Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
ER-door-varen
dus deze chicks fiks ik vlug in een bliksemflits
Gepost door ER-door-varen op zondag 26-03-2006 om 01:33:03
wilders..

ga eens na wat zijn dat voor kreten?/ dictatuur
volgend jaar word die ook vermoord door een doorgeslagen act?? mensen word eens wakker?? pim fortuyn wannabee?? waar slaat het op deze man wil Nederland ons land opnieuw opbouwen!! wat dacht je wat het nut had van de grenzen 5 jaar dichtleggen???? Weten jullie hoeveel mensen er nu in asielzoekers centrums zitten die niet kunnen worden geholpen?? HET IS DUS OM GELD VRIJ TE KRIJGEN OM DEZE MENSEN TE VOORZIEN VAN DE EERSTE LEVENSBEHOEFTE, ten 2de als het niet klopte wat hij zei?? dan is dat zijn MENING!! democratie?? je zegt toch ook wat je wil in je rap he? of niet dan!! en Pim had ook goede ideeen en jaah politici lijken logisch op mekaar, dus nu is het ineenkeer pim fortuyn met uitgroei tjonge jonge, logisch dat deze wereld rotter en rotter word we kijken niet eens verder dan dat onze neus lang is, verdiep je eerst eens in redenen waarom iemand iets wil of ga je me nou vertellen dat belasting verlagen slecht is??? dictatuur weet je wat dat is?? volgens mij niet he
slimmerik

ey, luister eens naar typhoon, DENK NA en denk dan ook naa!!!
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 26-03-2006 om 01:35:15
beter ga je niet voor alles wat je te zeggen heb een nieuw topic aanmaken post gewoon in het al bestaande topic bitte
----------------------------------------
Jonkonize!
ER-door-varen
dus deze chicks fiks ik vlug in een bliksemflits
Gepost door ER-door-varen op zondag 26-03-2006 om 01:43:10
ja maar vent zijn 2 totaal verschillende dingen, zo word het ook moeilijk te volgen he? of niet dan dus vandaar, en het zijn gewoon effe 2 dingen waar ik zo iets van heb, waar hebben we het over ey snap je?
JONGBLOED Gepost door JONGBLOED op zondag 26-03-2006 om 03:13:24
ik proef frustratie
----------------------------------------
oost west...oost best
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 26-03-2006 om 03:19:54
beter ga je slapen
ER-door-varen
dus deze chicks fiks ik vlug in een bliksemflits
Gepost door ER-door-varen op zondag 26-03-2006 om 04:28:01
zit ook best veel frustratie in, want ik irriteer me best aan de huidige maatschappij maar ey, ik proef frustratie,
welke smaak ijs heb jij dan?

en vent beter slapen hoezo? ga zelf , ik ben dervanavond tussenuit gegaan met de eerste prijs in een rapwedstrijd dus dikke adrehaline rush, als twista
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 26-03-2006 om 04:31:37
Hier geldt het zelfde, je bericht kan gewoon in het bestaande topic.
Dit topic dus.
Gaat deze ook op slot.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.