Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 20-04-2006 om 22:54:16

Zaterdag 10 juni
10 eu voorverkoop /12,50 kassa
Locatie: Iduna Drachten
Duurt nog even maar goed, zo vaak komen ze nou niet in Friesland

Quote:
de show die voor 2 juni geboekt stond is een week opgeschoven vanwege verplichting van Opgezwolle elders.
Vandaar dat de flyer 2 juni vermeldt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2006 @ 22:57:59 ]

----------------------------------------
Days to come
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zondag 04-06-2006 om 10:25:43
Up! Bericht op State Magazine:

Quote:
Op zaterdag 10 juni wordt de Fresh Friesland Rap Challenge gehouden in poppodium Iduna in Drachten. Zeven mc's en crews gaan strijden om de hoofdprijs: de Fresh Friesland Rap Challenge bokaal, een geldprijs van 500 euro plus een optreden op het Freeze festival te Leeuwarden in september.

Vanaf 19.00 uur springen Belemmer, Young Refug'Z, EZ Ryderz, Expose, Triniteit, MoFlow Squad, BoeCoeRootz in de ring om hun ding te doen in Drachten. In de jury van de avond zit onder meer dj/producer Snelle Jelle. En het mooie is, de pauze muziek tijdens het juryberaad wordt verzorgd door niemand minder dan Opgezwolle en Typhoon! Of is de Fresh Friesland Rap Challenge eigenlijk het voorprogramma van Opgezwolle? De organisatie van de wedstrijd ligt in handen van Straight A's Entertainment, in opdracht van het Fries Popnet.

----------------------------------------
Days to come
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op zondag 04-06-2006 om 15:38:28
Damn wat een prachtige kans voor die groepen die meedoen
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op dinsdag 06-06-2006 om 22:16:17
In kan me niet aan de indruk ontrekken dat friesland ZO DOOD ALS WAT IS Niemand die heen gaat dus?
----------------------------------------
Days to come
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op donderdag 08-06-2006 om 20:32:51
Quote:
upnorth schreef op 06-06-2006 @ 22:16
In kan me niet aan de indruk ontrekken dat friesland ZO DOOD ALS WAT IS Niemand die heen gaat dus?


friesland is inderdaad zo dood als wat, maar dat wisten we al.. Ik ga in ieder geval wel, voor zover je er wat aan hebt

7 uur is me wel veel te vroeg.. zie wel hoe laat ik kom
----------------------------------------
BEATS!
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.