezse shit ik ging door een ware hel... ik zal je uitleggen waarom..: telkens maakte je mij uit voor dom ..ravi was stom ravi is dit ravi is dat maar wat the fock...het maakt je niet uit hoe ik moe voelde maar ik weet precies waar jij op doelde en dat was mijn leven kapot maken..was niet met rust te laten..bos me hand tegen de muur je maakte me leven kk zuuR...dan dropte ik een traan om me niet op te fokken maar ik wist eenmaal begonnen was je niet meer te stoppen..ouders horen er te zijn om voor hun kind klaar te staan..maar ravi was een sukkel om hem vrij te laten gaan d8 je dan...ravi zal het nooit meer maken zei je dan...ik zei MAN fock you kijk wat ik nu bereikt ravi werkt in de gulle waard harde waarheid pa dit is waar het voor staat nogmaals ik heb het toch nog gemaakt!! peeepz zeg me wat je hiervan vindt deze komt wel op een track is ie nep of goed?... hij is nog niet helemaal klaar! peace RbulliT!!!
----------------------------------------
bbC recht in je bek gek..als een slet luister je mijn track
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op vrijdag 17-03-2006 om 23:30:37
dope.

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 17-03-2006 om 23:30:47
doe ff een enter na elke regel dit ga ik niet lezen.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 17-03-2006 om 23:31:50
Quote:
Slugger-D~ schreef op 17-03-2006 @ 23:30
dope.
RBullit
Bullit
Gepost door RBullit op vrijdag 17-03-2006 om 23:32:20
vandaar dat je het checkt...?]
----------------------------------------
bbC recht in je bek gek..als een slet luister je mijn track
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.