Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Hypnotick
hiphop sex en games dat is hoe ik leef
Gepost door Hypnotick op vrijdag 24-03-2006 om 17:32:54
Hypno Rolmodel

Couplet 1
Ik ben ziekelijk ik ben een seriemoordenaar en ik maak het publiekelijk. Ik wurg je dood en keel je daarna met een mes die ligt in je la. En leg het vast op fotocamera. Daarna breek je je fucking benen totdat je boten breken dus hou op met smeken want als ik begin dan blijf ik steken. Ik trap je van je eigen huis en laat je belanden in het ziekenhuis. Als je met mij beeft dan maak ik de score gelijk ik bel ashton kutcher en neem je in de zeik. Mensen noemen me pervers ik ontvoer je vriendin en zeg pijpen is je eerste les. Mijn zenuwen doen pijn en ik sta op de rand met je vriendin die ik net heb aangerand. Elk meisje waar ik mee uitging werd gek want ik zat heel de tijd aan haar gevoelige plek. Volg mij en doe alles wat ik zeg: Rook wiet, neem pillen, spijbel van school, vermoord mensen, drink en spring achter het stuur met voldoende vuur. Ik ben dom genoeg om een winkel binnen te lopen en te stelen en dat diezelfde avond nog aan de politie te mailen. Hoe kan ik leven ik besta niet ik ben net zo fake als zwarte piet. Ik ga dood aan een overdosis en graaf me eigen graf maar voor ik dat doe doneer ik me pik dus ik hak em eraf.

Couplet 2
Ik ben geen dichter nee alleen een zieke rijmer met een dementheid van iemand met altzheimer. daarom praat ik ook zo traag en besproei ik een spuitblik op aan de ozonlaag. Ik pak je oma,s lijk en ren weg uit het lijkenhuis en hang er net als jezus op aan een kruis. Kan iemand alsjeblieft uitleggen aan me brein. Dat ik net aangevallen ben door een wildzwijn en dat ik dood ga aan de pijn. Of ik ben high of ik ben gek want ik denk dat ik over enkele seconden uit deze wereld vertrek. Dus wanneer je je moeder ziet met een dildo in haar reet liggend op het tafelkleed dan is het duidelijk dat ik je vader ben en dat ik al die jaren als een vrouw ben gekleed. Ik ging naar de club met een fake I.D en neukte daar 10 vrouwen met H.I.V en kreeg genitale wratten en een brandend gevoel wanneer ik plas dus nu ruk ik mezelf af met een stropdas. Ik bind een touw vast aan me penis en spring van een boom wordt net zo als mij en neuk altijd zonder condoom.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 24-03-2006 om 17:34:01
als dit weer een eminem tekst is gaat ie dicht, ff dat je t weet
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op vrijdag 24-03-2006 om 17:34:10
http://www.psychiaterpagina.nl/riagg.htm

Zet je tekst overigens eens onder elkaar: dat leest makkelijker.
----------------------------------------
Christiangirl.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 24-03-2006 om 17:34:17
Doe m dan maar dicht.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op vrijdag 24-03-2006 om 17:35:06
Omg
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 24-03-2006 om 17:35:12
da's vragen om een slotje Huus, kun je geband voor worden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.