Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 28-01-2003 om 16:33:28
Ik probeer al een tijdje achter de betekenis te komen van de rode mapjes in het active topic's deel..

Ik kom er maar niet uit , wil iemand dit aub uitleggen
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-01-2003 om 16:49:01
nieuwe reacties in t topic sinds uhh een vastgestelde tijd..volgens mij een uur ofzo nu.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 28-01-2003 om 17:00:56
Dus als je om het uur kijkt. Moet je alleen de rode mapjes lezen en anders moet je zelf gaan onthouden wat je al gelezen hebt ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-01-2003 om 17:35:29
uh mmm hmmm nee dan is t vast waar reacties zijn die je nog niet gecheckt hebt...coockies
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 28-01-2003 om 17:42:24
Zijn topic's met nieuwe berichten sinds je laatst geregistreerde bezoek. Tijdens je bezoek ververst deze tijd zicht elke 10 minuten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 28-01-2003 om 19:16:13
Als je zelf iets post zou een update ook handig zijn dan staan topics waarin jij als laatste iets gepost hebt er niet meer tussen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 28-01-2003 om 20:17:57
Quote:
creech schreef op 28-01-2003 @ 19:16:13
Als je zelf iets post zou een update ook handig zijn dan staan topics waarin jij als laatste iets gepost hebt er niet meer tussen.


OK, dus je reageerd gelijk op de 1e topic die je niet hebt gelezen (van de zeg... 15). Dan gelijk staan de andere 14 topic's ook op niet gelezen. Is niet de bedoeling zeg maar. Ik ga echt niet elk topic id in een cookie zetten...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Truk
Gepost door Truk op dinsdag 28-01-2003 om 20:23:27
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 29-01-2003 om 04:58:32
Een "Ik wil een nieuw koekje"-knopje dan ?
nee ik heb geen idee hoeveel werk zoiets is en ik weet ook niet of je er over nagedacht hebt.
De active topic's lijst gebruik ik pas dus ik heb er verder nog nooit over nagedacht... (oeps)


----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 29-01-2003 om 12:36:37
Een reset cookie zet ik er vanavond in. Was er al mee bezig. Maar moest ff te veel in menu spelen om dat er gelijk in te zetten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 31-01-2003 om 17:07:18
t werkt nog niet 100% volgens mij?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 31-01-2003 om 18:00:05
Als je dan ook ff zegt wat er niet aan werkt? Lijkt hier goed te werken. Op meerdere browsers (Opera, Mozilla en IE)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 31-01-2003 om 18:11:45
Ik zal een screenshot maken als t weer toeslaat mkay
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 31-01-2003 om 18:33:40
Owkeej,ik zie nu wat er is. Kennelijk een update niet lekker verlopen. Bij een nieuwe browser sessie staat alles weer als nieuw, ipv. nieuwe topic's alleen.

Ik zal het vanavond even fixen. Moet eerst ff 'werken'.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2003 @ 18:37:26 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 01-02-2003 om 18:12:18


Zoiets dus
Hoe kan dat nou als ik eerder vandaag nog in t Splosh II topic heb gereageerd?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-02-2003 @ 00:48:01 ]
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.