Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op zondag 05-01-2003 om 16:17:56
Nog geen topic over gezien hier dus start ik er maar een.

Mijn 2002 was een jaar met ups en downs. Met school gestopt, MBO bouwkunde was kennelijk toch niet wat ik echt wilde of misschien niet echt kon. Vanaf juli verschillende baantjes gehad, dit zal wel door gaan tot augustus. Ik ga dan weer met een opleiding beginnen. Ik zit nog te twijfelen over wat ik zal gaan doen. Misschien ga ik iets met elektronica of computers doen, misschien ga ik toch een commerciële opleiding doen. Ik heb gelukkig nog even om daar over na te denken.

Verder ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin in Amsterdam, dit heeft 7 maanden geduurd, na 2 jaar en 8 maanden heeft ze het uit gemaakt om een ander. Woon nu weer bij me ouders en heb dus weer de beschikking over een internet verbinding, want daar hadden we geen geld voor.
dap
038
Gepost door dap op zondag 05-01-2003 om 16:38:00
z'n gangetje, wel vet hiphop jaar dit jaar. Veel veel goede feestjes.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 05-01-2003 om 21:40:47
2002 was best wel kut eigenlijk!
----------------------------------------
www.serife.nl
araphor Gepost door araphor op maandag 06-01-2003 om 01:04:35
Er zal een hoop moeten veranderen wil 2003 wel een leuk jaar worden. And I intend to do that.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 06-01-2003 om 12:08:41
Ik heb in 2002 kennis gemaakt met Nederhop dus 't was wel een geslaagd jaar.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 06-01-2003 om 17:54:55
Zie de post van Mizou
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-01-2003 om 21:59:32
Had z'n momenten, het begon redelijk goed. Voelde me weer wat beter, na een mindere periode. Het jaar eindigde in een ramp, of het jaar 2003 begon met een ramp.

Laatste week van december / eerste week van januari zijn me vriendin en ik na 3,5 jaar uit elkaar gegaan. Helaas is dit op een zwaar mindere manier gebeurd. Ondanks alles help ik 'r nog met de nodige dingen, en zal ik ze ook wel veroorzaken . Still love her I guess...

Verder heeft 2002 me weinig echte gedenkswaardige momenten opgeleverd, de paar worden overschaduwd door het heden. Iig. is mijn kindje in 2002 hard opgegroeit tot een grote jongen, en zal hij dat nog verder doen in 2003.

We slaan ons er wel door heel. En ik zie wel wat 2003 verder voor mij in gedachten heeft. I don't care that much any more...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Truk
Gepost door Truk op woensdag 08-01-2003 om 12:22:20
2002 was best een leuk jaar. het begon goed omdat ik toen eindelijk uit het gips mocht (na 12 weken!) en dus weer kon voetballen
School ging beter als het jaar ervoor. Bijna alle vakken uit mn 2e jaar gehaald en nu in mn derde jaar op stage.
Ben ook begonnen met training geven aan jonge voetballertjes (11-13 jaar) en dat verloopt allemaal goed, is erg tof.
Het belangrijkste van allemaal is dat mijn vriendin het dit jaar met me uitgehouden heeft We hebben nu ondertussen 1 1/2 jaar verkering.

Prima jaartje dus!
hopelijk wordt 2003 nog beter, iig meer optredens checken en op vakantie naar griekenland waar ik erg veel zin in heb!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 08-01-2003 om 17:54:00
2002 is een mooi jaar geweest

ik heb me propadeuse gehaald, ik rij op het meest gekke snowboard waar ik alleen van kon dromen, ik ben nog eens verliefd geworden op het meisje van mijn dromen, ben verhuist naar den haag en leidt daar een blij en gezellig leven.

kwa geld en bla ging het ook masterlijk , maar dat is niet belangrijk
want zoals fleppie al zijn rijk zijn valt niet mee
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.