Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Hypnotick
hiphop sex en games dat is hoe ik leef
Gepost door Hypnotick op vrijdag 31-03-2006 om 21:08:28
Hypno ik geef nog steeds geen Fuck

Couplet 1
een killersinstinct zit in het bloed ik schiet je hoofd deraf met teveel overmoed. ik ben moordlustig maar nu je dood ben ben ik eindelijk rustig. Ik weet niet what the fuck er met mij is gebeurt. Mijn brein is weg. Mijn ziel en mijn geest zijn verscheurd. Overal waar ik ga wordt ik gecontroleerd want de rest van me lichaam wordt nog steeds aan geopereerd. Het beest in me lichaam is nu ontwaakt. bij het schrijven van deze rijm duik ik weg want ik wordt door 200 volt geraakt.

Refrein 2x
Naar al de mensen die ik beledigd ja fuck jou dus al jullie motherfuckers zak in de stront. Want ik geef nog steeds geen fuck kus allemaal me kont.

Couplet 2:
ik loop in een vuurgevecht met een mes om je te vermoorden. Ik druk het tegen je keel en zeg wat zijn je laatste woorden ? ik snij je zo snel ik verziek heel je psychisch gestel en laat je binnen 1 seconde belanden in de hel. Ik verpletter je schedel tot je hersens uit je aders lekken. En verstop het in me kelder zodat de politie het nooit zal ontdekken. En snij je open als een gebroken waterleiding en geef je daarna nog een penis besnijding. Dus zeg saddam hoessein dat ze geen nieuwe bom moeten maken. Want dat zijn tegenwoordig mijn zaken. Mijn nieuwste creatie is een monster die nu zal ontwaken. Ik heb een vuurwapen op mijn arm zo groot als een reuzevuurbom. Ik doe alles zelf ik heb geen inspiratiebron.ik zit op een mondhoogtepunt van bijvoeglijke naamwoorden. Zo sterk dat ik ze zelf nog niet eens kan verwoorden. En een hersenhoogtepunt van bijwoorden. En een dooshoogtepunt van laxeerspul dus wanneer ik ga poepen smeer ik me schijt op me lul. ( ik schijt op rappers ) ik veroorzaak ziekenhuisongevallen en steel een baby van de moeder als ze net gaat bevallen en laat er als hoer opgroeien op de wallen. En laat er pijpen en geef haar geen poen. god help me voordat ik nog meer onverantwoorde dingen ga doen.

Refrein 2x

Couplet 3:
How da fuck kom ik uit de dood ik zie al de hemelpoort. En als ik dood ga kan niemand meer rappen want ik heb net het alfabet vermoord. Ik ben zo high van de crack dat me bloed jeukt. Ik ben besmet met aids en heb teveel bitches geneukt. En ik rap niet voor de vrouwen fuck bitches geef me een slet dat me sperma drinkt uit een fles. De seconde sinds me geboorte heeft me moeder me verloren. ik weet sowieso niet waarom ik ben geboren. ik weet niet waarom ik hier ben in de eerste plaats. Want mensen vinden me shit altijd veel te ondermaats. Mijn ergste dag op de aarde was me eerste verjaardag. Want sindsdien had ik al schijt aan het gezag.Gestoord ? wat zij die verpleegster Breinbeschadiging. Ik ben altijd een gevaar geweest voor me omgeving. Ik moet waarschijnlijk geboren zijn tijdens een aardbeving.

Refrein 2x
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 31-03-2006 om 21:09:15
Zet je lines onder elkaar.
Is leuker om te lezen en anders kunnen we je vrij moeilijk op rijm beoordelen.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 31-03-2006 om 21:14:06
was zeker een flink klusje om alles te vertalen?
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 31-03-2006 om 21:16:47
Quote:
SpooK! schreef op 31-03-2006 @ 21:14
was zeker een flink klusje om alles te vertalen?



looool
Spook was me voor
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
D-on Gepost door D-on op vrijdag 31-03-2006 om 21:25:23
Van welk nr is dit origineel?
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 31-03-2006 om 21:27:47
Quote:
D-on schreef op 31-03-2006 @ 21:25
Van welk nr is dit origineel?


Vertaal de titel in het engels en zet er eminem voor.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op vrijdag 31-03-2006 om 21:37:23
ik zou dus nooit meer wat droppen als ik jou was
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 31-03-2006 om 21:49:44
dit slaat nergens op, deze gaat op slot

@ Hypnotick: drop je eigen teksten of drop niks aub
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.