Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
GrieP Gepost door GrieP op maandag 12-03-2001 om 20:32:29
Wie gaan er?
yiddo Gepost door yiddo op maandag 12-03-2001 om 21:17:32
ik denk het wel.. als er maar phatte hiphop is..
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-03-2001 om 11:28:52
Ik denk dat ik dit jaar toch eerst is namen wil gaan horen. Het begint onder tussen toch wel steeds duurder te worden en de 'kwaliteit' gaat er niet bij vooruit. Behalve een prijs verhooging voor toegang/camping zal food 'n' drinks ook wel WEER duurder zijn. En met de verhoging van de BTW dit jaar zal het wel veel duurder worden in vergelijking met wat het duurder werd in de jaren er voor telkens.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 13-03-2001 om 12:17:24
Yep, ik ga. Maakt niet uit welke bands er komen, zit toch maar een beetje half-dood te zijn :
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 13-03-2001 om 17:00:46
Ik ga niet als SpadeAce niet gaat :
Maare ik zei et al in een ander topic
Pukkelpop all the way !!! :
zelfde affiche, minder duur (alleen ook heel wat minder luxe)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 13-03-2001 om 18:39:05
Even een paar nadelen van Lowlands.
De programmering is zodanig dat je niet alles kunt zien wat je wilt zien terwijl er ook tijden zijn dat je niks boeiends weet om naar te gaan kijken.
Crowdsurf verbod....
Te veel slechte bands waarvoor ik wel betaal maar duidelijk NIET wil zien.
Net na de intro hier waar ik ook al heel weinig slaap. Afgelopen intro heb ik per nacht gemiddeld minder geslapen dan bij al mijn keren Lowlands en de intro is 10 dagen en niet 2 1/2
Het wordt weer groter.
Er komen verhoudingsgewijs steeds meer "pinkpop" bands om het maar eens zo te stellen. Terwijl ik wat dat betreft toch meer voor DOA style ga.

Voordelen van Lowlands.
Er komen een aantal goede bands (twijfel ik niet aan).
Het is er best gezellig.
Het ligt dichter bij dan België.
En voor dapozza, ik ga NIET dit jaar (prob wel weer werken)
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 13-03-2001 om 19:08:21
voordelen van lowlands:
-veel soorten muziek
-altijd gezellig
-het duurt 3 dagen
-er is 24 uur muziek

nadelen:
-het wordt mij allemaal wat te groot
-het wordt te mainstream liever 30.000 punkers dan van die tmf figuren met nike caps fok that
-het wordt ook steeds maar duurder
-de programmering is echt kut..qua tijden dezelfde soort bands op hetzelfde moment vorig jaar.. de la soul en in de andere tent nl hiphop met oa. brainpower en draztic measures

maar waarschijnlijk ga ik gewoon..
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 13-03-2001 om 20:09:59
Hoppa verplaatst naar het juiste forum :

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dinges
Want boven de grond is het rij
Gepost door dinges op dinsdag 20-03-2001 om 15:21:06
tuulk ga ik, wie nie gaat is een watje, een loser een dickhead die niet weet wattie mist. enige gegronde reden is dat je door je husbend of waif vastgekluisterd ben aan je pc omdat er een virus opkomst is, want dan ben je van nature al een watjeh!
----------------------------------------
Wanneer pasen en pinksteren op een dag vallen...WATJE!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 20-03-2001 om 18:08:02
VOOR: (van yiddo met mijn reactie)
> Veel soorten muziek
Lekker boeiend als er veel camp/cult tussen zit.

> Altijd gezellig
Voor mij bestaat niet de noodzaak om +- 200 piek te lappen aan toegang voor een gezellig weekend. Een weekje "zomerrooster" (zegt verder niemand wat maar goed) kost in totaal +- 250 piek en dat is dan inclusief drinken, met eten erbij ligt het eraan hoe vaak je pizza besteld.

> Het is 3 dagen
What's your point ?

> Er is 24 uur muziek
Dat heb ik overal als ik dat wil.

NA (van Yiddo weer met mijn reactie)
> -het wordt te mainstream liever 30.000 punkers dan van die tmf > figuren met nike caps fok that
Nog sterker, ik heb 30.000 gabbers dan die TMF figuren.

> -de programmering is echt kut..qua tijden dezelfde soort bands > op hetzelfde moment vorig jaar.. de la soul en in de andere
> tent nl hiphop met oa. brainpower en draztic measures
exactly my point

Reactie op dinges:
Ik weet wat ik eraan ga missen, namelijk iets waar ik ieder jaar steeds minder aan ging vinden. En als die lijn zich voorzet ga ik er dit jaar echt niet voor betalen, maar eerder weer net als vorig jaar geld vangen om er te zijn

CreecH

'Cause I'm Your God Now
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 02-04-2001 om 15:33:41
Dit jaar zal onderandere te zien zij op Lowlands:

De Heideroosjes, Dropkick Murphys, The Hives, Madrugada, Eels en Tanzwut (Rammstein alike met doedelzak )

Dat er nog vele bands mogen volgen

Bron: www.concertagenda.org

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2001 @ 15:41:06 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op maandag 02-04-2001 om 17:38:40
damn yes dat ik ga
t gaat om de sfeer en idd de muziek is kut geregeld maar who cares

maar ik hoop wel (net als yid) dat er weer f**king veel hip hop komt =]
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 03-04-2001 om 13:16:13
Tanzwut heeft 2 cd's uit. Tanzwut en Labyrinth der Sinne. Als je niet van Rammstein houdt is de kans dat je hier wel wat aanvindt erg klein. Als je er wel van houdt, ach dan moet ik het wat beter beluisteren.
Klik hier voor hun website. Daar heb ik geen mp3's oid van ze op kunnen vinden. Labyrinth der Sinne is hun nieuwste cd en is sinds Juli vorig jaar uit. Als je ze wilt beluisteren kun je terecht in de phonotheek of betere platenzaak. misschien dat ze ook ergens op mp3.com oid staan, geen zin om dat uit te zoeken.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 04-04-2001 om 07:29:18
De eerste namen zijn nou niet echt hoopgevend Ik wil method man , jurassic 5, wu etc etc
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 14-04-2001 om 22:21:45
Quote:
12-4-2001 Zo vlak voor het paasweekend hebben we nog een...

Zo vlak voor het paasweekend hebben we nog een band weten te strikken. Het Britse Mo Solid Gold zal op Lowlands 2001 gaan spelen. De band komt voort uit These Animal Men en het weet rauwe rock ‘n roll á la MC5 en The Stooges te mixen met de zwoele en sexy soul van Sly Stone, D‘Angelo en Prince. Het kleine hitje ‘David’s Soul‘was slechts een voorbode van het grote succes. Mo Solid Gold gaat met hun energieke en groovy optredens namelijk de wereld veroveren. ‘t is maar even dat je het weet.

Bron: www.lowlands.nl


Nog steeds niet veel bijzondere namen bekend dus Zucht schiet ut dan nooit op ?!?

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
yiddo Gepost door yiddo op zondag 15-04-2001 om 22:53:37
ah joh geduld allemaal het is pas april.. en lowlands is nou altijd errug laat met namen bekend maken.. komt allemaal wel goed enzo.. laat ze maar lekker niets bekend maken en dan lekker in juli de volgende namen droppen: gang-starr, spooks, beatnuts, MOP enz.
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 20-04-2001 om 22:49:25
en ondertussen is ook Ash bevestigt en zijn er nog 2 andere punk band genoemt te weten:

[quote]
The Living End en Ignite. Het Australische The Living End mixt zijn punk met rockabilly. Punkabilly, zoals ze het zelf noemen. En jawel, in 1999 stonden ze al eens in de Charlie. Uit Californie komt tenslotte het punkkwartet Ignite. Grungy hardcore-punk met een klein hartje. Want ook al klinkt het allemaal reuze heftig, er wordt wel gezongen over politiek correcte thema’s
[quote]

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 23-04-2001 om 16:23:13
And another update

Nieuwe namen zijn: Mogwai, Tom McRae en My Vitriol

[Quote]
Het is niet de eerste keer dat het Schotse Mogwai op Lowlands staat. In 1997 en 1998 waren ze ook al van de partij. Voor degenen die ze toen gemist hebben: verwacht langgerekte, intense filmische werkjes met noiseuitspattingen en invloeden van Joy Division en Led Zeppelin.

Tom McRae doet het een stuk rustiger aan. Deze Brit is een singer/songwriter die, hoe kan het ook anders als zoon van 2 dominees, bloedstollende songs maakt over leven, dood en het lot.

En dan My Vitriol. In Engeland wordt de band nu al bestempeld als de hit van 2001. Alle Engelse festivals staan al op het programma en Lowlands kon daar nog nét aan worden toegevoegd. Vaak worden ze, door hun explosieve rock, in één adem genoemd met Muse en JJ72. En net als Muse zal de ster van My Vitriol waarschijnlijk binnen het jaar tot ongekende hoogte zijn gestegen.
[/quote]

Verder nog 1 enkel GERUCHT!

Fat Boy Slim SCHIJNT genoemt te zijn als mogelijke lowlands artiest.

EN!

Op de Lowlands site is er gemeld dat men voorlopig nog niet bang hoeft te zijn dat Lowlands verboden wordt vanwege MKZ, maar ze sluiten niet uit dat als er dan nog MKZ in NL is dat het als nog verboden kan worden.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rick-o Gepost door rick-o op dinsdag 01-05-2001 om 12:50:31
Beef is sinds 27-04 een van de namen die ook op lowlands 2001 zal gaan verschijnen.

RAMP-Watt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-05-2001 @ 12:51:05 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 17-05-2001 om 22:37:54
De eerste band heeft al afgezegt voor Lowlands. Dit is The Dandy Warhols. Ze willen zich van af juli met hun nieuwe album bezig gaan houden vandaar...

Verder is de groep Turin Break toegevoegd aan het lijste namen. Dit is een engelse band welke pop, blues, rock en folk speelt.

Verder zijn ook Placebo, Muse, Pulp en Starsailor toegevoegd.

* SpadeAce zegt 'er zijn nog steeds niet echt boeiende namen dus'

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 19-05-2001 om 14:23:08
zeg maar gerust dat t nog zuigt
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 06-06-2001 om 16:48:56
Voor de liefhebbers: Anouk zal er voor jullie zijn

Verder was in een andertopic al bekend gemaakt dat The Prodigy aanwezig gaat zijn op Lowlands. Toch iig 1 goeie naam dus

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 16-06-2001 om 08:57:10
Een woord: PULP. Ik zal er zijn.
----------------------------------------
Code #404: User not found
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 18-06-2001 om 21:16:35
Inderdaad 1 woord: Prodigy !
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 18-06-2001 om 21:44:49
Overigens komt Delinquent Habits ook op Lowlands.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 19-06-2001 om 00:28:34
ik heb 2 weken geleden kaartje gekocht

en ik voel dat er nog veel dope hiphop gaat komen want er is nu wel genoeg teringherrie op dat festival je weet toch

zoals ik al eerder zei ik verwacht dit nog op lowlands:
J5
Beatnuts
Rahzel
MOP

----------------------------------------------------
Method man(hij komt ook in duitsland dus waarom niet hier)
Redman(zelfde verhaal)
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
yiddo Gepost door yiddo op dinsdag 19-06-2001 om 00:30:17
vaak kun je ook aan de release datas zien wat er komt op lowlands dus weet jij van een band dat ie een cd releast rond lowlands .. drop het.. wel een goed band natuurlijk ...
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 10-07-2001 om 15:29:26
Vraag me af... Wie hebben er allemaal al een kaartje ?!? Ik ga er morgen een halen, postkantoor waar ik vandaag was had geen kaartjes, Dus morgen maar ff ergens anders langes.

Ik weet van Bliss dat ze er een heeft (je krijgt um binnenkort wel) en van Dapozza. Who else ? Volgens mij zijn er best nog veel mensen zonder.... of zie ik dat fout ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 10-07-2001 om 15:50:18
Ik heb al een kaartje, en mijn complete gezelschap (een zusje, een vriend, een vriendin) ook al.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op dinsdag 10-07-2001 om 20:28:02
Helaas helaas, ik zal er NIET zijn,
ben dan net op vakantie naar istrië
balen!
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.