Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op donderdag 06-04-2006 om 00:14:50
CHECK IT OUT! 4 ELEMENTS
4 vette ingrediënten vormen de perfecte mix voor een dope hiphopfeestje

open 20:00 / aanvang 20:00 / € 5,00

06-04-06 vandaag dus.


Het vetste scholieren feest van Zwolle zal deze keer weer helemaal in het teken staan van Hiphop met Check it Out! 4 Elements. Diverse vette acts treden op waaronder Typhoon!

Typhoon begon op 15 jarige leeftijd in het voormalige Rudeteenz, bestaande uit Opgezwolle en Baxtar. Drie jaar later maakte hij zijn solodebuut op de verzamel cd. ' Vet Verse Flows '. De jonge rapper staat er steeds meer om bekend uitzonderlijk energieke en positieve shows te geven, die niet meer alleen in de hiphopscene gewaardeerd worden. Door optredens in de Melkweg, onder andere met de 'Opgezwolle Verre oosten Special', Paradiso en andere bekende muziektempels in het land begint hij zich al een stevige muzikale reputatie te verwerven. Daarna passeren zijn eerste videoclips (Vluchtgedrag en Familiair) met grote regelmaat de revu en neemt hij deel aan de bejubelde Buiten Westen toer. Daarnaast won Typhoon in 2004 de Grolsch Grote Prijs van Nederland in de categorie Hiphop/ RnB. Tijd dus voor een solo-album. Bekend is dat het album R=1 gaat heten, maar wanneer deze uitgaat komen is nog niet duidelijk!


Er zal ook een optreden zijn van DJ Sientific. Hij is met recht een Hip hop pionier van de 2e generatie en alle liefde voor de muziek komt naar voren in zijn DJ set, waarbij hij het belangrijk vindt dat het publiek zich vermaakt. Het is hun avond. Dus van Funk naar Jazz naar Disco naar underground Hip Hop naar soul, alles komt aan bod. Dus die voeten gaan zeker van de vloer.

De Breakdancecrew Come Correct hebben een strakke geografie en ze zijn erg energiek. In Nighttown Rotterdam wonnen ze in 2004 en 2006 de finale van de nationale breakdance competitie.

Verder zal de beatboxer Milad Nabi vette sounds ten gehore brengen en is er een graffiti expositie in de foyer. Host van de avond is Wan van Fata Morgana.



----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-04-2006 om 12:53:18
kom denk ik wel ff checkn.
OpgeSwollenaer
Aperotz
Gepost door OpgeSwollenaer op vrijdag 07-04-2006 om 00:23:54

BIG SURPRISE: Sticks & Rico kwamen zomaar langs!

ik kom er namelijk net vandaan. Ty was lauw, maar dat Sticks & Rico langs zouden komen had ik echt niet verwacht.

ik stond aan de bar, en hoorde n bekende stem uit de boxen. Ik draaide me om en zag the masters themselves. Ik ben nog nooit zo verrast! die adrenaline-kick, echt MAASTERLIJK!!!
wie was er ook?
en wie denkt er ook zo over?
reacties graag...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2006 @ 00:24:40 ]

----------------------------------------
n jongen op n scooter kwam aangereden, roepend: ze komen! ze komen! ze kooooooomen!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 07-04-2006 om 14:30:33
was wel aardig

@OpgeSwollenaer: jij was toch niet iemand die steeds naar boven naar opge aan t schreeuwen was he .. hehe
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op zaterdag 08-04-2006 om 01:44:48
hehe was wel lache ja.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
OpgeSwollenaer
Aperotz
Gepost door OpgeSwollenaer op woensdag 12-04-2006 om 00:00:48
nee
----------------------------------------
n jongen op n scooter kwam aangereden, roepend: ze komen! ze komen! ze kooooooomen!
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.