Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Dopaganda
Gepost door Dopaganda op dinsdag 13-06-2006 om 11:37:02
Beste hiphopliefhebbers, er dreigt zich een ramp te voltrekken!


"Live On The Low", de maandelijkse open stage voor hip hop & r/b talent in de Winston Kingdom (Warmoestraat 131, A'dam) dreigt te verdwijnen. Live On The Low, dat voorheen wekelijks werd gehouden op de dinsdagavond, kampt al enige tijd met teruglopende bezoekersaantallen waardoor het nog maar één keer per maand wordt gehouden.
Ook deze avonden worden niet goed bezocht.
Zoals het er nu naar uitziet is de laatste Live On The Low volgende week dinsdag (20 juni), als deze avond opnieuw slecht bezocht wordt betekent dit het einde van een tijdperk.
Ik wil dan ook alle hiphop en r&b talenten uit Amsterdam (en omstreken) oproepen om de 20ste te komen om nog één keer die open mic te pakken en te laten horen wat je kan.
Live On The Low moet blijven, en dat kan alleen met jullie hulp!

Ook voor de mensen die liever luisteren is er reden om te komen: Escalatie Team en Regga geven een Showcase weg en zullen proberen Winston nog één keer los te laten gaan.

Voor de mensen die niet weten wat Live On The Low is, volgt hier een korte uitleg:

Live On The Low biedt een open podium voor hiphop & r/b talent, het is een concept dat in Amsterdam al vijf jaar draait en daar inmiddels een begrip is geworden. De avond werd hier wekelijks gehouden in Winston International in de Warmoestraat. Ook landelijk heeft Live on the Low een goede naam opgebouwd als kweekvijver voor jong talent in de hiphop en RnB scene.
Verschillende artiesten die zich nu voor een landelijk publiek in de kijker spelen, hebben hun eerste podiumervaring opgedaan bij Live on the Low. Ook een aantal van de hosts is inmiddels doorgebroken. Voorbeelden hiervan zijn Lange Frans, Negativ, Brace en Kimo.

Dus voor de laatste maal: houdt deze avond in stand en kom dinsdag 20 juni naar de Winston!

dinsdag 20 juni, 20:00 - 2:00 uur
@ Winston Kingdom, Warmoestraat 131, Amsterdam
Open mic en showcases van Escalatie Team en Regga
Host: Kimo
Damage: 5 euro
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2006 @ 11:50:57 ]

----------------------------------------
www.escalatie-team.nl/
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 13-06-2006 om 11:55:01
zonde

goed initiatief altijd geweest
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
CeeBass
CeeBass
Gepost door CeeBass op dinsdag 13-06-2006 om 13:07:04
het is wel een fenomeen, live on the lo, maar echt leuk vind ik het nooit daar... volgens mij is het wel ok dat het verdwijnt. noon, die ook bezig was met live on the lo, doet nu toch superstars, in the ministry, waar ook talent een kans krijgt... nieuwe ronde, nieuwe kansen, met hopelijk wat leuker publiek dan daar in de winston...
----------------------------------------
www.ceebass.nl; myspace.com/ceebassmusic; ceebassmusic.hyves.nl
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 13-06-2006 om 13:09:24
Misschien moeten we daar even gaan representen dan osi.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 13-06-2006 om 13:20:56
Standaard aanwezig.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 13-06-2006 om 13:31:05
das leuk saizen maar ik hbe liever de microfoon
zo een standaard zonder microfoon is ook maar een standaard

en livio neej, kimo heeft een straat verbod tegen mij lopen
ik scheen te straat te zijn voor em
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Patreez
Gepost door Patreez op dinsdag 20-06-2006 om 02:08:43
hahaha

ja allemaal komen wordt leuk

yeah!!
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 20-06-2006 om 11:19:06
Vanavond al, ik kom standaard!.
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op dinsdag 20-06-2006 om 17:39:41
dat klopt, je moet daar namelijk met mij optreden
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-06-2006 om 23:13:37
één topic is wel genoeg...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.