Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
magere_thijs Gepost door magere_thijs op zaterdag 15-04-2006 om 11:44:50
Ik heb twee verse ge-add, het lijkt me duidelijk dat dat de bovenste twee zijn.Hier zijn ze te vinden


King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zaterdag 15-04-2006 om 11:49:17
Ziekste
Wat ik jammer vind aan deze beat is dat je sample niet helemaal mooi looped; misschien was dit je bedoeling, maar ik vind te hakkerig klinken... Alsof alles maar een sample loopje is. Snare mag misschien iets meer naar de voorgrond samen met de kick, sample(s) iets meer naar de achtergrond. De hele beat heeft wat weinig dynamiek: het klinkt wat saai en te braaf in m'n ogen. Productie-technisch gezien klopt het wel aardig, behalve de afmix dan.

you said you gonna..
Weer hetzelfde verhaal als bij de vorige beat. De sample looped niet mooi, maar buiten dat om is 'ie ook nog eens teveel gepanned naar rechts en is 'ie toch wel erg vervelend na tien keer herhalen. Snare mag in deze beat wat meer naar de achtergrond en die sample ook. Die sample-gitaar/whatever wat je naar links hebt gepanned klinkt ook niet zo heel erg fris. Ik zou de boel eens goed EQ'en; alles in het midden zetten om irritatie te voorkomen en vooral voor afwisseling zorgen, wat er jammergenoeg niet is bij deze beat.


----------------------------------------
Christiangirl.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 15-04-2006 om 14:16:05
aaargh altijd die nep geloopte beats :'( um zu huilen
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op zaterdag 15-04-2006 om 15:42:46
vind ut echt begger bij ziekste vroeg ik me af wanneer frans bauer inzou springen...denk niet dat er n dj carriere voor je is wegglegd kirl schade...
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 15-04-2006 om 16:01:07
nou dat ook weer niet ;p
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 15-04-2006 om 17:34:06
Quote:
tisjongek schreef op 15-04-2006 @ 15:42
vind ut echt begger bij ziekste vroeg ik me af wanneer frans bauer inzou springen...denk niet dat er n dj carriere voor je is wegglegd kirl schade...


tisjongek!
ziekste lijkt inderdaad wel een fransbauer nummer, om eerlijk te zijn. en die andere vind ik erg vaag maar niet vet, voor feedback moet je verder niet bij mij zijn maar dit is gewoon mijn mening.

----------------------------------------
Jos de Boss
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 15-04-2006 om 18:52:21
ik heb geen idee hoe je producet maar probeer is een toon te samplen en dan zelf er iets mee te maken(mss wel een melodietje)
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op zaterdag 15-04-2006 om 18:55:41
magere, thijs
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
magere_thijs Gepost door magere_thijs op zondag 16-04-2006 om 12:02:59
hahaha wat een haat...sta er even bij stil dat jullie nu de queen of soul aan het beledigen zijn, Aretha Franklin.
Dit is geen frans bauer shit dit is gesampled van muzikale klassiekers. Blijkbaar geen garantie voor toffe beats...in jullie oren.
Ik kan denk ik maar beter gaan verhuizen ofzo want ik geloof dat ik me hier niet meer kan vertonen
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 16-04-2006 om 12:03:39
Goed, ga maar weg dan wanneer kritiek te zwaar voor je is. Byebye.
----------------------------------------
Christiangirl.
magere_thijs Gepost door magere_thijs op zondag 16-04-2006 om 12:17:13
Wtf...

Ben je vroeger te veel gepest ofzo?

Ik dacht dat ik luchtig reageerde komt erop eens zo'n mannetje dat internet nodig heeft als uitlaatklep, anders durft ie het niet.

Is toch jammer, dacht dat ik hier geen ml75 mongooltjes zou vinden...
King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op zondag 16-04-2006 om 12:18:51
Nou, jij begint gelijk met het persoonlijke gedoe. 'In jullie oren'. Je maakt een stompzinnige aanname terwijl ik mijn kritiek onderbouwde. Wanneer jij dan gaan zitten huilen over zogenaamde 'haat' mag je wat mij betreft gewoon je kutbek dichthouden en ophoepelen naar kindertent.nl. Niemand die het dan verder nog iets interesseert dat je geen waarde hecht aan onze kritiek.

Je komt hier vragen om kritiek, hetgeen je daarna afdoet als 'haat'. Oh well.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 12:19:26 ]

----------------------------------------
Christiangirl.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 16-04-2006 om 12:19:12
probeer gewoon de tips uit en vergeet die haatberichtjes
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
magere_thijs Gepost door magere_thijs op zondag 16-04-2006 om 12:27:57
Quote:
King_Odin schreef op 16-04-2006 @ 12:18
Nou, jij begint gelijk met het persoonlijke gedoe. 'In jullie oren'. Je maakt een stompzinnige aanname terwijl ik mijn kritiek onderbouwde. Wanneer jij dan gaan zitten huilen over zogenaamde 'haat' mag je wat mij betreft gewoon je kutbek dichthouden en ophoepelen naar kindertent.nl. Niemand die het dan verder nog iets interesseert dat je geen waarde hecht aan onze kritiek.

Je komt hier vragen om kritiek, hetgeen je daarna afdoet als 'haat'. Oh well.


Ik was al weer een hele verklaring aan het schrijven, maar waarom zou ik dat doen. Het boeit eigenlijk geen flikker.

Sorry als ik iemand zijn trots heb gekrenkt
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 16-04-2006 om 12:30:51
damn wat een gezeik toch altijd
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 16-04-2006 om 12:43:11
magere thijs

zie dit niet als haat maar doe er wat mee.. voor al met kritiek van odin

kritiek is niet negatief maar kritiek spoort je aan tot verder handelen tot beter
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 16-04-2006 om 13:15:33
Jongen tjap, stomme idioot, kijk eens wat voor een nuttige tips je krijgt. Als je je beats zo ontzettend geweldig vind, vraag dan geen feedback en verkoop ze voor miljoenen, want dat leveren ze kennelijk op... aangezien ze van grootheden zijn gepikt, en ook nog eens zijn geproduceerd door een grootheid: Magere Thijs.

Doe wat met die feedback ipv miepen. Jongen als je luistert dan hoor je dat het niet fatsoenlijk looped, dat er ergens een hapering in zit.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.