Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Fokkin_Abber Gepost door Fokkin_Abber op maandag 30-12-2002 om 13:42:48
Jullie kennen waarschijnlijk de Albert Heyn Heist wel van Robian, zoniet, dan moeten jullie die ish ff snel gaan checken hier: Helemaal Leip Online.

Maar we hebben dus een nieuwe track af (Rechtuitspugend), en zijn nu bezig met het album van Robian "Asociaal Realisme". Binnenkort ook tracks van de andere Helemaal Leip leden Farid en MoH.
De andere track is gewoon een solo track van mij, soort van drum n bass achtig iets, weet zelf niet precies wat het is eigenlijk, kan me ook niet zoveel schelen, check t gewoon!
Dit zijn trouwens de eerste tracks die ik geproduced heb, die ik aan andere mensen dan mn vrienden laat horen. Ik hoop dat jullie die shit diggen

Robian - Rechtuitspugend
Fokkin Abber - Eternal Yearning

----------------------------------------
- Helemaal Leip -
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 30-12-2002 om 15:52:13
Hoop doet leven, ja toch?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
dap
038
Gepost door dap op maandag 30-12-2002 om 16:00:02
van die eerste mp3 wordt ik niet echt wam of koud... beetje tja saai. Het blaast niet echt door je speakers. En synthersizers zijn echt zo jaren 80 gta vice city achtig.

die tweede, leuke poging maar wat hoort het te zijn? Kan ik echt niet lang aanhoren. Al met al is dit wel een betere poging dan de eerste keer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2002 @ 16:00:17 ]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.