Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
koosie
sooker
Gepost door koosie op donderdag 23-03-2006 om 14:46:54
heb ff een couplet gespit,

http://rapidshare.de/files/16202588/koosie-pesten_.mp3.html
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op donderdag 23-03-2006 om 14:56:20
ten eerste, zou niet alleen 1 couplet inspitten. krijg je soort demo idee, wat niet veel mensen willen checken. die verwachten een hele track.

dan nog wat feed:
je beatkeuze is wel goed. alleen je gebruikt niet alles wat er in zit. je gebruikt ook niet alles wat je in je hebt lijkt het wel. het klinkt heel eentonig, en het is net of je er eigenlijk geen zin in hebt om het op te nemen. ik weet niet of het zo is, maar het komt in ieder geval wel zo over. en dat is zonde, want er is heus wel iets van te maken
probeer dus met wat meer gevoel te spitten, zeker over zo'n onderwerp. dan moeten mensen het echt kunnen voelen.

je tekst heb ik in het andere topic gelezen, als ik jou was zou ik die hier ook ff bij zetten, van dit couplet dan. en die anderen coupletten zou ik nog wat aanpassen. maar wat ik daarmee bedoel staat ook in de feed die je daar krijgt, dus dan moet je dat maar ff lezen

succes ermee
koosie
sooker
Gepost door koosie op donderdag 23-03-2006 om 15:04:40
ik had wel zin om het te spitten maar gevoel derin leggen is opzich wel moeiijk , ik heb het vrij snel opgenomen juist omdat ik zin had, maar ik ben denk ik te snel tevreden over mezelf
K-Splendid
Roffa
Gepost door K-Splendid op donderdag 23-03-2006 om 15:06:27
moet je een keer hard voor jezelf zijn, het kritisch bekijken en dan opnieuw opnemen. tot je denkt dat het echt goed is heb je ook tevreden gevoel over wat je hebt gespit, en meer mensen diggen het dan, want ze horen dat je er tijd in hebt gestoken en hebt geprobeerd het beste eruit te halen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2006 @ 15:07:13 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.