Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op vrijdag 24-03-2006 om 12:22:07
Ik weet niet of hier al een topic van was..

Vanaf vrijdag 24 maart ligt het gloednieuwe boek 'Tekst & Uitleg' in de winkel! Het boek bevat lyrics van meer dan 60 tracks, waaronder nagenoeg alle nummers van zijn drie studio albums.

Daarnaast geeft Brainpower ook toelichting en uitgebreide achtergrondinformatie over het maken en ontstaan van teksten. Naast gereleasde rhymes bevat het boek ook teksten die nog nooit verschenen zijn of nog moeten verschijnen.

Als bonus zit er een dvd bij met daarop 18 videoclips, waaronder de gloedvideo 'Terug' !


Nieuwe Revu & popjournalist Leon Verdonschot zal ter gelegenheid van de release van dit boek Brainpower interviewen bij Boekhandel Scheltema te Amsterdam tussen 16.00 en 17.00 uur!

Brainpower te gast bij De Wereld Draait Door!
Donderdag 23 maart is Brain te gast bij het TV programma 'De Wereld Draait Door! Hij praat daar met presentator Matthijs van Nieuwkerk over zijn nieuwe boek 'Tekst & Uitleg' !



Het boek draagt de titel Tekst en Uitleg en bevat lyrics van meer dan 60 tracks, waaronder nagenoeg alle nummers van zijn drie studio albums. Daarnaast geeft Brainpower ook toelichting en uitgebreide achtergrondinformatie over het maken en ontstaan van teksten. Naast gereleasde rhymes bevat het boek ook teksten die nog nooit verschenen zijn of nog moeten verschijnen. Als bonus zit er een dvd bij met daarop 18 videoclips, waaronder 1 nooit eerder uitgebracht!

www.mcbrainpower.nl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2006 @ 12:23:57 ]

----------------------------------------
Whahahaha
RockyJ
Gepost door RockyJ op vrijdag 24-03-2006 om 12:58:52
dopenesss
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 24-03-2006 om 14:25:47
wel dope opzich maar ik vind wel dat die brain denkt dat we alles van em moeten ofzo. maar misschien ga ik het toch wel ff checken
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op vrijdag 24-03-2006 om 14:26:45
Dit ga ik zeker effe halen vandaag.
----------------------------------------
Christiangirl.
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 24-03-2006 om 19:22:39
dope ga ik ook zeker halen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
japie
Gepost door japie op vrijdag 24-03-2006 om 19:26:41
is opzich wel een leuk idee van m, jammer dat ik m niet zo goed vind maar t idee van hoe een nr ontstaat is wel leuk vind ik
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 24-03-2006 om 19:28:02
Klinkt wel dope, al ben ik niet de grootste Brainpower fan. 18 videoclips.....van Brainpower zelf? Heeft ie wel zoveel clips dan
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 24-03-2006 om 19:39:16
Ga wel eens kijken of ik die ga halen!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.