Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-02-2003 om 20:54:04
[19:56] <NovaArq> yo sores hores ik sla je tot mores tjek mijn oude icon als je wil weten wat goor is, wie er hier voor is, is ook tegen jouw, als ik je verbouw haal die apen uit je mauw gekke kloon of ben ik stoned?

[19:58] <sores> je bent stoont omdat je ongewoon uit je uitgewoonde hoek komt / boon om zn loon is wat je toekomt omdat ik toesprong / geen apen uit m'n mouw ik haal draken uit m'n gebouw / verbouw je grot tot krot met vuurspuwende je moeder huwende uhm... breezer bacardi lime
[19:58] <sores> ow wacht dat rijmt niet

[19:59] <NovaArq> nee dat rijmt idd niet/ maar wel als ik bloedvergiet, jij magere hein door je ogen ziet, als ik je toeschiet, met mijn zeis betaal je de prijs/ sores ingelijst en rauf likt een ijs

[20:04] <sores> is wel lekker die tekst / waar ik weet hoe je klinkt / als yang en yin / limbau en de haag / jij jankt ik win / ik snij je kop af met een hamer / laat die shit klaar zijn / lintje om je rotkop heen / voor morgen aan mn valentijn
[20:04] <sores> oeh, thema rappie

[20:05] <NovaArq> zo leip als ik naar mijn wapen grijp, ik steel chips van de crips, heb geen tijd voor Mips laadt mijn clips, sores speelt in de zandbak zijn raps als krentenkak, ik weet dat ie naar limbo shit snakt, maar als ik langskom wordt je emmertje afgepakt, huilend op je valentijn we kunnen niet allemaal dope als rauf zijn..

[20:10] <sores> ik heb m'n emmertje / en schepje / m'n vormpjes en alles / jij emmert raar / ik nep je / ik ontworm je / met m'n fallus / ik poep geen krenten / ik scheit zwaar demente / idiote shit die limbaus als jouw doen hyperventen / dus ahweh kap nah / dit is mijn zandbak / groter dan irak / of de uitlaatplek waar jezelf in kakt

[20:12] <NovaArq> je kunt met niet verslaan, als de biz markie, je bent een puppy, ik noem je sparky, je blaft maar ik bijt, dat jij in de gevangenis je benen spreidt en bonkend lijdt is tot mij spijt, maar in deze strijd, veeg ik je van mijn bord als krijt hehe

[20:13] <sores> ik ben net als midas dekkers / het zegt / alpha mannetje aan het dekken / en slechts / de boutste teef komt niet aan bod / die bijten we naar god / en dat schijn jij dus te zijn / zelfs je oren staan verrot

[20:15] <NovaArq> jij bent net als midas dekker maar dan wekker, je maakt geen contact, je bent een kapotte stekker, al dat gemekker over deze limbo, ik slap je als een bimbo, laat je achter in de rimbo verwoest door deze dingo, als ik mijn raps sling yo sta je daar als een homo, als ik freestyle ga je af als gasten uit 8 mile, mijn raps zijn langer dan de nile

[20:18] <sores> je sleepspoor is langer dan je kwijl / je dweept en scoort niet met je ge-ijl / beter geef je die mic af / en taai af / je wil ge-aaid worden maf / maar je naait jezelf met je geblaf / je krijgt geen koekie / geen krabbel / je krijgt Yoeki B in je mand met z'n grote babbel / en z'n lekkere augurk / beter doe je je bit in / en trek je aan je jurk

[20:20] <NovaArq> neem een hap uit dap terwijl ik op sores stap, het was al krap maar nu stort ik op je als een oud dak, dit is geen ge-ijl, je bent geil op mijn stijl, kunt niet tippen aan die wind in mijn zeil, de kracht van mijn bijl, op je augurk, je zat al gehurkt afgemaakt door deze schurk, gekker dan frittie de turrek, ze zijn alleen down met je in URK

[20:23] <sores> ik tiep rijms op m'n mac / en af en toe tjek ik / hoe mensen reageren / en hoe rauf zit te masturberen / op de lijn die koppiepeest / zo andermans papier gaan populeren /
[20:23] <sores> fuk te vroeg op return

[20:25] <NovaArq> ik tiep me rijms tijdens het gebruik van crack, hijg in je nek, je raps zonder spek, kom klaar in je fokking bek, vervolgens trek ik je hart uit je borst, je wordt voor het leven geschorst, begraaf je in een kist, niemand die je mist behalve de hond van hans die op je graf pist, te vroeg op enter, je bent een zwakke mentor....

[20:27] <sores> ik pis op je oma / neuk d'r in d'r stoma / bak d'r op in croma / terwijl ik luister naar Thunderdoma / ik moet geen mongola / mij dingen lopen zeggen / ik zet met klem je klem als tepels / en ze kunnen je opdreggen

[20:29] <NovaArq> je orgasme eindigt in een spasme, niemand overklast me, belast me, schizofrenia heeft geen oma, wint zelf van je vanuit coma, snij je tepels af met de motorblok van een daf, vanuit je graf kijk je maf..

[20:36] <sores> jij hebt intensive care nodig / als ik m'n intense bler verkondig / ik zag je laatsts nog bij Randstad uitzendburo / maar ze zeiden blijf in Limbo / en val de Rooie Sores Khmer niet lastig / je schedel gaat bij de rest / ons moeras is drassig / nat als jouw broek na m'n klas-shit / je bent net zo boeiend als een gaspit / een hoop gaatjes / maar geen vuur / en nakko spit / van korte duur / het schort je aan vuur / je bord zegt "te huur".

[20:42] <NovaArq> Zet je te kijk, in de zeik, sluit je aan bij de Dijk, misschien wordt je daar rijk, maar je rap en je foon is buiten bereik, sms me je raps maar vanuit je nest, want dat doe je het best, iedereen weet dat die spit van jouw geen dorst lest, oos west Limbo best, sores valt van hoge flats, krijgt zelfs op ML75 pets van maniak wiens teennagels hij lakt

[20:45] <sores> pas auf ! / ik pak rauf / auf / z'n eigen taalgebied / rare limbau halve duitser / wordt spontaan kaal als ie dit ziet / achtung / als ie m'n paal ziet / hij valt van lage krukjes / dropt z'n zeep en gaat bukjes / wordt geboord / een ongelukje / niks vallen van flats / ik lal wat en je ziet flets / je wordt gepetst en gepest / vreet je vega ish / verlaat de test

[20:49] <NovaArq> voor jouw is er geen ontkomen, ik laat je sterven als sperma in condomen, je bent ongewenst dus blijf maar in den haag wonen, in een betere wereld zullen ze jouw niet klonen, je gaat graag anaal te horen aan je gevangenis verhaal, je staat voor paal met je homo taal, ga maar hangen aan een paal met nep tieten, bijv. suikerbieten, en als je van kinky houdt moet je kaarsen vet over je pik heen gieten, dan zal ik nog een gat ik je ballen schieten, je pierce met een strijkijzer, je bent ouder maar niet wijzer, grijzer en lomp/ stomp je in je smoel met je nederlandse klomp, onder je door homos verwijde kont

[20:55] <sores> t'is voor mij niet zo boeiend / om nu met battles te knoeien / vanwege die haagse atmosfeer nu / martel ik meer dan ik begeer nu / dus laat die rauf maar knallen / met z'n shit soft als galblazende blaas gallen / doen we graag / t'is carnaval in den haag / met m'n waterval / dus laat die rauf z'n struif blaten y'all / maak het persoonlijk / zoals 3e Kamer Key zei / ook zo'n dood lijk / en ik doet niet aan gay ish / ik lul met je mee / anders snap je't niet meer / als het niet 'plee' is zeg jij 'nee' / en kinky wordt het pas / als je vast / gebonden zit / en m'n kliek je bast / los snijdt / losse wonden is de shit / en pauze krijg je pas als je pas zegt / en je handdoek gooit / en dan kijken we je aan en branden door van 'nee nooit'

[20:58] <NovaArq> je was eerst blond maar nu schop ik je bont als jan, span de kroon/ blaas hete stoom, span mijn boog je staat droog, met een appel op je hoofd, ik schiet je in je kloot, bloot over straat zoals je afgaat, als rauf doorslaat weet je dat heel den haag in bloed baat, dat ik schaadt als zoutzuur in je longen, tongen met een vulkaan, klokkenluider van notredam gooi je door je raam, kluizenaar je weet toch dat ik dode soresen spaar, je vergaar je ligt te huilen wanneer ik in je ogen staar, als rauf voor je staat heb je niks aan een sidderende maar, worden als nucleaire bommen landen zwaar...

[21:01] <sores> ik ben klaar met jouw soort schurke / trek je pak aan als een burka / schaam je rot met je quasi / niks / nul punt spatie / jij bent degene die de dokter het laatst ziet / omdat z'n pillen dan pas werken / eerder kan ie je niet aan / gast / euthanasie / grafzerken

[21:03] <NovaArq> je komt niet klaar, je pik wordt verstopt door schaamhaar, pak je betonschaar, knippi knip in je kleine pik, was je shit maar dik, droomt over carnaval, dom gebraal uit d'haag, traag van begrip, valt tussen wal en schip, over de klip over je heen slib, ik ben het universum je bent een stip, ik heet je welkom in je graf, sores: RIP

[21:06] <NovaArq> zoveel praters, haters, konten als krater, grote bek, geen enkele track, irc publiek is wack als een koornbeurs tag
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2003 @ 22:17:49 ]
Bliksem
master of the universe
Gepost door Bliksem op donderdag 13-02-2003 om 21:37:47
hehehe dope man! Denk wel dat Rauf gewonnen heeft
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-02-2003 om 21:56:34
rauf is twee keer weggelopen om naar zijn spiekbriefjes te kijken...
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 13-02-2003 om 21:58:27
ophoeren dap moest reseten en was binnen een halve minuut terug.. battlen tegen sores en jouw gelijk mee gedist
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-02-2003 om 21:58:48
slappe hap tjap
SORES
ZG KRU
Gepost door SORES op donderdag 13-02-2003 om 22:20:54
Kom dan
----------------------------------------
http://www.zinloosgeweldig.com
Wreker
alias Danny Blanco
Gepost door Wreker op donderdag 13-02-2003 om 23:30:59
errrug dope, nou wil ik je jullie wel is on stage horen battlen.
----------------------------------------
Toen die meid ongesteld was, sprak ik ineens vloeiend Grieks
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 13-02-2003 om 23:40:01
zet dit op een beat en we hebben eindelijk de nieuwe sjit van sores
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 14-02-2003 om 00:46:15
ah beter
nu kan ik het toch nog helemaal lezen
ik baalde al dat ik bijna alles gemist had
----------------------------------------
www.serife.nl
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 14-02-2003 om 15:06:24
ik denk toch wel dat sores , rauf vermorseld.

en dat zeg ik niet alleen omdat ik eerder kans heb om sores tegen te komen dan rauf
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 14-02-2003 om 18:18:29
idd erg vet, en ik heb het gemist
shockproof Gepost door shockproof op zondag 16-02-2003 om 11:56:39
vette shit gaste
props v Belgie
pt-crew
Suske Gepost door Suske op zondag 16-02-2003 om 15:27:06
Hahahaha, master.... Beide props vanuit Nijmegen, heheh. Ik loop dan wel de kans Rauf tegen te komen, maar die kan ik wel hebben.


----------------------------------------
I don't believe you...
Phrantic
mc pooky
Gepost door Phrantic op dinsdag 18-02-2003 om 19:12:37
ik vind het niveau hier niet zo hoog liggen.....maar neem aan dat dit keystyle is dus zou het niveau van zo'n soort battle minder hoog liggen dan pre written dus als ik daar nou ff rekening mee houd

vond raus wat simpeltjes komen, mjah, weinig over te zeggen, flow klopte soms (voor mij) helemaal niet, en hij had niet zulke harde dissen meer zo van sores ik leer je mores en what not..
sores kwam wel wat doper...hier en daar un (poging tot) combo, hier en daar un (poging tot) punch, dat van hem vond ik wat orgineler, alleen als je echt un dope battle wilt neerzetten dan moet je op keystyle niveau wel wat woordspeling in un battle stoppen..daar draait un battle voornamelijk om..

mocht ik mogen voten :p vote=sores
----------------------------------------
yaw yaw check nlhd.com
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-02-2003 om 19:53:54
ik vind die battle dope, maar check dit tijden .. dit is gewoon in sores stijl knoppen bonken en niet lang over je lijns lopen denken.
Phrantic
mc pooky
Gepost door Phrantic op dinsdag 18-02-2003 om 20:03:41
das ook de bedoeling van un keystyle goochempie
----------------------------------------
yaw yaw check nlhd.com
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 18-02-2003 om 20:08:02
joh! hehe dat snap ik maar ik wil alleen zeggen dat je t zo inderdaad moet zien
yugg
Actions speak louder than words
Gepost door yugg op woensdag 19-02-2003 om 11:13:16
Werd fellas, battle me if you wanna lose
----------------------------------------
Never told, never heard, no need to be flippin' the bird
SORES
ZG KRU
Gepost door SORES op donderdag 20-02-2003 om 13:52:43
Hehe gasten. Dit wordt veel te serieus genomen hiero. Rauf en ik lullen altijd zo met elkaar, meestal prive via MSN of zo, maar dit keer in #osdorp. Meteen wereldnieuws. Kap nah . En die key-battles gaan inderdaad zonder verdere diepgang. Het is meer een beetje gezellig sparren enzo.


----------------------------------------
http://www.zinloosgeweldig.com
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 20-02-2003 om 13:55:35
Jatoch pcies wat sores zegt, je moet wat doen om de tijd te verdrijven. Natuurlijk, mochten ik en sores echt beef hebben is dat belangrijker dan een potentiele oorlog tegen irak.
Maar dit is gewone omgangsvorm tussen mij en sores. JATOCH
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 20-02-2003 om 14:13:30
hehe JA TA was toch lache of nie dan
SORES
ZG KRU
Gepost door SORES op donderdag 20-02-2003 om 14:16:02
Hop, een voorbeeldje, meer gezellige dialoog op #hijs laatst. En die MSN battles blijven geheim.

[00:35:29] <NovaArq> sores blijft me uitdagen die gekko
[00:35:35] <NovaArq> ik wil gewoon vreedzaam hiphoppen
[00:36:17] <sores> ok, aan N8 de eer dan
[00:37:52] <N8> hermafrodieten

[00:40:38] <sores> ik pak die hermafrodieten / vol met sperma die tieten / en hoor ze kerme die mieten / ik kan hier zwaar van genieten
[00:41:58] <sores> ik bombde je stad / ik schopte je kat / ik stopte je schat / op straat / en pompte d'r gat / en d'r naad /
[00:41:58] <sores> en klopte d'r hard / op d'r kop zodat / ze stopte met blaat / die ligt in d'r graf vol met zaad
[00:42:08] <sores> beter doe je wat

[00:43:50] <NovaArq> frodiet / ziet er uit als een griet / helemaal kierewiet wanneer ik los schiet op de beat en geniet van gejank / beeindig je stank / sores mank / goor als dank / je rijmboek blank
[00:43:56] <NovaArq> hmz.. dit is wack hehe

[00:46:08] <sores> wie begint dan ook met hermafrodieten / doe mij een term als schieten / en dan ben ik weer helemaal in mn suite / die rauf daar verderop / die spert 'm op / maar schiet 'm niet / srs is nu de man / die die proppen in z'n muil schiet

[00:47:42] <_0siris_> juist beiden zijn hermafrodieten/ geen ballen geen kut en zelfs geen tieten/ je bent al 2slachtig maar toch slacht ik je in 2 / geen man geen vrouw maar beiden gewoon gay
[00:48:07] <sores> oeh

[00:48:24] <NovaArq> Check je sound/ je belt inbound/ route to host not found/ check het en ik wreck het/ weerleg het/ met geweld/ woordenwisseling die kwelt/ de rauf die geldt/ blaas stoom en vuur/ zoutzuurkuur voor os/ beter speel je niet big boss
[00:50:19] <NovaArq> tomdidom

[00:50:24] <sores> nou moet ik twee megaulen aanpakken / ik doe de meest besproken stakkers / ben de enige hier aanwezige gast met rijms als opium-akkers / pure dope shit / ik pit niet voor ik dat duidelijk maak / en dat ik je ruiterlijk raak / is een vrij duidelijke zaak

[00:51:10] <NovaArq> Pak het op / sores in de sop / os met zijn barbiepop/ krijgt de klop/ niet van de doc/ rock je hok/ therapie/ elektroschock/ schizofrenie / we geven geen fok/ stichting onrust/ vette ontucht/ geducht/ je stinkt uit je bek dus ik lucht/

[00:51:23] <_0siris_> ik doe helemaal niet mee
[00:51:30] <NovaArq> ramptoerischt
[00:51:31] <_0siris_> ik vond gewoon het hele hermafrodiet gebeuren te weird
[00:51:35] <_0siris_> als onderwerp enz
[00:51:39] <NovaArq> idd
[00:51:42] <N8> jah ik ook
[00:51:51] <NovaArq> maar sores moets n8 vragen voor onderwerp dan krijg je dat
[00:51:53] <_0siris_> en t was wack dat niemand wat deed met de betekenis vn het woord

[00:53:52] <sores> ik bescherm mn portiek / als een hermafrodiet / die niets ziet / in een tiet / of in een zak met een spriet / ik moet niets van jullie gasten / die neppe kullie lopen te busten / ik vul die kwasten met verf / en je smult van wat ik verwerf / ik ben klaar met die rauf gekko / blaat nekko / zonder echo / die niet waard is voor tjekko / hij blijft een limbau wacko

[00:56:04] *** Suske (~Suske@***) has joined channel #hijs

[00:56:48] <NovaArq> Doe je onderbroek aan/ want dadelijk komen er remsporen op te staan/ als je wil gaan/ durft te staan/ op de baan/ waar ik race/ space/ de geest/ jouw borden niet lees/ gekke kees/ schijt in je portiek/ drive-by je hele kliek/ in de koelkast/ voor morgen/ vandaag geen zorgen/

[00:58:32] <sores> ik heb geen onderbroek / fijn dat je dat onderzoekt / zoals je graag doet / je zit graag aan sinterklaas z'n boek / ik heb alleen maar blaadjes / in m'n hoofd en voor m'n leuter / ik slinger aan lianen / jij rent in de weide als een kleuter

[01:00:04] <N8> ik liep appie binnen / ik had trek in beschuit met muisjes / spekjes en druifjes / en haring met uitjes / maar waar ik ook heen liep / ik zag alleen inlegkruisjes / van alle maten / grote en kleine / witte en zwarte / gespikkelt met ruitjes / 2 pakken voor de prijs van een / met gratis ijsjes / tampons met touwtjes / incontinentie luiers voor ouwe vrouwtjes /

[01:00:23] <NovaArq> Sinterklaas/ sores paashaas/ paddos in je bek/ stoned in een waas/ sores achter het hek/ verboden te voeren deze dieren zijn wack/ als ik zijn voorhoofd tag/ en pis in zijn nek/ droomt hij over jane / urine druppelt nu over zn been/ was hij maar een kleuter/ dan hoefde hij zicht niet te schamen voor zijn leuter

[01:02:40] <sores> zoals ik in m'n kooi zit is nog altijd beter / dan jij in je peesruimte met je roze reetveter / ik krijg bananen als voer / jij wordt door gasten gesnoerd / en met bananen geroerd / dus kap nah met je bravour

[01:04:33] <NovaArq> Sorry ik weet niet waar het over gaat/ uit de maat? / haags geblaat/ welke kamer? Ram er op met een hamer/ aan diggelen/ sores & brainpower wiggelen/ ze zijn down / tijd voor het checken van hun sound/

[01:07:14] <sores> ik ben sores met de brainpower om jou hard aan te pakken / jij hebt een iq nivo temperatuur van haring tussen ouwe pekelplakken / jij wil vrouwen pakken / maar je mag je hok niet uit / je wordt een ouwe stakker / zonder 1 keer gefokt met je fluit / ik voel medelijden / heden mijden / kippen je als de neten / mede door die ijlende / kop van je vol met dikke mee-eters /

[01:10:32] <NovaArq> Dit is geen dis/ je stinkt naar vis/ praat als pis/ staat erbij als 2tall/ bij tmf wake up call/ niks waard/ vierde kaart/ alweer/ niks in te brengen/ tegen mijn eigenbeheer/ verlengen/ van mijn afkeer/ doe je zeer/ wanneer je ligt onder het teer/ snelweg over sores zonder autopech!

[01:14:53] <sores> je wil met deze klant / stoeien / maar ik kan irritant / boeien / maak rand / figuren 'booyah' / zeggen - jij houdt van hand / boeien / je kijkt teveel teevee / jij bent 2small voor deze plee / je zit met je aars / in het water / paarse / bek vol gesnater / we paasen / joints terwijl ik schater / de hondenhater / doodt niet met mate / ik spoel je weg met vuurwater / geen last van een kater

[01:19:54] <sores> rauf zit in z'n tangaslippie / op z'n toetsenbord te flippen / hij wil zo graag kunnen tippen / maar kan die ome S niet rippen / Sores komt altijd weer terug met prima / vette ellende als angina / lopen hoesten / rauf moet ophoesten / terwijl we die rijms zowiso niet moesten
[01:20:20] <sores> die deed ik effe tussendoor, sorrie
[01:20:24] <sores> wachten is lang...
[01:20:40] <Suske> hehehe, naar aanleiding van die nasty pic van rauf
[01:20:56] <sores> shit, suske weet te veel

[01:23:02] <NovaArq> Ik vraag me af wat dat geboor is/ het is sores/ in chorus/ met zijn vrienden/ die grienden/ toen hij met zijn 1/10de/ penetreerde/ vanachter/ mijn g is zachter/ maar ik ben geen manneverkrachter/ overnachter in de hiphop/ poortwachter zonder stop/ klop die hiphopmop!

[01:29:22] <sores> dat geboor is wat je hoort / als we je moeder hard nemen / je ziet 'r sochtends op de trap naar beneden / met zwaar rooie dijbenen

[01:31:25] <NovaArq> Sores die prater/ vroeger gepakt door zijn vader/ fok niet met de imperator/ ik schater/ tijdens jouw woede/ jij flatert/ wees op je hoede/ dit is de roede/ lopen/ ook al ben je zwaar ten moede/ homos als jouw zijn er al in overvloede/ maar ik doe je niks/ je vader liet je al te vaak kontbloeden!
[01:31:51] <NovaArq> dit is de roede/ lopen/ ook al ben je zwaar ten moede/ homos als jouw zijn er al in overvloede/ maar ik doe je niks/ je vader liet je al te vaak kontbloeden!

[01:32:53] <sores> je hebt het verkeerdom / letterlijk figuurlijk en qua familie / want jij boorde je vader al toen je nog niet eens hoefde te knielen / jullie zijn zo fokking inteelt / dat Viola Holt je in d'r show wil / maar zelfs RTL-rauf verveelt meteen / dus beter slik je nou die dood-pil

[01:35:54] <NovaArq> Verkeerdom? Je lult krom/ sinds die bom/ in je aars/ wacker dan paars/ gepakt door de laars/ van pim/ de pannekoek/ Vim in je kont/ vaatdoek in je mond/ sm sessie/ sores geneukt als een hond/ ondergrond/ in de sm kelder/ weg met die brand dingen/ tijd voor een homo melder!

[01:36:44] <sores> jij kreeg de ramenlapper / in je achterakker / die je bramen weg kwam kappen / je bent een pisnicht / je bek dicht / is alles wat je moet rappen

[01:38:38] <NovaArq> Over de knie bij dutroux/ bij zwarte piet de roe/ sores verkracht door een koe/ gepijpt door een gnoe/ rappen/ sores oppeppen/ met nog wat oogkleppen/ die zijn blauwe ogen deppen!
[01:47:21] * NovaArq pakt zijn koelkast gooit m door een wormhole bij sores op zijn bek

[01:47:32] <sores> ik ben nu gek / bek vol met drek / van die vieze hash trek / die ik net nam / dus kap gek / ik pak je harder dan te Taliban / of lange leuter Ali kan / ik pak je daar waar je niet wil
[01:47:43] <sores> RECHT IN JE HERSENPAN

[01:49:03] <NovaArq> jij bent wack/ met je bek vol drek/ sprema lek?/ je zit er in tot aan je nek/ vlek in je broek/ vroegtijdige vloek/ vriendin die vibrator zoekt/ sores hoekt/ bloed op je pik aangekoekt

[01:50:25] <sores> ik boor al m'n kippen dagelijks / m'n leuter heeft niks te klagen / dikes / zijn alles waar jij aan denkt / yikes / je bent niet eens een vent / je bent een ouwehoer / een broodpoot / die niet hooit / die niet scoort / die geboort wordt / zonder dat ie ooit scoort

[01:52:55] <NovaArq> hoef niet te scoren/ maai je als koren/ zeisvaardig/ baardig/ ruwe shit/ fok jouw tmf hit/ kip in je clip/ maar daarbuiten geen clit/ ik snij ze af/ leg ze in je graf/ laat je sterven met "poes"-pas

[01:55:03] <sores> je bent in de war / minder star / dan je net was / maar je nept gast / je klept pas / als je wat zegt / en klad dat je uitlegt / is nat als een droge heg / je lapt nakko niks neg / blaat maar een eind weg / terwijl ik je wijf in bed leg / ik heb geen clip / geen top40-tip / ik heb je kip / bij d'r klit
[01:55:31] <sores> en dan met z'n allen
[01:55:39] <sores> SORES BLAAT DE SHIIIIIIT
[01:55:44] <sores> dat moest er achter eigelijk

[01:57:45] <NovaArq> jij blijft klad/ gevangen als een rat/ in zijn kooi/ speld in het hooi /sinds ik woorden looi/ halsband om/ en weg ben je vlooi/ dom in je geklooi/ ik heb geen kip/ je maakt met mijn buurjongen een wip/ vanachter/ schoonschip/ zit je weer in je homo"DIP"
[01:59:11] <NovaArq> in de ring is er geen genade
[01:59:19] <NovaArq> als je genade wil moet je de ring verlaten
[01:59:25] <NovaArq> jezelf haten
[01:59:28] <NovaArq> in jezelf praten
[01:59:30] <NovaArq> zonder maten
[01:59:36] <NovaArq> je keel kokhalst van de graten

[02:01:29] <sores> ik poep waar ik eet / ik ga dood waar ik leef / ik neuk elke teef / vreet je oma's koelkast leeg / ik overweeg / niet / of ik jou ontzie / ik blief je nie / ik vertief / ik klief / met m'n tamagotchi dwars door je beef / ik pacman je als een blokje / ik fok je / omtok je / pak daarna m'n glock / en schiet je wijf op d'r rokje

[02:04:23] <NovaArq> heb geen wijf/ lees wat ik schrijf/ jij bent de schietschijf/ schijtschijf/ schijtlijf/ eet je poep/ ome willem/ wacko internetfillem/ killem/ flippo als werpster/ ga ver/ door je tamagotchi gebler/ 2-pacman-netje/ in me pannetje/ drink jouw warm bloed uit mijn kannetje

[02:06:23] <sores> je hebt geen wijf / je bent het / je schiet niet je blieft / m'n poep met een selderij toef / ik zeg nooit meer woef / zonder aan jou terug te denken / de ouwe doffer rauf / poef / weg met die wackbedenker / te laat voor je ish en fuck niet met m'n pacman / ik space invade je met donkey kong en laat je zelda denken dat je wat bent

[02:08:36] <NovaArq> je invade alleen konten/ houdt van bonken/ neukt zwervers dronken/ stronken/ travestieten die naar sores lonken/ natkruit kan niet vonken/ dus sores heeft nooit geklonken/ geen prijzen die blonken/ sores zo zielig/ debielig/ niet eens welkom in thuishonken!

[02:10:54] <sores> ik koop thuishonken / ik hussel ze allemaal op / om al die ouwe crackbonken / te hebben in m'n krot / en ik voer ze dagelijks shit / om een leger te vormen / en als ze klaar zijn vuur ik ze af / effe die rauf omvormen / effe ophangen die limbau / met een bal in z'n bek / behandel 'm als die bimbo / laat 'm stikken in die drek

[02:13:07] <NovaArq> Jij koopt/ rauf sloopt/ doopt zijn raps/ gezegend door god/ in complot met satan/ de klu klux klan & De taliban/ hussel je kip op de hoek in afghanistan/ ga weg met je rnb leger/ je wordt steeds weker/ jij gooit met sneeuwballen/ ik schiet met een pistool/ kinderen vallen/ schiet op iedere minderjarige mongool

[02:14:40] <sores> wat loop je termen te gooien / klu klux taliban r'n'b / je bent een dooie / ik heb een gek hier met een pen die die in je oor wil plooien / ik heb een andere mooie / die je nieren wil likken / en een derde die snijdt zodat die tweede dat kan flikken

[02:16:44] <NovaArq> Ik gebruik je vrienden/ als bedienden/ wenken/ moeilijk denken/ bloed tanken/ sores krenken/ met termen/ martelen/ laat m kermen om winnie de jong/ spartelen/ tot aan de gong/ king kong/ donkey kong/ waever the deal/ sores dead wrong!

[02:20:57] <sores> ik heb drie grote negers / die vormen een doodseskader leger / die kom jij nu dus tegen / gaan de vloer aanvegen / met je fokking luchtwegen / wegens / aflatende rap-manieren / afmarsende rijm-spieren / laat die shit vieren / geef het op of laat je kieren / ik breek benen / met tieren / geniet van bieren / en wierie / je bent geen partij / ga opzij / punt de S zei

[02:23:42] <sores> ik heb ook drie grote blanken / als je dat wil horen / die mankementen je manco / tot je niet meer kan storen / die bedanken memento en danko / voor dat geheugen-storen / die tanken cerveza en dampen / om bij sores te horen

[02:24:11] <NovaArq> Trio was niet genoeg/ je gaat quattro/ ligt vroeg/ zonder yo/ als een hoe/ verkracht/ ze lette niet op bij tae bo/ geen manieren/ duw oversize raps door kieren/ vlijtig als mieren/ laat me flow gieren/ als een kogel in de kop van pim/ uiteindelijk gewin/ einde van jouw partij/ leefbaar nederland dood dankzij mij!

[02:26:20] <NovaArq> Hou die blanken/ aan je flanken/ ze zullen je steunen/ sores vroegtijdig manke/ verkleumen/ van je tong/ hit je hard met mijn bong/ je gaat ten onder als robert long/ the hague dies in this song!

[02:29:39] <sores> robert long, wat de hel / wat voor homo ben je wel / dat soort namen citeren / verraadt wat jij loop te eren / lekker masturberen / robert robt al die speren / beter noem je andre van duin en brandsteder ook nog effe / dan is het duidelijk wie jij wil beffen / en lamaarzeggen zwoeltreffen / en voor de battle / settle ik deze ook nog effe / jij bent geen Grolsh, niet eens bier / ik ben een zware Leffe

[02:32:56] <NovaArq> Ik ben net als domo lang lekker/ jij bent als jezelf steeds wacker/ homosexueel wordt het je teveel? Je sperma is geel/ plassex/ jij vindt het flex/ ik vindt kinderporno snack/ gebekt tot aan je nek/ door een giraffe op crack/ etsende ventjes/ kwetsende prentjes/ van sores in badpak/ geneukt door dieren/ in de prak/ pijn aan zijn zak

[02:36:39] <sores> ik kwak maar een halve centiliter omdat ik elk uur neuk / jij bent zo in de war dat je denkt dat je zak jeukt / terwijl het je oogbollen zijn / die rood tollen van de ongein / die sores poogt te drollen in je fijne / linkerbrein / ik oog klein / op internet / maar poog me aan te porren / ik boor je door de horren / van m'n vieze ouwe lorren / ik laat je voelen wat rap is / wat nep is / wat geklep is / wat doorzap is / wat niet boeit / wat knoeit / wat wack is / hou je bek is

[02:39:14] <sores> terwijl het je oog / bollen zijn / die rood / tollen van de ongein / die sores poogt / te drollen / in je fijne / linkerbrein / ik oog / klein / op internet / maar poog / me aan te porren / ik boor je door de horren

[02:40:02] <NovaArq> Zoek hulp bij God/ op aarde kom je niet aan bod/ je bent er niet bij/ als nederhop/ gay/
[02:40:02] <NovaArq> Spray over je piece/ nies in je bek/ verslikt je in die groene vlek/ denk je dat dit nek aan nek is/ stop haggis/ in je smoel/ schijt in je bloedpoel/ terwijl ik met mijn vinger in je skull voel/ geen hersenen in je schedel/ bedel om je delen zo edel/ ik snij ze door met violensnaren/ trek ze uit je haren

[02:41:56] <sores> ik pleur de scheur vol kleur en stuur die steur op weg naar geur / en meur nog dagen naar je deur omdat ik fleur je compagnon te peuren had in d'r dikke vette schaamlipgezeur

[02:44:27] <sores> je hebt een film teveel gezien / met je leuke pianosnaren / ik ken de straat gewoon vanzelf / en stamp je neus op de troittoiren / ik heb lak schijt de tering / aan jouw mooie verhalen / je weet nak neit niks / en je weet wie je komt palen

[02:44:54] <NovaArq> Wil je props? Je penis in je mond gepropt/ je kop eraf gehopt/ kippen worden gedopt/ rauf verkracht met een schop/ in de slop/ snob/ stikt in de snot/ zot als een mot/ verbrand in het vuur/ zoekend naar licht / eindigt je leven zuur/ breng zwaar gewicht/ ontwricht/ je gedicht/ je kunt niet meer typen/ jicht/ sperma in je bek kiepen/ van miepen/ zinloosgeweldig laat ik je dwiepen

[02:45:59] <sores> wat de fok is dwiepen?

[02:46:03] <NovaArq> Ik breek je hoektanden/ op stoepranden/ stop je ballen/ in picknikmanden/ je gaat vallen/ zonder handen/ hoor me landen/ als twin towers branden/

[02:46:06] <NovaArq> je weet wel
[02:46:09] <NovaArq> als een dweep

[02:48:32] <sores> hoektanden op stoepranden / broekpoepers landen / gasten boeken reddingssloepen omdat we rammen (sores (c)1997)
[02:48:41] <Suske> hahaha
[02:48:42] <sores> rauf bijt
[02:48:43] <Suske> oej...
[02:48:53] <Suske> da kennie he rauf?
[02:48:54] <Suske> hehe
[02:49:06] <NovaArq> huh?
[02:49:09] <NovaArq> nope
[02:49:15] <NovaArq> welk nummer dan sores
[02:49:26] <sores> zwaargedichtheffer

[02:50:07] <sores> iemand log die shit
[02:50:18] <Suske> wat is dat fokking loggen?
----------------------------------------
http://www.zinloosgeweldig.com
Suske Gepost door Suske op donderdag 20-02-2003 om 15:30:50
Heheheh. Jointje erbij (Super Twizla!!), muziek aan (Stoopid!!!) en 2 gekke lui die mekaar voor van alles uitmaken... Chill toch?
Heb gelachen toen, goed bezig heren.



----------------------------------------
I don't believe you...
Neo-K
It's the Neo-K that makes the Fristi
Gepost door Neo-K op maandag 24-02-2003 om 12:58:27
props beide, errug gelachen
----------------------------------------
Once I leave, you'll notice I was here
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 24-02-2003 om 17:35:04
SORES WINZ!!!


Quote:
jij bent geen Grolsh, niet eens bier / ik ben een zware Leffe



Crunx Gepost door Crunx op woensdag 09-05-2007 om 14:28:29
Quote:
dap schreef op 13-02-2003 @ 20:54
[19:56] <NovaArq> / ik snij je kop af met een hamer /


is dat wel fysisch mogelijk?
Lijphoofd
Lijphoofd is kewl
Gepost door Lijphoofd op woensdag 09-05-2007 om 14:31:49
Dit topic was 3 jaar oud vriend ..

Edit: 4 zelfs ..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-05-2007 @ 14:32:26 ]
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.