Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
rubll
*
Gepost door rubll op donderdag 06-02-2003 om 15:58:19
Een tijd geleden kreeg ik via via het nummer A.N.T.O.N van Oostblok in handen. Ik vind dit wel een leuk nummer, met geweldige humor. Ik ben helaas het nummer al een hele tijd kwijt en ik kan 'm ook nergens meer vinden..
Nou heeft Oostblok in 1997 een cd uitgebracht; "de hoeven gesmeden", maar ik kan 'm nergens vinden, ik kan zelfs niet vinden bij welk label het is uitgebracht.. weet iemand hier misschien iets meer van Oostblok en hoe ik aan de cd kan komen?
----------------------------------------
**
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-02-2003 om 16:05:52
hij is volgens mij in eigen beheer uitgebracht.
rubll
*
Gepost door rubll op donderdag 06-02-2003 om 16:07:56
Quote:
dapozza schreef op 06-02-2003 @ 16:05:52
hij is volgens mij in eigen beheer uitgebracht.
hmm....is die dan nog wel ergens te krijgen? ik kan ook nergens een website van ze vinden, ofzo...
----------------------------------------
**
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-02-2003 om 16:42:38
nee volgens mij niet meer, ze zijn toen gestopt / uit mekaar gegaan en onder een andere naam doorgegaan. Maar wat daar van over is .. geen idee.
rubll
*
Gepost door rubll op donderdag 06-02-2003 om 16:56:18
hmm...volgens mij onder de naam Pier&Sandman, of niet? daar zal wel niks van over zijn dan, want ik kan daar ook niks van vinden op internet...
----------------------------------------
**
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 06-02-2003 om 17:27:35
Zoek eens op Hengoloos Haatkoar. Daar zitten er een paar bij.
http://move.to/oostblok/ was tot voor kort (of alleen momenteel niet) de site van Hengeloos haatkoar. Staat ook nog zo gelinked op alle link sites die ik ken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-02-2003 @ 17:30:11 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Wreker
alias Danny Blanco
Gepost door Wreker op donderdag 06-02-2003 om 21:32:11
valt tegen hoor, ik heb die cd maar die kerols zijn gestopt en die ish is niet meer verkrijgbaar
----------------------------------------
Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks
Driver
check FotoLand elke dag!!
Gepost door Driver op zondag 09-02-2003 om 17:54:53
Als je mij even je adres doorgeeft zorg ik dat je een cd in huis, ik ben goed bevriend met de beatcreator, die heeft er nog wat thuis liggen.. Ze zijn gewoon gestopt en ook niet onder een andere naam verder gegaan. Pier & Sandman zijn gewoon solo, en hebben weinig met Oostblok te maken gehad, alleen Echte Boter en Anton daar zijn ze verantwoordelijk voor geweest van die cd. Pier en Sandman hebben nog een 12inch uitgebracht die heet Echte Boter. en ze staan op de SBBB cd Meervoudig Onverzadigd vet. Sandman draait nog maandelijks in Innocent dit is in Hengelo(ov) aan de deldernerstraat ofzoiets. Ufo (Beatcreator van Oostblok) organiseerd die feesten..

Laters
rubll
*
Gepost door rubll op maandag 10-02-2003 om 12:47:24
geweldig! bedankt
----------------------------------------
**
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.