Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 04-06-2006 om 17:31:40
Yoyo mensen,

Ik ben Twister, producer uit Tilburg. Ik wil graag verder komen, dus wil ik graag feedback hebben op mijn beats. Als je even tijd hebt check ze dan op

http://www.soundclick.com/twisteronthebeat

Thanks in advance
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2006 @ 17:40:05 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zondag 04-06-2006 om 17:40:48
dope G
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op zondag 04-06-2006 om 17:44:58
Wah Zup is nice gast.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 04-06-2006 om 17:50:35
FOKKING Dope.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zondag 04-06-2006 om 17:54:16
vooral je bovenste beat vind ik errug dope ,zou ik wel eens iets op willen schrijven !!!

en ten tweede opo logo man hehe
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 04-06-2006 om 18:04:51
Heb even snel doorgenomen, eerste indruk was dat ze wel oké in elkaar zitten allemaal, alleen wat kaal en niet mijn stijl.

Zal vanavond wat zinniger feed geven.


Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 04-06-2006 om 18:20:53
Hey mensen thanks allemaal voor jullie reacties, allemaal erg positief ik vroeg me alleen af of er hier ook collega-producers waren die me wat meer technische/muzikaal gerichte feed kunnen geven...

Maar blijf vooral je comments droppen (ook als je geen producer bent )
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2006 @ 19:10:32 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 04-06-2006 om 21:52:41
He's Coming: wacke drums(FL?). sample/melody zijn wel redelijk. Wel lekkere variatie in samples. geoie structuur dus. die digitale distortion ofzo, vind ik beetje irri maarja.

Raise the bar: tis mij te syntesizery ofzo. die string doet niet bij mij.

Destroy that speaker: tja, wel goed i suppose. 't lijkt een beetje gangsta bedoeld, maar samples zijn net te sweety. die korte plinkies zijn wel dope tho

Wah Zup: kijk mwoah mwoah(lol?) sounds zijn wel leip. alleen die violen en piano vind ik net te depri voor die mwoah sample en drums.(die zijn leip)

Bring the Battle: wacke drums(FL?). voor de rest is 't wel nextlevel, alleen die shit die op 0:26 komt, die synthz zijn kut.

over 't algemeen, is t niet mijn smaak. je drums klinken beetje te FL. probeer iets van drumpacks te downen. en je sample keuze(smaak) vind ik niet helemaal kewl. maarja ik haat ook op alles wat niet primo-like is.

doe je ding
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zondag 04-06-2006 om 21:58:26
Ik vind het dope
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 04-06-2006 om 23:28:36
Quote:
FreakyFreek schreef op 04-06-2006 @ 21:52
He's Coming: wacke drums(FL?). sample/melody zijn wel redelijk. Wel lekkere variatie in samples. geoie structuur dus. die digitale distortion ofzo, vind ik beetje irri maarja.

Raise the bar: tis mij te syntesizery ofzo. die string doet niet bij mij.

Destroy that speaker: tja, wel goed i suppose. 't lijkt een beetje gangsta bedoeld, maar samples zijn net te sweety. die korte plinkies zijn wel dope tho

Wah Zup: kijk mwoah mwoah(lol?) sounds zijn wel leip. alleen die violen en piano vind ik net te depri voor die mwoah sample en drums.(die zijn leip)

Bring the Battle: wacke drums(FL?). voor de rest is 't wel nextlevel, alleen die shit die op 0:26 komt, die synthz zijn kut.

over 't algemeen, is t niet mijn smaak. je drums klinken beetje te FL. probeer iets van drumpacks te downen. en je sample keuze(smaak) vind ik niet helemaal kewl. maarja ik haat ook op alles wat niet primo-like is.

doe je ding


Aight gast thanks voor je feed. Hier heb ik wat aan. Ik gebruik inderdaad FL voor mijn drums... shame shame...
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 04-06-2006 om 23:30:57
Gaat er niet om dat je Fruity gebruikt, dat doe ik zelf ook en freek volgens mij ook, maar het gaat om dat je wat standaard kicks en snares gebruikt ipv eigen gesampelde spullen.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 05-06-2006 om 01:35:30
Quote:
livio schreef op 04-06-2006 @ 23:30
Gaat er niet om dat je Fruity gebruikt, dat doe ik zelf ook en freek volgens mij ook, maar het gaat om dat je wat standaard kicks en snares gebruikt ipv eigen gesampelde spullen.


Oh maar ik heb ze wel zelf gesampled
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 05-06-2006 om 01:40:32
doe mee aan de beat battles man is dope check het battle forum
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
LD50
Gepost door LD50 op maandag 05-06-2006 om 01:41:08
Eerste beat: Je hoort zelf toch ook wel dat de piano heel erg dof klinkt? Zit verder ook geen melodie in de piano die me boeit: percussie is ook niet echt goed. Zoek een andere kick, geef die wat meer bass: bassline is eigenlijk het enige goede aan deze beat. Alle synths klinken erg kazig.

Raise the Bar: Leuk gesampled, hoor je meteen, vooral nadat de drums erin komen. Kick klinkt weer erg dof, weer een andere kiezen en de cymbal/crash wat zachter zetten: die springt er wat erg in. Misschien ook een pattern eerder een reverse cymbal/crash laten opkomen. Citar/gitaar storen elkaar, geeft een erg naar effect op je geheel.


----------------------------------------
Aan: LD50
Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~
ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 05-06-2006 om 03:50:58
Quote:
LD50 schreef op 05-06-2006 @ 01:41
Eerste beat: Je hoort zelf toch ook wel dat de piano heel erg dof klinkt? Zit verder ook geen melodie in de piano die me boeit: percussie is ook niet echt goed. Zoek een andere kick, geef die wat meer bass: bassline is eigenlijk het enige goede aan deze beat. Alle synths klinken erg kazig.

Raise the Bar: Leuk gesampled, hoor je meteen, vooral nadat de drums erin komen. Kick klinkt weer erg dof, weer een andere kiezen en de cymbal/crash wat zachter zetten: die springt er wat erg in. Misschien ook een pattern eerder een reverse cymbal/crash laten opkomen. Citar/gitaar storen elkaar, geeft een erg naar effect op je geheel.



Gast leuk dat je feedback geeft en zo, maar weet wel waar je over praat. Je bent er zo van overtuigd dat ik sample? Fout. Alles is 100% origineel van mij. Ingespeeld door mezelf. Dat ik zo goed geluiden kan bewerken is alleen mooi toch

De doffe piano waar je over praat voegt naar mijn mening juist iets toe, omdat ie zo dof is. Dat laat de piano echter klinken, alsof het vroeger met ouderwetse equipment is opgenomen. Ik begrijp dat sommigen dit niet kunnen waarderen, 't is meer mijn persoonlijke smaak.

Ok, je hebt gelijk wat betreft die sitar en gitaar. Dat heb ik al verandert maar nog niet ge-upload.

Verder thanks voor je feed, ik begrijp wel een beetje waar je heen wilt.

Blijf feed geven he mensen negatief of positief 't is allebei welkom, ik heb dit topic geopend om ervan te leren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2006 @ 03:53:18 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0151 sec.