Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 07-01-2003 om 09:01:26
hehe vet, vlak bij mij

"ZWOLLE - Door een ontploffing in een vrachtwagen in Zwolle zijn in de nacht van maandag op dinsdag tussen de tien en vijftien woningen beschadigd geraakt. De chauffeur van de wagen raakte licht gewond.

De ontploffing in de laadruimte van een vrachtwagen aan de Wayerkamp deed zich rond 02.30 uur voor. Dit gebeurde kort nadat de chauffeur de deuren van de laadruimte, die vol stond met bloemen, opende.

Het dak is van de wagen afgeslingerd. Volgens de politie zijn zeker tien tot vijftien woningen door de explosie beschadigd geraakt. Vooral ramen sneuvelden. Uit onderzoek is gebleken dat aan de huizen geen constructieschade is ontstaan. De bewoners hoeven hun woningen niet te verlaten.

Kachel

Volgens de politie is de ontploffing zeer waarschijnlijk veroorzaakt door een kachel in de laadruimte. Vermoedelijk is hieruit gas gelekt en is een gaswolk ontstaan die ontplofte nadat de chauffeur de laadruimte opende. De 58-jarige man uit Zwolle is volgens een politiewoordvoerder lichtgewond geraakt.

Kort na 04.30 uur was de brandweer nog bezig met het opruimen van rommel, maar de rust was al teruggekeerd aan de Wayerstraat. Behalve de chauffeur is niemand gewond geraakt. Volgens de politie is dat "gelet op de omstandigheden een meevaller", aldus een woordvoerder. ""
Truk
Gepost door Truk op dinsdag 07-01-2003 om 09:06:56
Net gehoorde "nooit grappig" op 3fm:
"een bloemetje aanbieden voor de schrik omdat er een vrachtwagen met bloemen is ontploft, is nooit grappig!"
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 07-01-2003 om 09:16:32
jep ik ook was hierover dus
Omid Gepost door Omid op woensdag 08-01-2003 om 17:01:09
Das ook vlak bij mij...
----------------------------------------
ILL, ILL & nog eens ILL!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 08-01-2003 om 17:33:13
Toevallig, bij mij paar straten zowat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2003 @ 17:33:35 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.