Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Rhy-me
Ik Sleep Je Met Me Mee!
Gepost door Rhy-me op maandag 20-03-2006 om 17:52:38
Yo peeps,

Wij van Face iT hebben een nieuwe audio gemaakt.

'T is nog een demoversie en we waren nogal lam toen we hem opnamen maar dat maakt deze track juist zo ongelooflijk lekker. hahaha.

check em hieronder en drop je comment aight?

peace, Face iT

Face iT - Oost
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2006 @ 17:55:57 ]

----------------------------------------
Life is a battle, and I don't intent 2 lose!!!
poppekontje Gepost door poppekontje op maandag 20-03-2006 om 18:32:12
hehe wel leuk ,maar niets speciaals. Het klinkt iig wel alsof jullie een hoop lol eraan hebben gehad , dat sowieso leuk om naar te luisteren ook

De tekst kan alleen echt nog een stuk beter , beetje standaard vergelijkingen en soms wat dingentjes die ik echt niet volg.Beetje van de hak op de tak verhaaltje je represent je woonplaats , disst haters enzo in 1 track mij een beetje te veel van het goed.

zoals ik al zei het klinkt geinig dus props
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op maandag 20-03-2006 om 18:35:56
het klinkt wel chill.
alleen wat Joey al zegt standaard vergelijkingen, diss tegen de haters, fakers, bitches enzo. beetje algemeen
en aan de tekst kan inderdaad nog heel wat gedaan worden. wat moeilijkere woorden zoeken en shit

maar doe je ding. succes
Rhy-me
Ik Sleep Je Met Me Mee!
Gepost door Rhy-me op dinsdag 21-03-2006 om 00:48:53
aight aight...thnx 4 the revieuws..but em... het hoort juist zo simpel te sijn...dat maakt t juist zo dope...

peace!

Face iT
----------------------------------------
Life is a battle, and I don't intent 2 lose!!!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.