Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Chronicc
Gepost door Chronicc op donderdag 06-07-2006 om 14:34:49
De mobiele telefoon van Tim (Bekend van zijn release “de hoogste tijd” en zijn werk met VSOP) werd zaterdag tijdens een optreden gestolen. Op de telefoon stonden testopnames van nieuwe nummers voor het komende album “Bloed, Zweet en Tranen” van Tim.


De telefoon zat in een tas die Tim voor het optreden naast het podium had gezet. Toen hij op het podium stond heeft iemand de tas meegenomen, en een paar dagen later kwamen er een aantal nog niet uitgebrachte nummers op internet terecht. Verder stond op de telefoon een testversie van het aankomende album, dat echter wel beveiligd is met een wachtwoord.

Tim betreurt het dat er nummers van enkele personen op staan waarvan het niet de bedoeling was dat ze openbaar zouden worden en biedt daarvoor zijn excuses aan, maar wenst de dieven veel plezier met de telefoon. De tracks zijn online te vinden op internet via de volgende link: www.soundclick.com/dommetim. Let wel, het zijn slechts testversies.



gequote van hiphopagenda.nl
D-on Gepost door D-on op donderdag 06-07-2006 om 14:35:09
al voorbij gekomen
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 06-07-2006 om 14:35:14
dat is al is langsgekomen incl. soundclick link volgens mij...
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 06-07-2006 om 14:36:24
in dit topic staat alles al +soundclick link en al.

dus dees kan dicht

----------------------------------------
....
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 06-07-2006 om 14:36:44
zoals de dame wenst...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.