Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Citizen X
Twiztid serial killing juggalo
Gepost door Citizen X op maandag 20-01-2003 om 21:46:21
ik zal eerst ff zegguh dat ik al 4 jaar down ben met deze beide horrorcore groepen en ik post dit misschien op een vekeerde moment omdat veel lui deze 2 acts nu kennen door die fucking homies clip maar goed de ouwe shit van hun is zeer dope (nieuwe ook) en ik wou weten wat iedereen van icp en twiztid vindt


EN GEEN GEZEIK OVER DE HOMIES CLIP A.U.B. HET GAAT HIER OM ICP VAN VOOR HOMIES AIGHT !!!!!!
----------------------------------------
ik check o.a. Paris, das efx, icp, twiztid, blaze ya dead homie, anybody killa, esham the unholy, spacekees, opgezwolle, method man, terilekst, kool keith, en ga maar door
Obay
CARAJOO
Gepost door Obay op maandag 20-01-2003 om 21:48:51
ze zijn wel okee, ben niet echt een fan en de clip is ook wel okee
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 20-01-2003 om 21:57:09
Ik vind ze allebei nie echt geweldig. En ik ken ze ook al veel langer dan die Homies video (die idd niet bepaald representatief is voor ICP/Twiztid). Persoonlijk heb ik dan toch liever Esham of Sycksyde ofzo.
Ik hou er niet zo van als de boel om de muziek heen meer de overhand neemt en zeker in het geval van ICP meer een goedkope gimmick wordt dan daadwerkelijk een artistieke toevoeging aan de nummers.
Maar dat is mijn mening...

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Citizen X
Twiztid serial killing juggalo
Gepost door Citizen X op maandag 20-01-2003 om 22:13:18
nou in iedergeval volwassen reacties beter dan van die kids die direct gaan schelden en shit maar euh esham is ook zeer dope !! die acid rain is ook zeer vet ( een soort best of met 5 nieuwe track als je dat nog nie wist)
----------------------------------------
ik check o.a. Paris, das efx, icp, twiztid, blaze ya dead homie, anybody killa, esham the unholy, spacekees, opgezwolle, method man, terilekst, kool keith, en ga maar door
X500 Gepost door X500 op dinsdag 21-01-2003 om 12:11:51
ICP en Twiztid zijn doop,
als icp in nederland komen gaan we er heen he Citizen X?

ok dan
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 21-01-2003 om 12:51:07
Quote:
Loki schreef op 20-01-2003 @ 21:57:09
Ik hou er niet zo van als de boel om de muziek heen meer de overhand neemt en zeker in het geval van ICP meer een goedkope gimmick wordt dan daadwerkelijk een artistieke toevoeging aan de nummers.


Je bedoelt zoals bij slibknot, de jostiband, def rhymez, kiss en de gemiddelde swingbeat herrie ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 21-01-2003 om 19:22:19
Ey!
Nie fokken met de Jostiband!
Die zijn dus echtwel de bombdiggety!
Damn...
Ik wou dat ik zo goed was...
Verder heb je wel gelijk.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
TWiZTiD Gepost door TWiZTiD op dinsdag 21-01-2003 om 22:28:33

yooooo ik ben Belg (om dat eerst recht te zettte), ik luister nu al 5tal jaar naar icp en 3tal jaar naar TWiZTiD en Blaze Ya Dead Hommie (met veel onbegrip van mense die ze niet kenden en ik heb ook enkele mense hun lere beluistere)

Als ge praat over ICP en TWiZTiD praat dan moet je er toch Blaze Ya Dead Hommie ook bij vermelden want hij is ook mega kerel daarbij en ICP (Violent Jack & Shaggy2dope) en TWiZTiD (Madrox & Monoxide) en Blaze Ya Dead Hommie vorme samen de groep THE DARK LOTUS sinds een jaar
Citizen X
Twiztid serial killing juggalo
Gepost door Citizen X op dinsdag 21-01-2003 om 23:09:28
ey gozer ik ben natuurlijk ook wel down met BLAZE (Still dead) maar het ging ff om icp en twiztid omdat homies een singel is van hun samen en blaze alleen maar in de clip loopt ow ja en als je het over blaze hebt vergeet dan the MOTHERFUCKIN ANYBODY KILLA niet want ik kan nie w8en op zijn album ow ja DARK LOTUS is 1 van de dopere cd,s van psychopathic records psychopathic rydas is ook wel grappig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2003 @ 23:12:08 ]

----------------------------------------
ik check o.a. Paris, das efx, icp, twiztid, blaze ya dead homie, anybody killa, esham the unholy, spacekees, opgezwolle, method man, terilekst, kool keith, en ga maar door
Citizen X
Twiztid serial killing juggalo
Gepost door Citizen X op woensdag 22-01-2003 om 00:41:10
ow ja TWIZTID ik heb nog wat te zeggen ik beweer nie dat je niks weet maar ik wil het gewoon ff mededelen dat dark lotus al wel langer dan 1 jaar bestaat tales of the lotus pod was in 2001 uitgebracht en daarna is die opnieuw uitgebracht met anybody killa inplaats van marz (wegens ruzies en shit) en voor tales of the lotus pod was er nog echoside in 1999 dit nummer staat op the amazing jeckle brothers van icp maar was samen met twiztid duz een dark lotus track want eerst was dark lotus een groep met alleen icp en twiztid duzzzzzzzzzzzzzz

ik moest het gewoon ff kwijt
----------------------------------------
ik check o.a. Paris, das efx, icp, twiztid, blaze ya dead homie, anybody killa, esham the unholy, spacekees, opgezwolle, method man, terilekst, kool keith, en ga maar door
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 22-01-2003 om 12:18:12
naja die nieuwe clip is echt zo bud..maar ja daar verder niks over.
langggg geleden luisterde ik wel is icp..ik heb thuis nog wel the riddle box en great malinko << (weet niet meer hoe pcies schrijven is niet mn sterkste kant ) enne ik ben de andere namen kwijt..naja iig nog 2 oudere dan the riddle box maar nu luister ik t echt nooit meer ik vind het nu eigenlijk maar gaar..hehe tja smaak kan veranderen...
toen ik 7 was was ik fan van new kids on the block en kinderen voor kinderen
en owja ook lang geleden heb ik is iets op tv gezien van icp damn dat was vaag die fans zijn echt leip..ze hebben allemaal een clowns gezicht als ze naar zo n optreden gaan en hebben wel 30 verschillende icp shirts damn heej
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.