Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Lucix Gepost door Lucix op donderdag 30-03-2006 om 16:27:31
Voor de tiende keer wordt Wanted, de Amsterdamse talentshow voor R&B en hiphop acts, georganiseerd. In april vinden de eerste drie talentshows plaats op verschillende Amsterdamse podia. De acts krijgen ieder tien minuten om zich te presenteren aan publiek, media en muziekindustrie. Negen acts gaan door naar de Semi final en vier naar de Most Wanted - Final Showcase. Prijzen voor de winnaar zijn onder andere een waardecheque van € 500 te besteden bij Dijkman Muziekinstrumenten en studiotijd en singleproductie bij Goodlife Recording Studio’s en Fonos.nl.

Talentshows:
Voor iedere talentshow geldt: zaal open 20:30 uur | aanvang 21:00 uur
Entree € 6 / met Wanted flyer € 5

Zaterdag 1 april OneFourOne Overtoom 141
SON IN LAW | SKINTO | LIL’PAM | R.A.P. | MOZROC | THE MO’CRONICS | HANNAH | X-ANGELUS

Vrijdag 7 april Winston Warmoesstraat 129
HET ESCALATIE TEAM | SEVENTH SON | Y.V.E. | OFAH | POLDERMODEL| P.S.B | RHINO | SPOQUE | D-STORK

Vrijdag 14 april Bitterzoet Spuistraat 2
N.O.A. | O-TWENTY | JENN | REGGA | MIGA | CLAY-B | ALPHA & OMEGA | TOONZETTERZ | STOP-KONTACT

Meer info? Check www.grap.net of ga direct naar de webpage van Wanted

Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op donderdag 30-03-2006 om 17:52:12
hier was geloof ik al een topic over, maar nogmaals

ik steun me matties alpha&omega, regga, mozroc, escalatie team
lijken me allemaal ook wel kanshebbers voor de finale.
al heb ik mozroc nooit solo zien optreden, en escalatie team eigenlijk helemaal niet zien optreden haha maar qua potentie dan

oja en ik ben waarschijnlijk wel alle avonden aanwezig
support that shit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2006 @ 17:52:51 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 30-03-2006 om 17:53:39
Rhino, whoot!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.