Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 08-04-2006 om 00:31:31
kunnen jullie admins geen regel stellen dat je bij audio topic en battle topics gewoon alleen met soundclick mag droppen en dat ie anders gesloten word ik word gek van dat downloaden via yousendit en dat ie link het dan niet doet. of bij dat andere upload site dat je maar zoveel mb per dag mag downloaden :S misschien een idee en misschien een slecht idee
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 08-04-2006 om 00:40:33
Nee, kunnen we niet aan beginnen. Dan kunnen we alles wel gaan vast leggen en controleren, wordt een beetje veel werk. Bovendien ga je gezeik van verschillende users krijgen van "ohhhhhhhhhh je hebt op xxxxxx gelinkt en je mag alleen maar naar soundclick linken". Denk niet dat het de sfeer ten goede komt.

Ik verhuis deze trouwens ff naar Feedback
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 08-04-2006 om 00:55:46
Spade, dat vind ik een goede reactie.
Sfeer boven alles!
Serieus, ik meen het.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 08-04-2006 om 00:55:53
je HOEFT het niet te downloaden he
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 08-04-2006 om 02:35:45
ja ok das waar was maar een ideetje ik denk dat meer mensen zich daar wel eens aan ergeren (ik wel iniedergeval )
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.