Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 02-05-2006 om 23:18:04
Lange Frans en Baas B. hebben het een beetje gehad met de media. Het Nederlandse rapduo vindt dat er in interviews vaak dezelfde vragen worden gesteld, en dat journalisten zich niet genoeg verdiepen in de geïnterviewde. "We hebben een nummer over zinloos geweld, maar we hebben daarnaast nog 120 andere nummers gemaakt", geeft 'Lange Frans' Frederiks als voorbeeld.

"Mensen willen vijf minuten onderzoek doen en dan meteen een conclusie trekken. Ze willen je meteen in een hokje stoppen", vervolgt hij. De aversie tegen de media is volgens het duo niet ingegeven door het zogenaamde ijsblokjesincident, waarbij Frederiks in opspraak kwam. Helemaal lekker zit hun de massale media-aandacht voor de vechtende Frans echter niet. "Het is natuurlijk triest dat iedereen daar zoveel aandacht aan besteedt. Maar dat zegt meer over andere mensen dan over ons", zegt Bart 'Baas B.' Zeilstra. "Ik vind het zonde dat daar zoveel kostbaar krantenpapier aan wordt verspeeld. Maar ons maken ze er niet mee kapot", stelt Frederiks.

De twee zullen aanstaande vrijdag te bewonderen zijn op diverse bevrijdingsfestivals. Alleen in Haarlem zijn de twee rappers vanwege het ijsblokjesincident niet welkom. De 'ambassadeurs van de vrijheid' zijn zich bewust van een voorbeeldfunctie. "We zijn ons wel bewust van het feit dat we veel mensen kunnen bereiken. Maar we zijn gewoon wie we zijn. We doen gewoon ons eigen ding."


bron fok.nl

dus nu willen ze geen 13 jarige meisjes meer aan hun broek hebben hangen. hmm ze willen de serieuze kant van hiphop betreden. zie foto en beeld je mijn reactie in.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-05-2006 @ 23:18:43 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
LD50
Gepost door LD50 op dinsdag 02-05-2006 om 23:22:06
Quote:
Capone schreef op 02-05-2006 @ 23:18
dus nu willen ze geen 13 jarige meisjes meer aan hun broek hebben hangen. hmm ze willen de serieuze kant van hiphop betreden. zie foto en beeld je mijn reactie in.


Mwah, dat zie ik ze nergens zeggen. Ze willen gewoon even kenbaar maken dat je best iemand op z'n bek mag slaan vanwege een ijsblokje en dat de media daar niet zo op moet zeiken. Ze krijgen negatieve publiciteit en daar kunnen ze niet tegen, dus proberen ze het door middel van dit soort dingen om te zetten in positieve publiciteit.
----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 02-05-2006 om 23:24:54
je typt de woorden vanuit mn hand LD50
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op dinsdag 02-05-2006 om 23:24:57
Wat een nieuws zeg.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 02-05-2006 om 23:26:48
een jaartje geleden smeekten ze voor media aandacht. om zo geld te maken. nu hebben ze waar ze om vroegen 24/7 media aan je reed.

media = opervakkige mensen - bereikt oppervlakkige mensen - blijft steken bij oppervlakkige onzekere meisjes. van daar maar ik had het ook anders kunnen formuleren. maar bij deze mensen wil ik graag zo laag mogelijk bekritiseren. (kweet ook niet waarom)
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 02-05-2006 om 23:30:04
ik snap best dat ze niet blij zijn met de media, dat ijsblokjesincident werd ook vreselijk gehyped, echt niet normaal

maar aan de andere kant, dat is de prijs die je betaalt als je een bner bent, en je kan wel gaan klagen, maar dat helpt geen zak
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
cml.exe
Gepost door cml.exe op dinsdag 02-05-2006 om 23:33:19
Quote:
Lange Frans en Baas B. hebben het een beetje gehad met de media. Het Nederlandse rapduo vindt dat er in interviews vaak dezelfde vragen worden gesteld, en dat journalisten zich niet genoeg verdiepen in de geïnterviewde.


logisch, eenzijdige commerciele tief nerds!

maar toch hebben ze wel dope tracks
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 03-05-2006 om 07:47:56
Gasten zijn in hun eigen spel gaan geloven ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-05-2006 om 08:01:09
moehahaha

moeten ze maar niet van die eenzijdige oppervlakkige kutmuziek maken
boris
Gepost door boris op woensdag 03-05-2006 om 10:01:58
Frans kan na dat blok op zijn hoofd oorzaak-gevolg niet meer herkennen
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 03-05-2006 om 10:02:33
Quote:
"Maar we zijn gewoon wie we zijn. We doen gewoon ons eigen ding."


Fiew, gelukkig maar. Ik zat tijdens het lezen van dit interview te tandenknarsen, zouden die jongens nog wel zijn wie ze zijn en hun eigen ding doen?

-_- Over oppervlakkigheid gesproken..
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Roman Gepost door Roman op woensdag 03-05-2006 om 10:11:29
Tsja. Wat verwachten ze nu dat "de media" er mee gaat doen? Lange Frans en Baas B zijn altijd een beetje de "stoere"-kinderentertainers geweest.. Geen rappers..
Hi-Tek
Soul Survivor
Gepost door Hi-Tek op zaterdag 13-05-2006 om 11:57:13
idd het zijn geen rappers, maar entertainers verder zij zijn commercieel zij krijgen die media aandacht met ook de negative kanten eraan, eigen schuld dikke bult.
----------------------------------------
Criminology rap
The_TJ Gepost door The_TJ op zaterdag 13-05-2006 om 11:58:47
Quote:
...kostbaar krantenpapier...

* Gniffel *
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 13-05-2006 om 12:12:21
Quote:
dap schreef op 03-05-2006 @ 08:01
moehahaha

moeten ze maar niet van die eenzijdige oppervlakkige kutmuziek maken


dat dus
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Blueberry
wat denk je
Gepost door Blueberry op zaterdag 13-05-2006 om 13:29:30
Lange Frans en Baas B. niet blij met media"...

Ik ben niet blij met Lange Frans en Baas B.
----------------------------------------
" They not friends, they just friendly "

 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0164 sec.