Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 13-12-2002 om 20:32:47
Mensen die bereid zijn wekelijks enige tijd te besteden aan nlhiphop.nl en het forum, zodat we dagelijks nieuwe content kunnen leveren en bezoekers iets nieuws kunnen bieden.

Site
Voor de site zoeken wij mensen die de nieuwssubmit willen gaan bijhouden, nieuws willen aanleveren en reviews of columns willen schijven. Ook hoort het modereren van de reacties op de frontpage tot de (mogelijke) taken.

Forum
Voor het forum zijn wij opzoek naar mensen die wel moderator willen worden in 1 van de volgende fora. Het is de bedoeling dat je als moderator dit forum gaat opbouwen en vormen. Eigenlijk extra inhoud geven dus. Daarnaast moet je als moderator jou forum modereren binnen de bestaande policy. Gelukkig is dat niet zo vaak nodig. Maar het hoort er wel bij.

We zijn opzoek naar moderators voor:
  • General Chat
  • Televisie, Radio en Film
  • Battle corner

    Voor meer info kan je mailen naar spadeace@nlhiphop.nlof dapozza@nlhiphop.nl
    [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2002 @ 10:05:21 ]

    ----------------------------------------
    Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
  • SBU
    Lieve kale dude - Godcomplex
    Gepost door SBU op zaterdag 14-12-2002 om 15:14:05
    De eerste nieuwe moderator is teigetje. Teigetje zal RTF (Radio, Televisie & Film) gaan modereren, en het forum wat meer leven proberen te geven.

    Veel plezier met het modereren teig
    ----------------------------------------
    Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
    SBU
    Lieve kale dude - Godcomplex
    Gepost door SBU op zaterdag 14-12-2002 om 16:06:44
    Vandaag is ook Araphor als moderator begonen. Ara zal kijken of hij tijd heeft om GC (General Chat) te modereren en op te fleuren met zijn aanwezigheid.

    Welkom ara
    ----------------------------------------
    Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
    araphor Gepost door araphor op zaterdag 14-12-2002 om 16:21:37
    Tnx.

    Teig!
    teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 14-12-2002 om 17:30:21
    Thx SpadeAce.

    Enne...

    Go ara! Go ara!


    ----------------------------------------
    Code #404: User not found
    creech
    Limited Edition
    Gepost door creech op zondag 15-12-2002 om 15:25:14
    Welkom oid.
    ----------------------------------------
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
    Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 22-12-2002 om 15:49:15
    Waar staat Batlle Corner ooit. Ik kan hem niet vinden!


    p.s ik heb wel intrese als moderator voor dat topic(als ik hem kan vinden)
    [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2002 @ 18:05:51 ]
    SBU
    Lieve kale dude - Godcomplex
    Gepost door SBU op vrijdag 10-01-2003 om 21:47:58
    Quote:
    mc De Beul schreef op 22-12-2002 @ 15:49:15
    Waar staat Batlle Corner ooit. Ik kan hem niet vinden!


    p.s ik heb wel intrese als moderator voor dat topic(als ik hem kan vinden)


    Staat in archief. Als je op de index zit, in het dropdown menu.

    Als jij denkt dat je dat forum weer actief kan krijgen / kan laten lopen, kunnen we het natuurlijk uit het archief halen en proberen.
    ----------------------------------------
    Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
    SBU
    Lieve kale dude - Godcomplex
    Gepost door SBU op vrijdag 10-01-2003 om 21:59:33
    We zijn voor NLhiphop trouwens nog steeds opzoek naar reviews, columns en nieuws. Dus gooi dat nieuws en die concerten in de submit. En mail die reviews en colomns naar redactie@nlhiphop.nl
    ----------------------------------------
    Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
    Ezekiel
    de king
    Gepost door Ezekiel op dinsdag 04-02-2003 om 21:19:02
    jah als dr nog ergens een functie vrij is...?

    wil dr best wat voor doen opzich
    ----------------------------------------
    HipHop!
    dap
    038
    Gepost door dap op dinsdag 04-02-2003 om 21:45:47
    reviews, artikelen, vette foto's whatever!
     Index / Feedback /
    © 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.