Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
R.I.P. sucker mc
Hiphop!!
Gepost door R.I.P. sucker mc op donderdag 25-05-2006 om 17:10:48
1 kaartje voor het concert dat hiphoplegende KRS-one geeft!!
Met in het voorpogramma Jawat!
Het concert is in de oosterpoort in groningen!!

normale prijs kaartje: 22,50 + 4,05 servicekosten = 26,55

Ik doe m weg tegen elk aannemelijk bod!

----------------------------------------
YO!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 25-05-2006 om 17:41:29
Volgens mij is het nog niet uitverkocht hoor dus waarom zou iemand hem bij jouw kopen (no offense)...

Offtopic:
wat vindt ik het best jammer dat hij opeens zoveel optreed. Eerst kwam hij nooit, nu twee keer een jaar achter elkaar en dan meteen ZO VEEL SHOWS. Dan lijkt het minder bijzonder zeg maar

maar voor de rest wens ik iedereen die er naartoe gaat veel plezier! hopelijk wordt het zoals in de melkweg!

mazzelllss
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 04-06-2006 om 00:50:45
Quote:
KRStarr schreef op 25-05-2006 @ 17:41
Volgens mij is het nog niet uitverkocht hoor dus waarom zou iemand hem bij jouw kopen (no offense)...

Offtopic:
wat vindt ik het best jammer dat hij opeens zoveel optreed. Eerst kwam hij nooit, nu twee keer een jaar achter elkaar en dan meteen ZO VEEL SHOWS. Dan lijkt het minder bijzonder zeg maar

maar voor de rest wens ik iedereen die er naartoe gaat veel plezier! hopelijk wordt het zoals in de melkweg!

mazzelllss


Ik ben vorig jaar geweest, ik dacht nu is ie er na 30 jaar eens. Maar goed, ik vond het wel dope, maar voor de prijs niet echt voor herhaling vatbaar, ik het wel gezien. Bovendien heb ik het meer op kleine zalen, maar dat is bij zoiemand uitgesloten.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.